@catmeows
@red-icius Vybavil jsem si Edwarda Nortona jak vysvětluje Bradu Pittovi, že dokud vyplácení pojistek za smrťáky vyjde automobilku levněji než náprava konstrukční chyby, tak se nic měnit nebude :)
@Jiří Částka
@CSS to je asi jedno, jak intenzivně byly ty PS5 využívané, lidi si je nekupujou jako těžítko. Spíš by mne zajímalo, kde se ty případy uvařených PS5 nachází, z historie známe osmibity které se neprodávaly v Austrálii, protože se v horku nedokázaly uchladit. Tak jestli ty odpálené PS5 pochází z krajů, kde je hodně teplo, tak možná cajk. Jestli se to stává v teplotách do 35, tak má Sony velký problém.
@catmeows
@red-icius Vybavil jsem si Edwarda Nortona jak vysvětluje Bradu Pittovi, že dokud vyplácení pojistek za smrťáky vyjde automobilku levněji než náprava konstrukční chyby, tak se nic měnit nebude :)
Njn, divoký sever je v módě. Protože nikde jinde vidle nežijí. Jakožto exsudeťák důrazně protestuji. Ať si chlapci z Moravy dělají hry o vlastních vidlácich. Ale vážně, severní Čechy byly klišé už v roce 2019, kdy vyšla novela Vytěženej kraj, která si z toho dělá tak trochu legraci. Jakoby okres Bruntál nebyl dost hardkór.
@Mitsurugi
@Mitsurugi Ale kdeže, Polda 7 byl druhou v JRC druhou nejprodávanější hrou za duben a na Steamu se taky něco prodalo. Na jachtu to nebude, ale vývoj se nejspíš zaplatil. Rád si poslechnu, jak Bulánci se 7 mega vybranými na startovači padnou na hubu :) Pokud vím, je to vedlejší projekt normálně zaměstnaných lidí. Na článku mi asi nejvíc vadí to vyfabrikované dilema, že buď podpoříte Poldu nebo Amanitu. Tihlaříkovi vůbec nedošlo, že cílovka těchle nostalgických tripů nemá s penězi zas až takovej problém. Mimochodem Hrot prodal přes 80K kopií, opět hodně dobré číslo na projekt dělaný po večerech. Amanita taky netrpí na malé prodeje. Takže kde je ten problém ?
Solidní hejtík, ale fakt bych to nechal na všemocné neviditelné ruce trhu. Že jsou 90tkové děcka dnes pozdní třicátníci a čtyřicátníci, že spousta z nich nich je na kariérním vrcholu a neváhají pustit pár stovek aby nostalgií přebili první příznaky stárnutí ? Na tom není nic špatného. Koneckonců pro spoustu z nich je to i příležitosti konečně zaplatit autorům, jejichž hry před třiceti lety upirátili. P.S.: Fakt by mne zajímalo, kolik je Aleši Tihlaříkovi let. P.P.S.: Že teda zrovna boomer shooter HROT poslouží jako argument v tažení proti nostalgii, to bych si netipnul.
@Ocelotr NN
@Ocelotr NN líbily se mi i stealth pasáže. Vlastně mi asi ty animované TAP TAP TAP seděly víc než obrysy ve Sniper Elite. A střílet zaporáky kuší bylo překvapivě uspokojivé. XIII je taková ta hra co vlastně není v ničem moc super ale taky není v ničem špatná a ve výsledku se to moc dobře hraje.
Po pravdě, CoD kupuji jen kvůli kampaním a nejvíc se těším na díly od Infinity Ward. Jsou jedním z mála studií, které se nebojí ani u AAA titulu experimentovat. Na rozdíl od většinového názoru považuji Infinity War za mimořádný počin, který nemá prakticky obdoby a poslední Modern Warfare se taky nebál udělat pár kroků navíc, ať už v lehkou inovací stealth misí nebo připomenutím že válku odnesou hlavně civilisti (mluvím o dálnici smrti, která ve Vortexu vytočila Zdeňka Prince natolik, že selhal jako recenzent:) Vlastně si myslím, že unikátnost CoD není ani tak v technologii jako spíš v přístupu Infinity Ward. Studia jako Sledgehammer a Treyarch se za pořádný balík asi nakonec koupit dají.
@Ocelotr NN
@Ocelotr NN Nightwing je docela těžká komiksová váha. Je škoda že DC nezvládlo filmy tak dobře jako Marvel, z jehož univerza teď známe kdejakého nosiče vody :)
@Tomáš Legát
@Lerry Popravdě, asi nejvíc mne prekvapilo, jak moc jsou veškeré předměty zredukované na jedno číslo. Je v podstatě jedno co mám oblečené, vždycky když naplním inventář jen kouknu, jestli nemám náhrady s vyšším skóre a vyměním to. Jediný co manažuju jsou trochu gemy. Že bych řešil buildy nebo sety, to se mi fakt nestalo. Jediná věc která trochu připomíná build je výběr aktivních skills. Další věc která mne štve, je super složitý systém měn. Jsem teď na levelu 48 a furt tam mám jednu měnu, kterou moc nevím, k čemu bych ji vlastně použil a další, u které bych věděl, ale zas nevím, kde ji sehnat. Abych jen nehanil, prvních cca 35 levelu odsýpalo hezky, zadarmo super :) A fakt by mne zajímalo, proč se vůbec obtěžovali s příběhem. Diablo bylo vždycky klišé, ale fakt už dlouho jsem neodklikával texty s takovou lhostejností jako právě v Diablu Immortal.
Poškodit hru / podojit hráče. Je to prostě boj, někdo v Blizzardu chtěl šáhnout hráčům hodně do kapsy a nejlepší způsob jak tomu zabránit je sestřelit hru a s ní i zodpovědné lidi. A až příště na poradě v Blizzardu někdo exaltovaně zařve: "Nech mě kurva domluvit, bude to P2W a vyděláme kopec peněz", možná se to nesetká s pochopením. Teď je otázka, kolik mobilní doopravdy Diablo vydělá. Pokud tolik, kolik se si Blizzard představuje, hodnocení na Metacriticu může být klidně čistá nula. P.S.: Taky se dá rozpor mezi hráčským a novinářským hodnocením vysvětlit tak, že všichni novináři jsou okoralí cynici, zatímco hráčům ještě nějaký ten idealismus zůstal.
@Vladimír Morávek
@ODB Fakt nevím v čem je problém. Samozřejmě by Hrej mohli vést tak, že vždycky když někdo odejde, vyhlásí casting na člověka který se odchozímu bude podobat co nejvíce. Ve výročním podcastu numero 1000 by pak mluvil Mowald III. s Rybkou XV. o starých dobrých časech, jak je znají z vyprávění originálního Möwalda a originálního Rybky. Akorát je to nesmysl. Každá sestava redakce je prostě jiná, i když jsem některé odchody téměř oplakal, jediný kdo mi chyběl tak moc, že jsem si ho našel znovu byl Jarda a HPod + Quest je moje oblíbené kombo. Jestli mi něco vadí tak to, že občas mluví jak dlaždiči. Nemyslím si, že by problém byl ve věkovém rozdílu, pokud si já můžu v práci jako senior dev pokecat s klukama co vylezli ze školy, jistě by si zvládl pokecat Rybka s Pepřem. Problém bude v tom, že tihle zasloužení 40 a 50 mají obvykle rozjeté vlastní věci a do hPodu se prostě nedostaví. I třeba proto, že už jsou někde jinde a nevyhovuje je jim formát. Hpod je o neformálním pokecu redakce, snad nikdy to nebylo interview s lidmi odjinud. Nešlo by ten váš trolling nastavit do trochu víc friendly módu ?
@Vladimír Morávek
@ODB Najděte si na gůglu pojem "gonzo journalism" :) Jinak já v páně Raudenského článku jasně vidím podvratné elementy kritizující konzumní společnost, protože spálit hromadu paliva abych se najedl a podíval se na něco, co se pokouší popřít základní poučku že výkonné komponenty se nedávají do malého, špatně větraného pouzdra dává smysl jen jako demonstrace dekadence. Nicméně si myslím, že Lenovo by mělo ještě zapracovat a k jídlu dodávat paví péra.
Já nad seriálem zlomil hůl. Docela jsem se těšil, i když svět Halo nežeru natolik, abych si kupoval knihy, na druhou stranu jako první Halo hru jsem hrál Reach, která mne nadchla a pak jsem si zpětně dohrál i ostatní hry a nebylo to věru špatné rozhodnutí. Vysloveně mi nevadí žádná z linií, kterou v seriálu rozehráli, ale mám pocit, že scénáristi honí moc zajíců najednou a nejde jim to a celý podnik se čím dál víc rozkydavá do neurčita. Od určité doby jsem si osvojil pravidlo, že seriály nemilosrdně utínám v okamžiku, kdy už nemají co říct a začínají obracet starý hnůj, protože prostě nechci investovat tolik času do blábolů. V případě seriálu Halo tahle situace nastala někdy u pátého nebo šestého dílu a pokud další řada nedostane mimořádně dobré hodnocení, už se k tomu vracet nebudu. Je to docela škoda, protože na nějakou tu spartanskou honbu za artefakty bych se rád podíval, a nemuselo by to být jen samé střílení. Takže nejlepší filmařinou inspirovanou Halo stále zůstavá letitý District 9, amen.
Obávám se, že pro středně velké firmy jako Rebellion je next gen grafika něco, do čeho nebudou chtít úplně investovat. I když je Sniper Elite úspěšná série, pořád míří na specifickou niku a nemůžou očekávat stejné prodeje jako těch pár titulů, které prodají milióny kusů v prvním měsíci. Je možné že tahle generace konzolí povede k další stratifikaci v produkčních hodnotách her. Dík za recenzi.
No, to by mne fakt zajímalo, jak se k tomu úspěchu dobrali. Vzhledem k cílovce (chlapečci 5-10 let) mají HW neskutečně komplikované menu, omezený lokální multiplayer a v podstatě každý kdo hrál Mario Karty si musel položit otázku, jak se Hot Wheelsy podařilo tak strašně pomrvit.