Už zase se spekuluje o oživení Scalebound. Tentokrát ho zmiňuje podcast XboxEra
Mezi nejznámější zrušené tituly Microsoft Studios patří nadějné akční RPG Scalebound. To mělo vyjít v roce 2016, po odkladech bylo ale o rok později definitivně zrušeno. Postupem let se ale objevovaly spekulace o tom, že by se studio PlatinumGames chtělo k projektu vrátit, a ty nyní opět vytáhl podcast XboxEra.
- Respektovaný insider opět zmiňuje oživení vývoje Scalebound
- Údajně jsou v PlatinumGames velmi rané fázi vývoje
Dobře známý insider Shpeshal_Nick zmínil, že by PlatinumGames skutečně mohli připravovat obnovení vývoje. Magazín Insder Gaming zmiňuje, že byl projekt původně zrušen proto, že studio nemělo dost zkušeností aby naplnilo ambiciózní tvůrčí vizi vyplývající s partnerství s Microsoftem. Část vytvořeného obsahu ale alespoň byla využita pro následující projekt, loňský hack’n’slash hit Bayonetta 3. Tvůrci pod taktovkou Hidekiho Kamiji tak možná nabrali dost zkušeností na to, aby Scalebound konečně dotáhli do úspěšného konce.
Za žádných okolností nejde o ověřenou informaci, je tedy třeba ji brát s velkou rezervou. Návrat Scaleboundu je letitá, pravidelně se vracející spekulace. Na druhou stranu ale o hru řada fanoušků stále stojí. Mohla představovat velmi svérázný příspěvek do nabídky exkluzivit Xboxu a z prvních gameplay trailerů vypadala jako svěží mix rubačky a japonsky laděného RPG s prvky sci-fi, draků a soundtrackem s Prodigy.
Dle Shpeshal_Nicka ale hra, pokud vůbec vzniká, je ve velmi rané fázi vývoje. Na případná odhalení si tedy budeme muset ještě dlouho počkat.