Zpět na článek

Diskuze: Vyzkoušejte AC: Origins zdarma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siebenburgen: @1337: obě to jsou RPG hry, takže porovnávat je není špatné.
Soubojový systém má Dark Souls skvělý a šel by jednoduše dát i do Assasina, však i ten používá rolly i když s neomezenou staminou.

@Siebenburgen: jasný, to souhlasím že AC je více maintream, ale pokud bych to tedy srovnal třeba s Witcherem 3, tak AC bohužel prohraje v Questech vedlejších a to naprosto na plné čáře, hlavní Q linie tu s přehledem taky. W3 má soubojový systém daleko surovější a nepřátele doslová krájíš v brutálním boji. W3 hlavní postava naprosto skvělá atd a mohl bych pokračovat a dokonce si troufnu tvrdit, že za použití modu od jednoho fanouška na vylepšenou grafiku, W3 nakopává AC Odyssey do zadku. Na konec srovnání bych ještě řekl, že všechny vedlejší postavy W3 má skvěle napsané.

Myslím si že zkrátka AC má na daleko víc. Bohužel jediné co je důležité aby mapa byla 4x vetší, 20x více balastu a o 100 hodin delší doba. Nevyjšší prioritou je narvanej shop microtransakcema ve hře za 60 Euro, kde si hráči budou moci koupit od pěkného brnění až po Hello Kitty model s jednorožcem.
Dokonce i to jak to nazval Ubisoft: urychlení času. Kupte si za další peníze v 60 eurové hře urychlovač, ať to nemusíte hrát tak dlouho :/......... vím není to nutné kupovat, ale hra je dle toho zpracována.
Tak doufám, že AC s vikingy bude mít alespon 8x větší mapu, to je nejduležitější!

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: ok, tak ti to budu muset napsat :). Risen 1, Dark Souls všechny díly, For Honor, Nier Automata, Witcher 3 atd mohl bych klidně pokračovat. Promiň nečekal jsem že někdo vytáhne jako argument Skyrim nebo nejakou z Elder Scrolls her.... Skyrim bez modu by byl mrtvej, ale díky fanouškům je i ten souboj nakonec dobrý a bavil mě.

K té obtížnosti, myslíš že nejde nastavit jinak, než životy a poškozením? V Dark Souls snad musíš řešit, zda-li má nepřítel 36 lvl a ty 33? Nevím Level design jsem viděl nastaven lépe za těch x let co hraju.

@rohaac: ne to ne, nemusíš uznávat nic. Zkrátka soubojový systém nešel udělat lépe, jedná se o špičku na trhu RPG her od AAA vydavatele :).

Sneaky Bitch
Sneaky Bitch
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: V Origins je skrytá čepel k dispozici po prologu, když se dostaneš do Alexandrie.

1337
1337
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: Však skryté čepele minimálně v Origins jsou, možná akorát ne úplně od začátku (to už si nejsem jistý).

Já jsem teda do AC naskočil až s Origins, takže nemůžu toto nějak soudit. Zkoušel jsem kdysi ten díl z Ameriky (byl na Uplay zadara), ale nechytlo mne to tehdy ani omylem.
Ale taky souhlasím spíš s tím, že série by se měla někam posunovat, ne furt dokola valit to samé (FarCry). Valhala vypadá stejně jako předcházející dva díly, a právě tři díly mi přijdou tak akorát na to, aby se jelo "v zajeté koleji". Pak už bych uvítal zase nějakou další výraznější změnu.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo a v Origins i Odyssey,mě strašně moc chybí skryté čepele,vlastně symbol AC;-)

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@esmo: Dobrá tedy....hratelnost ohlodána na kost,stále ty samé,stokrát viděné herní mechanismy,stereotyp,odfláknutý souboje,působící jako plácání much,o jejich mizerných animacích ani nemluvě,vše je zde prostě hrozně laciný, fádní a bezduchý,což je obrovská škoda,promarnit tak úžasná prostředí,mythologii, Egyptu a Řecka,prostě nevyužito .....co je ale nejhorší,pryč je ta pravá Assassinská atmosféra,tolik typická a přímo čišící,z dílů minulých....řikejte si co chcete,ale tohle,neni Assassins Creed!!!!.....trošku doufám ve Valhalu;-)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 05:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jdou dva odsouzenci na smrt a kat se jich ptá: Poslední přání ? A ten první odvětí: Chtěl bych si zahrát AC: Origins na víkend tady s kámošem. A ten druhej: Nó tak to já bych šel radši první.

esmo
esmo
Level 1 Level 1
18. 6. 2020 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: Jaká je definice Assassina, když jím Origins není?

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: :-D:-D:-D;-)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siebenburgen: No me prekvapuje ze navzdory ty stejnosti lidi FC5 hodnotili dost vysoko, asi byl Primal tak velkej odpocinek od stejnosti ze ji v petce zase skousli. Ja bych zmenil snad vsechny serie od Ubi, jak FC tak AC tak The Crew tak Ghost Recon. Nemuzu se na ne ani podivat, zmeny bud nejsou nebo jsou minimalni. Byl bych pro totalni prekopani.

esmo
esmo
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 05:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: Hrál jsem 1,2,3 .. pak jsem si dal pauzu a hrál opět Odyseu. Bavila mě úplně stejně jako první dva díly a je to pro mě stejný Assassin :)));)));)x)....ale čekal bych, že nám svůj výrok nějak obhájíš :)

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
18. 6. 2020 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Změna s Origins a Odyssye dle mého dost prospěla. V Odyssey se nehraje ''vyloženě'' za vojáka :)
Právě je problém, že si hráči stěžují, že je každý díl, který vyjde pořád stejný. Dají si rok pauzu, přijdou úplně s něčím novým a pak si zase hráči stěžují, že už to není žádný Assassin's Creed. Tak komu se potom zavděčit. Já jsem byl nebo pořád jsem naprosto spokojen, kam se série posunula, hlavně ten rpg systém. Pořád budu raději, když se série bude držet někde ve starověku než ji posouvat do modernějších dějin.
Právě jak píšeš, že budeš rád, když další díl bude zase jiný než předchozí. To právě udělali v posledních dvou dílech ale jak je vidno, lidem to pořád nestačí ( některým ).
Samozřejmě za mně mluví tzv. fanboy této značky ale kdo si opravdu všechny díly zahraje, dá jim čas, který ty hry vyžadují, určitě si najde své.
Já každý díl kupuji nějakou tu gold edici abych to mohl hrát o pár dní dříve. Baví mě historie a bohužel žádná značka, která by si mohla říct '' Jsem právoplatným konkurentem AC'', aktuálně není. Alespoň pro mně.

Těžko se UBI zavděčí všem. AC 2, Brotherhood, Revelations byly také ty samé hry, které s každým dílem přišly s několika novinkami ale základ byl stejný. Proto hráči volali po změně, která se dostavila a to samé se dělo v době vydání Origins. Pak přišli další výtky, že svět je moc veliký a nemáme tolik času apod...

Přitom, když srovnám jinou sérii / hru tak se v polovině z nich najde to samé jako v AC - Plnění úkolů, které jsou místy naprosto předvídatelné, v zásadě stejné...
Lidi začaly srát věže ( povinné ) tak je dali do hajzlu, teď jsou nepovinné. Aktuálně asi lidi sere pták, který je k dispozici, čekám, že ten také do budoucna vymizí.
Ale spousta toho jsou pouhé detaily, které někomu sednou, někomu zase ne.

Dle mého, jestli by nějakou sérii potřebovali změnit tak je to právě Far Cry. Tam od třetího dílu vlastně vidíš to samé a přitom to nevychází tak často jako AC. Třetí díl byl povedený, čtvrtý víceméně to samé jako třetí, Primal šel vysoko nad mé očekávání a pátý zklamání. Tam jsem právě čekal nějakou tu revoluci ale ono ne. Zase ty jejich trapné už pořád dokola zdrogované pasáže, které prostě jejich úsudku nesmí ve FC chybět, škoda, chyba, je to opravdu dost trapné, spíše pro děti nebo pro někoho kdo si toho jointa zapálí. Ale vážnost příběhu a neustálé otravování sourozenců Jacoba bylo naprosto mimo mísu a místo toho aby vymysleli něco pořádného, vypadalo jako kdyby si tu práci ulehčili a prostě tam šoupli do páté to samé.
Jak tenkrát zmiňoval Pavel Makal, že od příběhu FC 5 čekal daleko něco více, hlavně, když se to točí okolo toho kultu tak nedokázali tuto skvělou příležitost využít, bohužel...

Ale jak pořád říkám, já si každý díl AC rád zahrají, protože jsem fanoušek této série a nedám na ni dopustit. Na druhou stranu chápu kritiku ale musí to být opravdu kritika od lidí, kteří mají s touto sérií nějaké větší zkušenosti.
Ne, jako Ocelotr, který dle jeho slov hrál naposledy Brotherhood a pak soudí ostatní díly. Navíc zaujatý Kojimou, podle kterého hry od UBI kopírují snad celou jeho tvorbu... A to hry hraje dlouho, podle toho co říká, že mu je let..

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 6. 2020 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Psát jestli mám nebo nemám pravdu je blbost. Příště napiš "podle mě" je Assasin Orig. takovej a takovej. Je to jen tvůj pohled stejně jako můj.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 6. 2020 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@esmo: Přesně tak jaká je definice Assasína. Odpovědi se nedočkáš protože ji nemají. Origins je za mě boží doslova sandbox :o) Parádní prostředí a jeho průzkum, stealth postup a ta grafika ! :o) Jo nápln misí se opakuje. Ale to je jak omlátit závodní hře že se jezdí furt dokola.

1337
1337
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Porovnávat Dark Souls a Assassin's Creed je jako porovnávat Rocket League a Forzu (Horizon nebo Motorsport? :D ). To prostě nejde. To spíš mi přijde OK porovnávat "ten blbej Skyrim BEZ MODŮ", který je snad nejvíc "mainstream" RPG - což se UBI možná snaží být taky. A v tomto případě jsem pro mne našel jasného vítěze.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Dark Soul a Assassin's Creed se nedají vůbec srovnávat.
DS je dle mého hra pro určité publikum lidí, kdežto AC si zahrají všichni. ( zjednodušeně řečeno ).

A opět @Mitsurugi: ví o čem mluví!! ;))

Já si nevzpomínám, že by UBI řekl, že sérii AC chtějí kompletně předělat na nějaké RPG. Dali tam prvky RPG, řekli, že v tom chtějí pokračovat, což je cesta ke zlepšení. Nikdy neprohlásili, že se jedná o čisté RPG.
Zkusili to a ono to tam docela sedí. Když to vychytají do dalších dílů, nejsem proti.
Slova, že už to není ten pravý AC beru ale byly snad 400 let před naším letopočtem nějací Asasíni? Navíc, pokud se nad tím zamyslíme by to ani nesedělo do celého děje jednoho dílu.
Že se poslední dva díly někomu nelíbili, opět beru ale co třeba slabý díl Sydicate? V té době ve Viktoriánské Anglii byly Asasíni?
Někdo tyto hry hraje pro zábavu, někdo pro zábavu a zároveň historii, někdo chce být stoprocentně přesný, někomu je naprosto u zadku, že to nedává smysl ale chci se bavit, někomu nevadí odchylky, že Asasíni už dávno nebyly nebo, že už nebyly ale baví ho dané zasazení a proto dá sedmnáct stovek za hru, s kterou stráví minimálně 80-150 hodin.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: V tom je ten vtip. Musíte uznat. Ne nemusíme. Tobě nelíbí - ok. Mě líbí - taky ok. Já jsem si hru užil. Jasně opakovačka, ale zábavná. A atmosférická.
Že to podle michalnezval není Assasín znamená jen to že to podle něj není starej dobrej Assasín. Je jinej a podle mě v mnoha ohledech o dost lepší.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: však jsem ti jen dal za pravdu že grafika je fajn. To ti vadí? :D
Jinak hoši pokud jste meli k dispozici více rpg her, tak musíte uznat že soubojový system stoji totalne za prd. Ani obtížnost to nespraví.
Ubisoft bohužel má problém s UI, které jen zvedá dmg a životy a to pro mě není obtížnost, ale dost velká odfláknutá nuda. Level design stojí za starou belu.
Btw Origins i Odyseu mám zakoupenou. Ani jedno jsem nedokázal dohrát a to jsem se dostal celkem daleko za polovinu hry. Bohužel nuda mě umlátila.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: no zatím to moc nevypadá, že by Valhala byla nějak výrazně jiná než dva předchozí díly.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: Ne nejde mi ani tak o řád;-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Jinak hoši pokud jste meli k dispozici více rpg her, tak musíte uznat že soubojový system stoji totalne za prd"

Jakých RPG her? Podle mně, je třeba mnohem lepší, než ve všech Elder Scrolls hrách.

"Ubisoft bohužel má problém s UI, které jen zvedá dmg a životy a to pro mě není obtížnost, ale dost velká odfláknutá nuda."

Ubisoft má problém? Spíš celý herní průmysl má problém :D

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
18. 6. 2020 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja myslim ze @michalnezval narazel na to ze v Origins hrajete za nekoho pred asasinama a v Odyssey zase za nejaky vojaky nebo co to vubec je. Pripadne to moh myslet tak, ze uz to neni stokrat dokola to samy ale pro jednou je tu zmena (kterou uz ale zase recyklujou).

Jestli nekdo prestane mit AC rad kvuli tomu ze to nebude stejny jako vsechny dily pred tim, tak je to napovazenou. Ja budu naopak velmi rad kdyz dalsi AC bude o dost jiny nez predesly dily. Z neustale se opakujicich elementu/assetu v AC nebo i ve FC je mi blbe.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 6. 2020 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: úplně bych asi nesrovnával závodní s rpg hrou, která navíc má upoutat příběhem a kvalitní Q linií.
Mám to také koupené, ale jen proto, že mám rád Egypt a vše okolo něho. Jinak hra je to až na grafiku podprůměrná. Nudný soubojový systém a Q o ničem :). Ale grafika je fajn to máš pravdu.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siebenburgen: ;-)

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věc ale názoru,nic vám nevnucuju....Assassina sem přímo zbožňoval,jenže tehle mě prostě bohužel nabaví :-(:-(:-(....musim čeka a doufat;-)...

Reklama
Reklama