Zpět na článek

Diskuze: Stalker: Call of Pripyat

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

InternetPolice
InternetPolice
Level 1 Level 1
17. 6. 2011 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Argo37 (seznam.cz): zkoušel sem opravdu hodně modu pro všechny stalkery a Complete mod je imo nejlepší, brutalně zlepší hratelnost aji visualní stranku takže pokud mate chuť oživit tuhle super sérii, tak stahujte nemůžu si Complete mod vynachválit, vyšel pro všechny díly stlakera. Aji pokud jste uz SoC nebo CoP dohráli tak si stáhněte Complete mod je to jak nová hra s tím, obzvlášť SoC. Ještě bych zmínil že docela škoda Clear Sky kterej podle mě neměl tu správnou atmosferu stalkera, ale taky to šlo ale ve srovnání se SoC nebo CoP je to určitě díl slabší, u CoP bych si teda ještě přál delší herní dobu ale to je asi tím že se stalkera nemužu nabažit :-)

Invisible
Invisible
Level 1 Level 1
30. 6. 2009 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky si myslím, že CS posrádal atmosféru a zdálo se mi, že ke konci se člověk v podstatě nemohl hnout aniž by nevlezl do radiace či anomálie. Doufám, že tady se toho vyvarují.

lukyn111
lukyn111
Level 1 Level 1
30. 6. 2009 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Invisible blink 182......aspon nekdo je jeste posloucha

Erik_sk
Erik_sk
Level 1 Level 1
6. 7. 2009 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukyn111 Pocuva ich podla mna dost ludi a vzhladom k tomu, ze sa dali znova dokopy, bude zrejme posluchacov este viac :)

hejno
hejno
Level 1 Level 1
6. 7. 2009 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukyn111 Nektere deti je jeste porad rady poslouchaji...:)

vegasss7771
vegasss7771
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ice.beast: S tima nepřátelskýma zónma souhlasím, ale s tím že opravíš auto na jedno utáhnutí šroubku - to je samozřejmě jen pro okrasu a to bys měl brát s nadhledem.

Připomnělo mi to jednu věc, hráli jsme FC2 ve škole a kámoš se rozčiloval, že v tom džípu se nedá řadit...

Proboha ..vždyť to je hra a ta nemusí být úplně realistická, stačí naznaky reality, ne

Čekám reakci.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771 Ta oprava auta samozrejme neni stezejni, ale ty nelogicnosti okolo, to ze po tobe neustale vsichni bezduvodne pali, aniz by vubec jeste mohli vedet kdo jsi je proste neuveritelne OTRAVNE a diky tomu jsem to ani nedohral, jen si mi na tu krabicku na policce prasi...Proste uz nemam chut prijmout dalsi misi a placat se k ni pres pul mapy, utahovat srouby, pichat si jednu lekarnicku za druhou, neustale souperit s vlastni zbrani a dokolecka cistit mista, ktera hned pri dalsim prujezdu jsou opet plna stejnych nepratel....To je proste NUDA a ne zabavna hra, kdyz pominu misi samotnou, ktere jsou celkem fajn, tak tenhle vzdy se opakuji marast porad dokola, mi tu hru opravdu neuveritelne otravil...Skoda jedencti stovek...

Jinak, hrali jste to ve skole a nazyvas me chlapcem ? :) Tolik let, kolik ty jsi ve skole, jsem ja ze skoly :) Ale to je fuk !

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Jj to ja jsem taky FC2 nedohral kvuli tomu zasekavani tech zbrani, jako abych mel zbran ze zlata, ktera je urcite nova a zasekne se a kvuli teto dmnc chcipnout, bylo zrale na facku.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Máš naprostou pravdu čéče, ani já to nedohrál... k tvým komentům ice.beaste nemám co dodat, máš naprostou pravdu.

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771 Nemám rád hry co si hrajou na realističnost a nejde tam ani vyskočit či dokonce vylizt na kamen 20 cm nad zemí :D

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ja napriklad na puvodniho STALKERA nedam dopoustit, byla to vyborna hra a dodnes mam v pameti spousty momentu, hlavne z prvnich vstupu do laborek, za nocniho pochodu napric zonou za neustaleho vyti psu a hlavne, kdyz poprve clovek zahledl elektrarnu samotnou...Proste atmosfera jak u Rakosnickova rybnicku, husta, ze by se dala krajet, pro me to tehdy byla hra roku...

A Clear Sky mam doma taky, zatim jeste nedohrane, ale dostal se mi do ruky az po vydani vsech patchu, ted jsem cca v polovine a zatim to je vcelku v pohode, ale z toho co jsem cetl v diskuzich hned po vydani, to mohl byt solidni bugfest...

Call of Pripyat si ale nejspise koupim take, porad je Zona jedno z nejpritazlivejsich mist v hernim svete...

Clapped
Clapped
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se nemůžu dočkat-osvobození od skriptů ( př. Far Cry 2 to asi dostáhl z FPS nejdál) bude fajn. A jestli si CoP vyslouží v Levelu alespoň 7 bodů, kupuju ;)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Clapped FC 2 je ale taky snad nejhorsi hra jakou jsem si kdy koupil, tak neskutecne otravnou hru jsem snad jeste nehral...

vegasss7771
vegasss7771
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast V čem je podle tebe Far Cry 2 otravný? Čekám argumenty chlapče.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771 Kdyz pominu ovladani, ktere je takove divne, konzoloidni, tak je to predevsim nuda, stereotyp, herni doba je neskutecne umele natahovana vzdy extremne otravnou cestou pres pul mapy, kdy po celou jeji dobu nenarazite na jedinou osobu, ktera vas nechce zabit...

Je trochu hloupe aby ve hre, ktera se snazi prezentovat otevrenym svetem neexistuje misto, kde by byly alespon neutralni postavy, nepocitam do toho zony ve mestech, kde je zakazano pouzivat zbrane...

Treba ve Stalkerovi je spousta nepratelskych, ale take spousta neutralnich ci primo spratelenych postav, ve FC2 ani jedna, kdyz opet vynecham "partaky". Proste cely svet FC 2 je naprosto neuveritelny nebo si vazne myslis, ze prijedes nekam do Afriky a nenarazis na nic jeneho nez na nesmyslnou partu nomadu, kteri strileji na kohokoliv aniz by vubec jeste vedeli kdo to je?

Jakykoli presun po mape se vzdy zvrtne v opravovani auta, tim, ze nekde utahnu hasakem jeden sroub a auto je OK, protoze at se hnu kam se hnu tam po me neustale nekdo strili...

Diamanty jsou ve hre vesmes k nicemu, protoze i za samotne mise jich je dostatek, dale je tu az nechutne caste zasekavani zbrani, seberu pouzitou zbran a malokdy dokaze dalt alespon zasobnik bez zaseknuti, ale ti kdo ji mele prede mnou z ni vesele bez prestavky pali dal...

Dale "noc" nevim. osobne jsem v Africe jeste nebyl, ale ze by za kazde noci bylo pomalu tolik svetla co ve dne se mi nezda, videl jsem hromady dokumentu, treba o lovu lvu, a tam je kupodivu tma jako v prdeli...

Stealth, nema zdany vyznam, protoze i kdyz se clovek priplizi nepozorovane, tak po prvnim sejmuti, treba i chladnou zbrani o vas okamzite kazdy vi...A to se tvurci vychloubali, jak bude vyhodne plnit mise v noci...

K cemu je mi jakysi moralni podtext, kdyz me hra stejne nuti delat i mise, ktere delat proste nechci, na kazde misi jsem jakoby tajne, takze po me strileji i lide z "vlastnich" rad...No proste debilita hadr...

Nebyt techto a plno dalsich "chyb" byla by FC 2 zabavna hra, v zajimavem prostredi, pro me to ale bylo obrovske zklamani...

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771 Pro ice.beast:Moc dobré argumenty souhlasim ...ale i tak mě to občas bavilo

lukyn111
lukyn111
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast no me to docela bavi ale hral sem to asi 5 hodin a uz me to nebavilo tak radsi valim multak

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Clapped JJ Far Cry 2 bola výborná hra.

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Při ceně za jakou ty hry "nakupuješ" ani jiná bejt nemohla. Jinak je to škoda vyhozenejch peněz.

vegasss7771
vegasss7771
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni Proč si všichni myslíte, že Far Cry 2 je BLBÁ hra? Měla prostě jen jiný koncept level designu.

Uznávám taky, že někomu nemusel ten způsob hraní sednout ale furt je to lepší než nějaký koridorový tunel ala CoD4.

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni No COD4 - tys to teda natáhl. Z bláta do louže. Já mám za to že ty nejkřiklavější chybky tu byly řečeny. Ono ty různé hepy kůl animace (aka vyndavání nábojů z těla atd.) možná potěší tak jednou dvakrát ale když si vyndaváš náboj při každé přestřelce a neustále utahuješ šrouby atd. tak tě to prostě začne otravovat. Ani původní FC nebyla koridorovka a přesto to byla mnohem lepší hra než toto. Někdy méně znamená více...

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni Presne tak, prvni FarCry byla casto kritizovana, ze to neni ani tak hra, jako techdemo, na to muzu rict jedine, vice takovych techdem !!!!

A mene her jako bylo FC2, nerikam, ze hra je vylozene spatna, ale slovo, ktere ji u me charakterizuje nejlepe je OTRAVNOST ! A to neni to prave, co bych si chtel u hry zapamatovat...

CoD4 radeji kritizovat nebudu, je tu prilis jeho oblibencu :)
Pro me, ale jen vcelku nudna, na efekt sazejici hra, byt musim priznat, ze jsou to rozhodne lepe investovane penize, nez ty za FarCry 2...

Argo37@seznam.cz
Argo37@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2009 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sem tady přečetl pár reakcí jak na samotnýho STALKERa tak i na to jak se povedl druhej díl Far Cry.To lepší nakonec!FC2 se opravdu moc nepovedl.Jak je tady a i na jiných diskuzích psáno,je to otravná hra především způsobená různými nedodělky nebo záležitostmi typu neustálého zasekávání zbraní!Každopádně první díl byl pro mě přelomovej a naprosto bezkonkurenční do doby než přišel Half Live 2!No a Stalker?Shadow of Chernobyl sem od prvních okamžiků hltal jako malej kluk co dostal vysněnej dárek pod stromeček na vánoce.Věřte nebo ne a znáte ten pitomej úsměv,když se vám něco líbí nebo se vám něco povede.S tímhle uculováním sem chodil asi tejden do školy!No a pak přišli různí borci s modifikacema,který hru ještě víc vyšperkovali a s několika přídavky z ní udělali ještě víc zábavnej titul.Já momentálně hraju SoC s Datastorem v7.2 a je to fakt hustota.Vřele doporučuji.Jenom seznam nově přidaných zbraní stojí za to si to znovu zahrát.Nadruhou stranu Clear Sky už byl jen slabý odvárek a tak sem ho radši rovnou opatchoval módpackem od stejnýho autora jako v předchozím případě a bylo to vono.No sem zvědavej jak dopadne Call of Pripyat.Z toho co jsem se zatím dočetl si teď autoři dávají docela pozor aby to nedopadlo jako CS.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě jsou všechny díly Stalkera výborný... vylepšování zbraní, anomálie, nepřátelé, a dokonce i tečkovaná grafika tvoří skvělou černobylskou, postapokaliptickou atmosféru. Místy horor, místy scény jak z Rambo filmů, rozlehlý svět se spoustou možností a rozhovory s NPC postavami, a navíc v úžasném českém dabingu...

...co víc si přát?

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že tvůrci nezklamou jak se CS, né že by byla špatná ale postrádala atmosféru. Snad jí tenhle počin bude mít.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
29. 6. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Presne, to cim se lisi SoCH od CS je hlavne ATMOSFERA...SoCH je ji primo presycen a z CS uz nejak vyprchala, ale i tak je CS prijemny pocin, navic ja takove hry proste muzu, bohuzel jich ale moc neni...

Reklama
Reklama