Chci hlavně pozdravit, zdravíčko Pavle a ostatní pánové! Super, že se vám zrovna povedlo dostat kombo i s Davidem, když je takový vzácný host :)
A k nějaké té otázce: Nezdá se vám, to herní sucho tento rok prostě... brutální? Jako jasně, It takes two bylo skvělé, ale je skoro polovina roku, a zatím mě zaujala snad jen tato jedna hra :D Bojíte se odkladů ohlášených her? Myslíte si, že aspoň rok 2022 bude hrami silně nabitý?
Ahojte hoši, rád bych se zeptal (hlavně tedy Kuby a Lukáše - minule u toho byli oni), z čeho vlastně pramení ta naprostá averze k hrej discordu? :D Byl tu nápad, aby se daly v plén nějaké argumenty, proč tam chodit, tak speciálně pro Lukáše třeba řeknu, že z mojí strany jsem ho tam podporoval se soundrackem - vyměnit Oriho za Ghost of Tsushima v soundracku(!), to nejde. Pak tam byly ještě návrhy, že je fajn tak chodit, třeba proto, že je to discord hrej... :D Ale stejně si myslím, že to byla spíš řečnická otázka, takže... tak.
Taky si myslím, že zrovna minecraft je na implementaci raytracing velmi vhodný, autoři se s tím naučí a ta hra skutečně prokoukla. Absolutně z toho nemám ten pocit, co zatím mám ze všech RT podporujících her, že najednou se i koberec musí nesmyslně lesknout jako zrcadlo.
@avari: Rojení článků, že je ukončení češtiny správné, si rozhodně nevybavuju, a povinnost UBI tam tu češtinu dávat vážně prostě nemá (stejně jako všechny ostatní studia). Média tehdy prostě informovala, jak to je, a kritizovat to mlžeme, ale stejně to bude k ničemu. To, že je v Assassinovi tolik zbytečného textu (třeba popisek u každé zbraně), navíc většina je dublovaná volbou pohlaví, je bohužel věc jiná. Ale zrovna toto kvůli našim končinám UBI nezmění.
Ok, jinak, dobře, studio to udělalo úplně ze své vůle, nebyli spokojeni se vzhledem, fajn. Ale tak, jak předtím řvali jedni křiklouni ať to změní, tak teď tak samo můžou řvát druzí křiklouni, aby to neměnili. Aspoň na tom se shodneme?
@Mitsurugi, @prso: OK, já jako chápu jak je to myšleno, ale kdybych pod videa o rabování psal "White Lives Matter", docela bych se prostě nedivil tomu, kdybych dostal za to ban. Čili i z druhé strany by mi to přišlo stejné. Ale třeba to prostě v "američtině" vyznívá trochu jinak, jak přeloženo do češtiny.
@prso: Myslím si, že tady širší kontext nepomůže. Bojovat za to, aby ve hře něco nebylo, je prostě jen a jen kontraproduktivní a "sebepoškozující" - však tu organizaci nikdo nenutí toto dělat. Možná to dělají proto, že špatná reklama taky reklama, ale pak se nejde divit, že většina bude mít tu skupinu zafixovanou jako "tu, co bojuje jen virtuálně".
A nebylo i to RDR 2 první dny (na PC) tragické? Jako to, že je CP zjevně zabugovaný až hanba to nijak neulehčuje, ale překvapuje mě, že tolik lidí vytahuje nedostižné RDR, které (co si já pamatuju) na PC mělo také těžký start. Fakt jsem zvědav, jak se David popere s recenzí, a doufám, že zkusí i PS4 verzi (na kterou se hodně konkurenčních webů vykváklo, což je trošku mimo mé chápání, když už se vědělo v ten moment, že staré verze hodně zlobí).
Terraria držela rekord v nejvíc hrané SP hře? Tak to bych fakt nečekal, zajímavé... A jinak, "Terraria, respektive Fallout 4" mi nedává moc smysl a musel jsem si gůglit, co vlastně znamená slovo respektive. Nicméně chytrý z toho furt moc nejsem, tak asi je chyba v mém přijímači :D
@h4nsasjks: Ten začátek sis mohl odpustit, ale jinak... Jo, to co říkáš má hlavu i patu a možná by to nefungovalo mít u her různé ceny hned při startu. Já bych s tím problém neměl, ale někdo možná ano. A když se to stejně postupně zkoriguje akcema, tak je to vlastně ve finále v celku jedno.
Nevím, zrovna u Crashe to opravdu pochopit nedovedu. Zrovna včera či kdy jsem psal, že toto rozhodně není tuctovka pro každého, a podle toho by se snad měl odvíjet i jejich rozpočet. Taky dovedu najít tituly, u kterých bych si tu vyšší cenovku vnitřně obhájit dokázal, ale zrovna Crash? Co je tam jako tak drahého na vývoj?
Tak on Crash rozhodně není hra pro každého. Kombinace dětské infantilnosti a obtížnosti sednout každému nemusí. Toto má cílovku ty, kteří ho milovali na PS1. Tehdy jako děcko jsem to hrál v opačném pořadí (jedničku až jako poslední), a stejně jsem u té jedničky fakt pěnil, jak to bylo těžké (jméno mapy "Slippery climb" si pamatuju dodnes :D
Souhlas se Siebenburgen. SPOILER~~!(?)~~! Mi ani nepřijde problém ta LGBT věc, ale celkově to, co se vlastně stane v příběhu. Chápu, že pro některé (a tím myslím ÚPLNĚ VŠECHNY) to může být velmi těžce stravitelné.
@michalnezval: Však skryté čepele minimálně v Origins jsou, možná akorát ne úplně od začátku (to už si nejsem jistý).
Já jsem teda do AC naskočil až s Origins, takže nemůžu toto nějak soudit. Zkoušel jsem kdysi ten díl z Ameriky (byl na Uplay zadara), ale nechytlo mne to tehdy ani omylem. Ale taky souhlasím spíš s tím, že série by se měla někam posunovat, ne furt dokola valit to samé (FarCry). Valhala vypadá stejně jako předcházející dva díly, a právě tři díly mi přijdou tak akorát na to, aby se jelo "v zajeté koleji". Pak už bych uvítal zase nějakou další výraznější změnu.
@David Plecháček: Pěkná teorie, takto jsem nad tím nikdy nepřemýšlel :D Pro mne byl prostě vždycky mudla ten, co nemůže kouzlit, a moták byl prostě speciální případ mudly. Ale tato tvoje definice se mi líbí víc.
Mudla je jednoduše ten, co nemůže čarovat. Mudlovský šmejd je "nejhorší" nadávka pro čaroděje, který pochází z mudlovské rodiny, a oficiálně se pro tyto čaroděje z mudlovských rodin začalo v posledním díle používat označení "mudlák" - ale to se snad ani do filmu nedostalo, je to jen v knize. A už mlčím :D
Já se stejně těším hodně na tu recenzi, a to ani nemám PS... Fakt jsem zvědavý jestli to ND tentokrát projde, a nebo jestli budou mít "první" velký průšvih.
@JabJab21: "To tvoje "muzes, ale" je presne to co kritizuju."
Jako hodně přestřelím ten argument, ale podle této logiky si ale můžeš dělat i v životě, co chceš. Klidně můžeš vzít mačetu a začít sekat lidi, ale bude to mít následek. A že bys neměl v životě svobodu volby, to bych neřekl ;) Čili podle mne je právě toto také jen dobře, když ta hra ti umožní dělat si, co chceš, ale má to následek. Jak jinak by tě měli ti autoři "donutit" (je to blbé slovo, ale lepší nevím) hrát tu hru tak, jak ji zamýšleli, když už ti tu volnost chtějí dát? Prostě nějak to udělat u těchto her musejí, a podle mne právě toto je správná cesta. I Mass Effect můžeš jen proletět po hlavním příběhu. Ale pravděpodobně to prostě nedopadne zrovna dobře.
Myslím si, že zbavit se tohoto konceptu tak lehké nebude. Historicky se hry do tohoto bodu nějak dostaly, a kdokoliv s tím bude chtít cokoliv udělat, to bude mít pekelně těžké - vždyť i tady jsem četl x komentářů, jak je Death Stranding "nudná hra, kde celou dobu jen člověk chodí sem a tam". A čísla prodejů COD taky mluví docela samy za sebe. A upřímně? Taky si myslím, že většina hráčů zabíjení ve hrách prostě neřeší - a například u assassina taky při nějaké loupežné misi ostrahu nenápadně pro jistotu odkrágluju, než abych kolem ní musel procházet i zpátky.
Čili udělat hru bez zabíjení jde. Ale že by se z toho stal někdy mainstream je podle mne bez šance.