Naděje umírá poslední. Legendární japonský tvůrce by rád oživil vývoj zrušeného Scalebound
Vstane Scalebound z mrtvých? Světoznámý japonský vývojář Hideki Kamija by si to přál. Opět se obrací na Phila Spencera.
- Hideki Kamija by si přál obnovení vývoje Scalebound
- Práce na hře byly ukončeny v roce 2017
- Vývoj mělo na starost studio PlatinumGames
Hideki Kamija, legendární japonský tvůrce, který se mimo jiné podílel na celosvětově úspěšných titulech jako Resident Evil 2, Devil May Cry či Okami, na jehož pokračování právě pracuje, by si přál opětovné rozjetí vývoje zrušeného akčního fantasy dobrodružství Scalebound. Práce na hře, na které studio PlatinumGames spolupracovalo se společností Microsoft, byly ukončeny v roce 2017. Hideki Kamija dokonce v příspěvku na sociální síti X v souvislostí s vývojem Scalebound vyzval Phila Spencera, CEO herní divize Microsoftu. A to slovy „Pojďme do toho, Phile!". Tuto hlášku v souvislostí se hrou použil Kamija již v roce 2022.
Samotný příspěvek pochází z účtu studia Clovers, které Kamija založil. Součástí je také video, na němž lze vidět zmiňovaného tvůrce, jak s nostalgií vzpomíná na vývoj Scalebound. Jádrem hry měl být lidský hrdina, který se ocitl v nebezpečném fantasy světě. Na cestě ho měl doprovázet drak. Scalebound bylo zrušeno po čtyřech letech vývoje, na jehož konci měla hra dorazit exkluzivně na konzoli Xbox One. Kamija se za zrušení vývoje v minulosti omluvil a řekl, že jeho tým neměl dostatek zkušeností. Ačkoliv se v případě restartu vývoje Scalebound pravděpodobně jedná o zbožné přání, naděje umírá poslední.
Už zase se spekuluje o oživení Scalebound. Tentokrát ho zmiňuje podcast XboxEra
Mezi nejznámější zrušené tituly Microsoft Studios patří nadějné akční RPG Scalebound. To mělo vyjít v roce 2016, po odkladech bylo ale o rok později definitivně zrušeno. Postupem let se ale objevovaly spekulace o tom, že by se studio PlatinumGames chtělo k projektu vrátit, a ty nyní opět vytáhl podcast XboxEra.