Studio PlatinumGames by chtělo oživit Scalebound, Phila Spencera vyzvalo k obnovení spolupráce
Pamatujete ještě na Scalebound? Hra byla oznámena na E3 v roce 2014, v následujících letech byl ale vývoj přerušen. Studio PlatinumGames se ke značce vlastněné Microsoftem už nevrátilo, zdá se ale, že o ni má i nadále velký zájem.
- Výkonný ředitel PlatinumGames znovu otevřel téma zrušeného Scalebound
- Hideki Kamija vyzval Phila Spencera, aby zvážil oživení projektu
Scalebound si s železnou pravidelností bere na paškál výkonný ředitel PlatinumGames - Acuši Inaba, ke hře se naposledy vyjádřil v rozhovoru pro japonskou odnož magazínu IGN. O značku mají i nadále velký zájem, obzvlášť pak tehdejší ředitel vývoje Hideki Kamija, který přerušení produkce evidentně ještě úplně nerozdýchal.
“Kamija chtěl vždycky tvořit Scalebound. Rádi bychom tuto možnost pořádně prodiskutovali s Microsoftem,” prohlásil Inaba. Kamija si při této příležitosti posteskl, že mají za sebou hodně práce, která ale přijde vniveč, pokud bude Microsoft i nadále nečinně držet práva na značku. Proto neváhal a šéfa Xboxu vybídl k akci. “Rádi bychom s tím něco udělali. Phile! Pojďme se do toho společně pustit.”
Zatím se ale zdá, že Microsoft do této řeky už vkročit nechce. Když Spencer komentoval přerušení vývoje, naznačil, že se s autory nemohli shodnout na tom, jak by hra měla vypadat, právě vzájemné neshody přispěly k rozhodnutí uložit projekt k ledu. Spencer momentálně zřejmě nemá žádný důvod k tomu, aby se pokusil Scalebound oživit.