
Ubisoft zlomil hůl nad battle royale akcí Hyper Scape. Servery vypne koncem dubna
Popularitu battle royale her se snažili vytěžit i hegemoni herní branže. Zatímco některým se pokusy vydařily, jiné projekty upadly v zapomnění. Úspěch nepotkal například first-person střílečku Hyper Scape, která se brzy rozloučí i s posledními věrnými fanoušky.
- Battle royale akce Hyper Scape končí
- Ubisoft poděkoval komunitě za spolupráci
- Z neúspěšného projektu si chce vzít ponaučení
Po roce a půl od spuštění přichází Ubisoft s oznámením, že brzy dojde k vypnutí serverů. “Udělali jsme těžké rozhodnutí ukončit vývoj Hyper Scape a hru 28. dubna vypnout,” stojí na oficiálních stránkách. “Jsme nesmírně vděční naší komunitě, že se s námi na tuto cestu vydala. Hra poslouží jako ponaučení, na které budeme pamatovat během přípravy budoucích projektů.”
Zpráva sice přímo nezmiňuje důvody vedoucí k těžkému rozhodnutí, Ubisoft však byl při hodnocení vertikální akce velmi přísný. Několik měsíců po vydání přiznal, že hra nedokázala oslovit očekávaný počet lidí, kritizována byla velká nepřístupnost, nedostatečný servis pro nováčky, mezery v nabídce cílů, které by dokázaly motivovat k dalšímu hraní, nebo nedostatek herních režimů. Ubisoft zdůraznil, že je potřeba tyto nedostatky odstranit.
Od té doby se ovšem ke hře vyjadřoval pouze sporadicky, skoro se zdálo, že na ni chce spíše zapomenout. Neúspěšný projekt nicméně nijak neovlivní firemní strategii, která se stále točí kolem free-to-play modelu. Minulé léto společnost odhalila Tom Clancy's XDefiant, poté přišel čas na Ghost Recon Frontline. Nedá se ale úplně říct, že hráče oznámení kdovíjak potěšila.