Zpět na článek

Diskuze: Způsobují hry násilné chování?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ... a nebudu to psát. Píše to tu každý, každý to ví, už 1000x se to tu probíralo - článek je výborný, jde do hloubky, opravdu chválím. Názor mám úplně stejný, vlastně to není názor, ale objektivní pravda a jelikož jsem to už řešil s kamarády, kolegy i na webu asi tak tisíckrát, už to opakovat nebudu.

Boudas96
Boudas96
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím že částečně ano ale je to hloupost hry zakazovat a cenzurovat. Myslím že se o násilném chování u her mluví tak často protože se sem tam něco stane a všichni to berou globálně, že se každý hráč zhroutí. Kdyby někdo ukradl auto, přejel pár šlapek :D a zjistilo by se že ho baví GTA, hned by se to bralo jako hlavní problém.

souza
souza
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: Souhlas,mám to taky tak:-)))

RedSun
RedSun
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už mě nebaví číst jak jsou hry špatný. Když je někdo debil od narození, pak hraje hru a jde někoho zabít, tak to není o tom že by to dělal podle tý hry ale o tom že je debil a nedokáže rozpoznat realitu od fikce (hry). Ve hrách už jsem zmasakroval miliardy lidí, různejch příšer a já nevím co všechno takže bych musel bejt masovej vrah a to fakt nejsem. Hry byly, jsou a budou zábava a nemůžou za to že je nějakej jedinec dement.

m.morize
m.morize
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Invisible: Souhlas. Podle teto politiky by se mela zakazat i ta auta :)

Take si myslim, ze svuj podil na sireni bludnych, zkreslenych a populistickych informaci v teto problematice ma v jadru prave strach z noveho. Mnozi politici skarohlidi asi nedokazou skousnout, ze dnes hraci nevyrustaji na hrach jako driv "Pong" ale na necem mnohem sofistikovanejsim.
Spolecnost obecne stale prilis nedokaze brat videohry jako beznou formu zabavy, medium a uz vubec ne jako umelecky prostredek. Kdyby tomu tak bylo, videohry by byly staveny na stejnou uroven jako filmy a hudba a prave populisticke a zkreslene verdikty, ktere maji na svedomi mnozi politici a radoby odbornici, dokazuji, ze tomu tak neni.

Videohry s "nevhodnym" obsahem by se k detem nemely vubec dostat, slouzi k tomu ratingovy system. Stejne jako u filmu a hudby. Uz jenom z tohoto duvodu mi prijdou veskere zakazy a "odborne zavery" jako prinejmensim velice zcestne.

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne

Maggot
Maggot
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veškerý média fungujou jenom jako katalizátor, nikoliv jako prostředek inicializující nějakej poblázněnej myšlenkovej pochod, kterej vyústí třeba v to zabíjení.

Jak bylo řečený, člověk už musí bejt debil, aby něco takovýho udělal. Nemusí tak vypadat, nemusí se na první pohled tak chovat, ale může to mít v sobě, ať už v genech, nebo uchovaný z určitých zážitků. Nějaká událost to pak spustí, ale už nikdo neřeší proč se to stalo, ale jak se to stalo... a výsledek pátrání je nám všem dost dobře známej.

Invisible
Invisible
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu nechápu, jak někteří lidé mohou chtít zakázání počítačových her, protože vedou k násilí. Po celém světě bylo jen několik případů a hry byly jen jedním z faktorů. A hlavně šance, že se něco takového stane je naprosto mizivá. Naproti tomu
při nehodách v autě v EU zahyne ročně 50 000 lidí. Šance, že se člověk zabije (nebo někoho zabije) v autě je tedy mnohem mnohem vyšší. To je vždy jen velký humbuk, co dělají novináři a přijde vždy s novou technologií. To bylo i v době prvních kin a prvních televizí a bude to vždy.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
21. 11. 2010 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za sebe dpovídám: NE. Hry mi slouží jako kvalitní odreagovaní..

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
2. 12. 2010 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ujdoucí článek na debilní téma :)

Fun-1-k
Fun-1-k
Level 1 Level 1
22. 11. 2010 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hrách můžu klidně bejt brutální psycho killer, kterej rozřezává spálený počůraný mrtvoly motorovkou, ale do reality se to nijak projevit nemusí.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna ano, muzou fungovat jako spoustec agresivniho chovani, ale jen u labilnich narusenych jedincu, kteri jsou v drtive minorite. Ale v tomhle pripade muze byt tim spoustecem i film ci cokoli jineho.

sonicfloo@centrum.cz
sonicfloo@centrum.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si myslim,ze problem nasili neni ve hrach,ale je to vseobecny problem, jelikoz trend dnesni civilizace je ze nasili je sireno jako zabava.

souza
souza
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý článek!Já osobně si nemyslím,že hry samy o sobě způsobují násilné chování.Na druhou stranu vím,že bych jako otec dvou dětí nedopustil,aby hrály hry,kde např.běháte s motorovou pilou a NPCčkám upravujete konfekční velikost.Problém bude spíš jinde,tak jak to je popsáno v tomto článku ve třetím odstavci od konce-prostě pokud nefunguje rodina,všechno ostatní je už jen následek tohoto stavu.
A musím tady ještě citovat inspektora Javerta z Bídníků:"Člověk je od přírody vyznavačem nebo odpůrcem práva".

Reklama
Reklama