Zpět na článek

Diskuze: Sony: The Last of Us 2 nejprodávanější na PS4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luk83: Každý snad počítá s tím, že tato hra se objeví i na PS5, ne pět let po vydání konzole..

Drew
Drew
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luk83: Pokud si kupuješ konzoli kvůli exkluzivitám, tak jo. To se nevyplatí kupovat dřív než 2-3 roky po vydání.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co říct ? CONGRATS :)

jirisvec77@seznam.cz
jirisvec77@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: link k těm věcem s trade in?
Edit: už není třeba už sem si to nasel

Drew
Drew
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Metacritic není jediné měřítko, stačí se podívat třeba na subreddit hry, kde všechny top příspěvky jsou negativní směrem ke hře. Nebo na obchod v Austrálii, kterej den po vydání zakázal "trade-in" TLOU2, protože jim to lidi chodili hromadně vracet. Těch příkladů je fakt hodně. Pokud nežiješ v bublině " nejlepší hra na světě" nebo v bublině "nejhorší hra na světě," tak si to najdeš.

Jinak zajímavé, že sis vybral zase mě a když to někdo jako Khalashnikovf napíše naopak, tak to necháš bez komentáře. Opět pokrytectví, že? :) Takže zase jediný, kdo tady tlačí jeden názor, si ty.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak poznáte, jestli hru hodnotí "většina" lidí negativně, nebo pozitivně, to by mě zajímalo :D

1337
1337
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Myslím, že ND řekli, že DLC neplánují.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Jo, já taky nechápu, proč si nezaložili tu diskuzi o TLOU2, kde by si mohli psát spoilery jak chtějí. Určitě se najde někdo, kdo jen scrolluje a něco si nechtěně přečte.

zaty
zaty
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Sony: The Last of Us 2 nejprodávanější na PS4. Na Xbox a PC se prodalo 0 kopií" ;)

Vokurka
Vokurka
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohráno a bavilo. Mrzí mě, že nebyla možnost volby konce když už :/

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: Jasně že jo :) jen jsem čekal nějakou revoluci co se týče prodejů.

@David Plecháček: Co je na tom složitého? Jak přesně brání ke složení relevantního žebříčku exkluzivit to, kdo vlastní práva?

@Siebenburgen: Já bych hře vytknul tu délku, o 5 hodin (repetetivní) akce méně by to chtělo... !SPOILER!: když jsem zjístil, že i prolog bude hratelný, doslova jsem sténal, že už nééééé... příběh ve mě nic moc nenechal...

GudMen
GudMen
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@avari: Tvoje máma popírá první díl, ty agitko. :D

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Takze mi chces rict ze se do nadpisu se nevejde "je nejrychleji prodavanou hrou na PS4" nebo "je neprodavanejsi hrou na PS4 za tento tyden"? To je smesny.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Nadpis je nadpis chytrolíne. Podrobnější vysvětlení vždy v samotném článku. Jen doufám že ty názory tady nebudou zas všichni opakovat

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No upřímně jsem čekal větší řachu... hype byl porovnáním s GoW a Spider-manen o dost větší, nejočekávanější hra generace, vymodlené pokračování atd atd... jako je to samo sebou krásné číslo, jen jsem čekal větší...

pro Davida: 3,5 milionu prodaných kusů FF7 za první víkend se do statistiky nepočítá?

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
30. 6. 2020 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Píše se o nejprodávanější, ne o nejlepší. Je to logické, že na konci cyklu, kdy vlastní herní konzoli největší počet hráčů, budou prodeje největší. Takže touto logikou ano, za pět let se budou hry na PS5 a XsX prodávat lépe. Pokud budou mít tedy určitou kvalitu. Tím se nechci dotknout nikoho, kdo si myslí, že TLOU2 je nejlepší hra na PS4.

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Negativních názorů neni víc, jenom jsou (a maj potřebu bejt) víc slyšet. Bylo to tak vždycky a všude.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jo, tak v tom případě omluva, já jeho komentáře už nečtu.

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.Mate: nechtěl jsem u rozvíjet diskuzi s Khalashnikovfem ale napadl mě dotaz, jak ví co je menšinový a většinový názor a vůbec obecné hodnocení, když neexistuje relevantní měřítko, ale už jsem to nechtěl dál protahovat...

Metacritic je dobrej nápad, ale kriticky potřebuje na uživatelské recenze nějaké propojení s ps účtem nebo něco podobného, protože jinak absolutně postrádá smysl...na druhou stranu ten srandovní hvězdičkový systém na ps storu umožňuje hodnotit ještě před vydáním hry :D:D

Drew
Drew
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Nevím, co řekl nějakej Agraelus a ani mě to nezajímá, ale jedinej, kdo tady fňuká, seš ty. Beeeee, on má někdo jinej názor, to znamená, že je úplně mimo. :D A v názoru menšiny seš ty. Většina lidí tu hru hodnotí negativně. Ne, že by to něco znamenalo, ale je potřeba to uvést na pravou míru.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomee: Ok, tady sem měl bejt konkrétnější. Šlo mi spíš o jeho fňukání nad recenzentama. A od jeho výroku můžeš vidět všude po netu jaká je to "pravda" a tvrdí to každý dle "svého" názoru.

Nic, důležitý je, že hra je kulervoucí a evidentně je každýmu názor menšiny u ánusu :)

spoock
spoock
Level 1 Level 1
28. 6. 2020 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: jj, podle me hrat to z jine perspektivy je jeste zajimavejsi

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaty: tak to asi kazdemu doslo, ze na xko nebo pc to neni. A jestli ne, well...co na to rict :)

jirisvec77@seznam.cz
jirisvec77@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendl.michal: mě se líbí jak jsou najednou všichni profici V psychologii, ze ví jak by se kdo za dané situace měl chovat. A taky mají lidi jasno jak jsou všechny postavy v last Of us part II vlastně totální imbecilove. Oukej je to váš názor Hra se vám nelíbí fajn.
Už se těším až se objeví nějaká jiná hra o které by se mohlo začít psat a mluvit. Třeba remake Mafie a Tóny hawk 1+2 - Holy molly na to se fakt těším.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendl.michal: nevim no.

Spoiler:
Joel uz i v prvnim dile, sel do domu s cizinci, konkretne s temi bratry. V te situaci ve ktere byl, tak nemel moc na vybrenou ne? Vzdyt alternativa byla nechat se sezrat a nebo hordu privest do mesta. Takze vybral cestu nejmensiho zla. Take je to 5 let po udalostech jednicky. Zil v pohodovem meste, kde primaji tulaky, tak mohl zmeknout. Vsechny tyto aspekty se mohli pricinit.

Tomy vedel ze to elli nijak nerozmluvi, poznal to, kdyz za ni vecer byl. Proto se rozhodl udelat to sam, a pokusit se je vsehny dostat driv, nez stihne nekdo elli ublizit.

Elli byla zaslepena pomstou a zlobou, proto ji to moc racionalne nemyslelo, coz je tam v prubehu cele hry dost jasne davano na jevo, o tom ta hra je.Na konci pak prozila katarzi a uvedomila si ze to nikam nevede ta jeji cesta pomsty.

Tobe mozna nedavali smysl je zabijet, ale je to pribeh Elli a ta se proste chtela za kazdou cenu pomstit.

Me prijde ze najednou vsichni strasne oslavuji jednicku, pritom kdyz hra vysla, tak na ni byl stejny hejt. Pribeh mela pro nekoho take dost melky. A najednou vsem vadi ze se podle nich nici jeji odkaz. Pritom v jednicce uz byli uplne stejne motivy, ktere jsou ve dvojce jen rozvinute. Joel nebyl v jednicce rozhodne kladas a Elli take ne. Last of us kladasi a zaporaky nema celou dobu, je to proste o lidech.

Tim ti tvuj nazor nechci nijak brat. Jen jsem napsal jak to vidi ja.:) nic mene osocovat nekoho kdyz se mu to libi neni cool.

Reklama
Reklama