Unity ruší kontroverzní poplatky
Americká společnost Unity Technologies se rozhodla zrušit kontroverzní poplatky spjaté s tvorbou her ve stejnojmenném enginu. K situaci se prostřednictvím oficiálního blogového příspěvku vyjádřil CEO společnosti, Matt Bromberg.
- Unity ruší kontroverzní poplatky
- K situaci se vyjádřil CEO společnosti
- Tvrdí, že obchodní partnerství musí být založeno na důvěře
- Unity Personal zůstane i nadále zdarma
- Balíčky Pro a Enterprise se vrátí k formě tradičního předplatného, jehož ceny se k 1. lednu 2025 navýší
Americká společnost Unity Technologies zrušila kontroverzní poplatky spjaté se stejnojmenným herním enginem, a to s okamžitou platností. Původní plán, který byl zveřejněn během loňského září, se setkal s obrovskou vlnou kritiky, převážně ze strany vývojářů. Matt Bromberg, CEO společnosti Unity Technologies, se k situaci vyjádřil prostřednictvím oficiálního blogového příspěvku. Po dlouhých konzultacích s komunitou, zákazníky a obchodními partnery společnost dospěla k závěru, že zrušení kontroverzních poplatků je tím nejvhodnějším krokem.
“Naše poslání nemůžeme prosazovat v konfliktu s našimi zákazníky. V jádru se musí jednat o partnerství založené na důvěře. Během posledních tří měsíců jsem se měl možnost spojit s mnohými z vás a opakovaně jsem slyšel, že chcete silné Unity a chápete, že zvýšení cen je nezbytnou součástí procesu, který nám umožňuje investovat do budoucnosti herního průmyslu. Tato zvýšení ale nemusí přijít v nové a kontroverzní podobě. Chceme poskytovat hodnotu za férovou cenu tím správným způsobem, abyste se při budování svého podnikání s Unity jako dlouhodobým partnerem cítili příjemně. Jsme přesvědčeni, že pokud budeme dobrými partnery a budeme poskytovat skvělý software a služby, bude to znamenat, že jsme teprve začali objevovat, čeho všechno můžeme společně dosáhnout,” píše Matt Bromberg v blogovém příspěvku.
Unity Personal zůstane i nadále zdarma a aktuální finanční strop pro financování a příjmy bude zdvojnásoben na 200 tisíc dolarů (cca 4,5 milionu Kč). V případě balíčků Pro a Enterprise se společnost rozhodla, že se vrátí k formě tradičního předplatného, jehož ceny a limity se zvýší k 1. lednu 2025.