Šílení moderátoři, podivní designéři, nefunkční technika. Připomeňte si pamětihodné momenty E3
Hrej.cz Článek

Šílení moderátoři, podivní designéři, nefunkční technika. Připomeňte si pamětihodné momenty E3

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

12. 6. 2021 14:50

Seznam kapitol

1. ŠÍLENÍ MODERÁTOŘI 2. BOŽSKÝ MIJAMOTO 3. NEPOSLUŠNÁ TECHNOLOGIE

Veletrh E3 je již dlouhá léta oblíbeným herním svátkem, od něhož si fanoušci slibují významná oznámení, vyhlížené ukázky chystaných her nebo rozhovory s vývojáři. Zároveň jde ale o spolehlivý zdroj bizarních situací. Pojďme si tedy připomenout momenty, na které se patrně nikdy nezapomene.

Reklama
Reklama

PROBLÉM S KAMEROU

Předvádět v přímém přenosu novou technologii, to chce pořádnou kuráž. Vždy se musí počítat s rizikem, že zařízení nebude pracovat dle plánu, což může výrazně narušit výsledný dojem. Horké chvíle zažil Dave Ranyard, který na E3 2012 prezentoval Wonderbook: Book of Spells inspirovaný výukou v Bradavicích. Vývojářka sedící před kamerou mávala PS Move ovladačem, jak jen to šlo, kouzlo se ale nechtělo podařit, protože si PS Eye kamera zřejmě zrovna dávala malou pauzu. 

Podobné problémy si užil i Microsoft s Kinectem. O jeden vtipný moment se během předváděčky postaral sám kreativní ředitel Kudo Cunoda. Rozhodl se předvést, jak vypadá podrážka boty jeho vlastního avatara v systému Xbox 360. Jakmile se ale ke kameře otočil zády a zvedl nohu, zkroutila se postavička v bolestivé křeči. Bam!

PROBLÉM S INTERNETEM

Do sezóny kolem E3 nyní fušuje také Geoff Keighley, zaštiťuje totiž Summer Game Fest, na němž došlo k pomyslnému vykopnutí herního svátku. Keighley je mužem mnoha tváří, dohlíží na produkci a organizaci eventů, přičemž si ani nyní nenechává ujít příležitost postavit se před kameru v roli moderátora. Není tedy divu, že figuruje v pamětihodných momentech herní historie. 

Jedním takovým je bezesporu jeho rozhovor Donem Mattrickem v rámci E3 2013. Odehrál se poté, co Microsoft oznámil, že se hráči v případě konzole Xbox One budou muset připravit na nutnost neustálého připojení k internetu, jinak si zkrátka nic nazahrají. Mattrick rozhodnutí zarputile obhajoval, dokonce nabídl vcelku odvážné řešení pro hráče bez internetu. “Naštěstí máme produkt pro lidi, kteří nemají možnost zajistit si připojení. Jmenuje se Xbox 360,” řekl Keighleymu, který následně reagoval vcelku podrážděně. Nutno dodat, že Microsoft nakonec od nepopulárního požadavku ustoupil. 

BIZAR FEST

A to nejlepší nakonec. Samostatnou kapitolu by klidně mohly tvořit konference, které byly bizarní úplně celé. Zde samozřejmě exceluje společnost Devolver Digital, v tomto případě je ovšem švihlá image součástí firemní strategie. To už ale neplatí pro Konami. V roce 2010 došlo na akci připomínající ochotnické divadlo. 

Došlo třeba na sotva srozumitelné představení Ninety-Nine Nights 2, Devin Shatsky, producent Silent Hill: Downpour, pak s asistencí nic netušícího kolegy předvedl hrůzu nahánějící pohled psychopatického vraha (chtěl snad navodit atmosféru prezentované hry?). A co teprve “fejková” fackovaná v podání amatérských wrestlerů, něco takového diváci patrně ještě nikdy v životě neviděli. Špatné herecké výkony ilustrovaly snad ještě horší hry, které se během show ukázaly. Takto zpackanou tiskovku už zřejmě nikdy nic nepřekoná.

Letošní E3 proběhne digitální formou, což samozřejmě úplně neznamená, že se nedočkáme zvláštních momentů. Jako každý rok ale doufáme především v potěšující oznámení. Třeba nakonec budeme příjemně překvapeni jako redaktoři GameTrailers při sledování tiskovky Sony v roce 2015, třeba nás také něco zvedne ze židle.

Pamětihodných momentů je samozřejmě daleko více. Na které nejraději vzpomínáte vy? Pochlubte se v komentářích. 

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz