@DarthCvrnda
Já si naopak myslím, že je to hra, kde nejsi úžasný, dokonalý strážce zákona. Už mě nebaví být pořád dobrý.
Skoro ve všech hrách je hlavní hrdina jako princ z pohádky pro děti. Možná je to přehnané, ale uvěřitelnější. Je to prostě něco jiného, hra pro lidi, kteří se rádi ocitnou na opačné straně barikády.
@Smokeee
To krytí trochu habruje to je fakt, musíš dýl hledat kempicí místo a je fakt, že od mise, kdy vyloupíte banku a dostanete nejakých 300 000 jsem utratil tak 10 000. Škoda, že tam není tuning aut, za něj by se utrácelo bezva. P.S. zrovna stíny na medium není moc rozumný. Ty zatěžují skoro nejvíc.
Tahle hra by mohla být dobrá, ale: Při nárazu člověk prakticky nemůže spadnout, ale jakmile se víc dotknu něčeho nad, nebo mimo trať, už letím. Většinu skoků přelétnu a vyklestím se o nějaký šutr a to ovládání ani nemluvit. Nevím proč, ale za 2 roky jsem neviděl skoro žádnou recenzi s kterou bych souhlasil :D
Opravdu nechápu, jak někteří lidé mohou chtít zakázání počítačových her, protože vedou k násilí. Po celém světě bylo jen několik případů a hry byly jen jedním z faktorů. A hlavně šance, že se něco takového stane je naprosto mizivá. Naproti tomu při nehodách v autě v EU zahyne ročně 50 000 lidí. Šance, že se člověk zabije (nebo někoho zabije) v autě je tedy mnohem mnohem vyšší. To je vždy jen velký humbuk, co dělají novináři a přijde vždy s novou technologií. To bylo i v době prvních kin a prvních televizí a bude to vždy.
@Klucina: Jseš úplně bez ničeho vysazen neznámo kde a můžeš si dělat co chceš. Doporučuje se přežít. Ale pokud přepneš na nejnižší obtížnost,tak ti zmizí zombie a spol. Kouzlo téhle hry je v tom, že si stále vylepšuješ své sídlo, je tam neskutečně možností (lokomotiva, sklo, miska s jídlem, člun atd.) a to objevování dungeonů a surovin. Nezdá se to, ale je to vážně neskutečně zábavné. A když se rozhodneš postavit třeba hrad z 10 000 kostek, tak i dlouho vydrží. Ale nejlepší je prostě si zahrát.
@bossrambo (seznam.cz): Fakt by mne zajímalo, jak tohle někdo může říct. ARMA 2 s patchem 1.4 například nejde dohrát. Všechny díly přímo tonu v záplavě bugů, což je podle mne u simulátoru dost podstatný nedostatek. Navíc si na simulátor jen hraje. To, že spolubojovníci jsou neschopní a nepřítel bezchybný není simulace, ale hovadina. Takhle se snaží zvednout obtížnost, aby se hra zdála realistická, ale to není ani zdaleka. Flashpoint alespoň funguje a na nic si nehraje. Stejně nej simulátory jsou jedině VBS 1 a 2
Na šipkách je to dost hrůza a jízdní model se mi zdá u některých aut dost zvláštní, ale to bude šipkama. Na Vánoce si pořídím volant a pak to bude snad v poho. Ale maj trochu zvláštní statistiky, BMW 135 má podle nich 417 koní. Taky by mně zajímalo když je to simulace tak proč je víc bodů za bourání do protivníků než za čistou jízdu, masserati MC12 (jedno z nejlepších aut ) udělá stovku za 4.8 s :D.
Taky si myslím, že CS posrádal atmosféru a zdálo se mi, že ke konci se člověk v podstatě nemohl hnout aniž by nevlezl do radiace či anomálie. Doufám, že tady se toho vyvarují.
To mne dostalo v druhé misi Kane and Lynch kdy jdou za japonkou do kanceláře, po pár větách chce utéct, Lynch jí dá pěstí, ona přeletí přes stůl, Lynch jí zoufale mlátí a potom prohlásí: ,,Fíha, je úplně bezvládná a to jsem se ani moc nenapřáh."
Já měl vždycky ve Flashpointu i Armě pocit, že jsem znevýhodněný. Odražte tanky jde jich dvacet a mi máme pět. Dobij pozici nás dvanáct jich padesát. To je blbost, takže doufám, že v Armě 2 to tak nebude.
Taky jste se ztráceli? Všechno si bylo hrozně podobné a taky mi přišlo, že se tam až příliš chodí. Alepoň, že boj je dobře udělaný. Jo a to, že se nedají snížit pořádně detaily to je na vraždu.