CD Projekt se chystá na vývoj dalšího Cyberpunku a přechod na nový engine
i Zdroj: CD Projekt Red
Cyberpunk 2077 Novinka CD Projekt se chystá na vývoj dalšího Cyberpunku a přechod na nový engine

CD Projekt se chystá na vývoj dalšího Cyberpunku a přechod na nový engine

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

2. 10. 2023 14:55

CD Projekt již odbavil očekávané příběhové rozšíření pro Cyberpunk 2077, vývojáři se tedy mohou začít soustředit na další projekt.

Reklama

  • Ředitel vývoje Phantom Liberty potvrdil, že se tým brzy vrhne na pokračování Cyberpunku
  • V rámci přechodu na Unreal Engine 5 chtějí využít poznatky z práce s vlastním enginem
  • Některé věci zvládá REDengine lépe, s vývojáři z Epic Games pracují na jejich implementaci

Skutečnost potvrdil Gabe Amatangelo, jenž z křesla ředitele vývoje dohlížel na Phantom Liberty. „Update 2.0 a Phantom Liberty jsou poslední velké aktualizace,” řekl v rozhovoru pro PC Gamer, přičemž dodal, že jsou v plánu ještě nějaké ty záplaty, které vyřeší poslední problémy v Night City.

Už nyní je jasné, čemu se tým bude věnovat do budoucna. „Pak přijde na řadu Cyberpunk 2. Možná bych měl říct spíš ‚Orion‘, ať už se to bude jmenovat jakkoli,” uvedl Amatangelo, který bude zodpovídat i za pokračování.

Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, přídavku v podobě strhujícího špionážního thrilleru
i Zdroj: CD Projekt RED

Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, přídavku v podobě strhujícího špionážního thrilleru

20. 9. 2023 17:00
3

O víně a krvi byl jeden z nejuznávanějších přídavků v historii videoher a tvůrci ze studia CD Projekt RED si to moc dobře…

S tím přijde na řadu jedna zásadní změna. Studio totiž opustí vlastní REDengine a začne využívat Unreal Engine 5. Amatangelo v této souvislosti upozornil, že úplně neplatí, že by autoři začínali stavět na zelené louce, mnoho věcí si přenesou z vlastního enginu. Přímo zmínil například technologii Ray Reconstruction, která funguje podobně jako DLSS, akorát se zaměřuje na ray tracing. Metodiky pro její využití mohou aplikovat i v případě nového enginu.

Pokud by autoři chtěli zůstat u vlastního enginu, museli by jej opět výrazně přepracovat, což by byl velmi náročný proces. I proto se rozhodli, že přesedlají na řešení od Epic Games. Některé věci však REDengine zvládá lépe než Unreal, inženýři tedy spolupracují s druhou stranou na jejich přenesení a implementaci.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama