Sony ruší další dva live-service tituly, jedním z nich má být God of War
i Zdroj: Santa Monica Studio / Sony Interactive Entertainment
Novinka Sony ruší další dva live-service tituly, jedním z nich má být God of War

Sony ruší další dva live-service tituly, jedním z nich má být God of War

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Po neúspěchu akce Concord se potápí další dva live-service projekty, na nichž pracovala studia Bend a Bluepoint Games.

Reklama


  • Sony potvrzuje, že došlo ke zrušení dvou live-service her
  • Vznikaly ve studiích Bend a Bluepoint Games
  • Studia budou pracovat na jiných projektech

Jason Schreier ve své poslední zprávě uvedl, že společnost Sony zrušila dvě live-service hry, na nichž se doposud pracovalo ve studiích Bend a Bluepoint Games. Mluvčí Sony tuto informaci potvrdil. Novinář v článku sice nezmínil, o jaké tituly se jedná, v příspěvku na sociální síti BlueSky nicméně dodal, že v Bluepoint Games vznikala live-service variace na God of War.

BREAKING: PlayStation has canceled two more live-service games, from subsidiaries Bend and Bluepoint, Bloomberg has learned. Fans have long wondered what Bluepoint has been working on for the last couple of years. I can report it was a live-service God of War game. www.bloomberg.com/news/article...

[image or embed]

— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) January 17, 2025 at 12:09 AM

Sony uvedla, že ke zrušení zmíněných her došlo po nedávném interním hodnocení. Společnost v této souvislosti zdůraznila, že ani jedno studio nebude uzavřeno, počítá se s nimi i do budoucna. „Bend a Bluepoint jsou velmi zkušené týmy, které jsou ceněnými členy rodiny PlayStation Studios. S oběma úzce spolupracujeme, abychom mohli určit, jaké budou jejich další projekty,“ zaznělo v komentáři pro Bloomberg.

Studio Bend se naposledy postaralo o rozporuplný open-world Days Gone, od Bluepoint Games jsme se dočkali remaku Demon’s Souls.

Sony je v případě live-service her evidentně opatrnější, což lze přičíst bolestivé zkušenosti s titulem Concord. Helldivers 2 nicméně ukazují, že mají podobné projekty obrovský potenciál, pokud se tedy podaří oslovit dostatek hráčů. 

Zánik Concordu. Příběh střílečky, která skončila dřív, než začala
i Zdroj: Firewalk Studios / Sony Interactive Entertainment

Zánik Concordu. Příběh střílečky, která skončila dřív, než začala

Letošní herní sezóna přinesla řadu úspěchů i zklamání. Jedním z největších průšvihů se stal Concord, ambiciózní střílečka, o kterou hráči neměli zájem. Proč to tak ale bylo?


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama