Ubisoft připravoval zhruba tucet battle royale her. Zaměstnanci jsou přesvědčeni, že je vývojový proces příliš dlouhý
i Zdroj: Ubisoft
Novinka Ubisoft připravoval zhruba tucet battle royale her. Zaměstnanci jsou přesvědčeni, že je vývojový proces příliš dlouhý

Ubisoft připravoval zhruba tucet battle royale her. Zaměstnanci jsou přesvědčeni, že je vývojový proces příliš dlouhý

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

19. 1. 2023 07:30

V herní branži se velmi často naskakuje na aktuální trendy, které se týkají třeba herních režimů. Příkladem může být battle royale, v propadlišti dějin skončilo nespočet projektů spoléhajících na tento zdánlivě zázračný koncept. Zaměstnanci Ubisoftu by mohli vyprávět.

Reklama

  • Zaměstnanci Ubisoftu poukazují na problémy v produkci her
  • Jsou přesvědčeni, že se netrefují do vkusu hráčů, vývoj navíc trvá příliš dlouho

Zatím se k nám sice nedonesly žádné konkrétní příběhy, z článku od Toma Hendersona nicméně vyplývá, že Ubisoft na battle royale kartu vsadil opravdu hodně. Dle výpovědi jednoho ze zaměstnanců měl ve vývoji minimálně tucet her vycházejících z tohoto žánru. Projekty byly v různých fázích vývoje, o většině z nich však už nikdy neslyšel.

Není to tak dávno, co Ubisoft vypnul servery battle royale akce Hyper Scape, zrušil také kritizovaný projekt Ghost Recon Frontline. Otázkou je, jak dopadnou další kousky spoléhající na free-to-play model, například XDefiant, The Division Heartland, Project Q a Project U.

Ubisoft zlomil hůl nad battle royale akcí Hyper Scape. Servery vypne koncem dubna
i Zdroj: Hrej.cz

Ubisoft zlomil hůl nad battle royale akcí Hyper Scape. Servery vypne koncem dubna

Popularitu battle royale her se snažili vytěžit i hegemoni herní branže. Zatímco některým se pokusy vydařily, jiné projekty…

28. 1. 2022 10:16

Proč jsou projekty od Ubisoftu tak často rušeny a odkládány? Dle výpovědi některých zaměstnanců se vedení snaží problémy vysvětlit tím, že jednotlivé týmy i nadále spoléhají na práci z domova, která doplňuje klasický režim. I proto Ubisoft od příštího roku svým zaměstnancům vezme možnost čistě vzdálené práce. 

Mezi vývojáři nicméně převládá přesvědčení, že se chystané projekty zkrátka netrefují do vkusu hráčů, což podle nich prokazuje testování. Vývojový proces je navíc příliš dlouhý a chybí také větší důraz na začištění. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama