profile-image

myths.creator

myths.creator
Registrace 11. 2. 2006
ID 3737989984
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
12. 3. 2009 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone To jiste ne, ale protoze jsi psal "vsechno" a Worlds.com je jen jedno, myslel jsem, ze do toho zahrnujes i ostatni firmy z clanku (NCSoft, Blizzard).

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak to Wiloni:

To uz je jen takova drobnost. Koneckoncu vysvetlovat, jak to bylo s vyvojem atomovych zbrani, neni ukol pro realtimeovou strategii.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak to MickTheMage:

Vratit se casem zpatky, odstranit Hitlera a nechtene tak rozpoutat druhou svetovou valku ve slozeni Soveti vs Spojenci je regulerni sci-fi namet. Ani to, jak se v sovetske kampani v prostrizich vzajemne zrazuji a vrazdi sovetsti dustojnici, mi nepripada jako vesela nadsazka nebo blbost. Scena se zajatou Tanyou nebo zaverecny Stalinuv osud jsou podle me vypjate a funkcni sceny.

Ale nahly utok vzducholodemi na USA pres Atlantik? WTF! Nikym nepovsimnuta sit psionickych zarizeni rozestavenych kolem vyznamnych kulturnich pamatek po celem svete, ovladana z utajovane zakladny na Alcatrazu? Dvakrat WTF! A korunu vsemu nasazuje rusky vedec chytry jako Einstein, odstraneni Einsteina v minulosti (paradox a kradez zapletky z jednicky) a k tomu vsemu dalsi mega masivni armada Japoncu, ktere si nikdo ani nevsiml, dokud nedojela az do Leningradu? Na to WTF ani nestaci.

Pribeh RA2 se dal brat jako parodie (i kdyz casto bolestne pitoma). Ale RA3 zadny pribeh nema - ma jen mismas mnohokrat recyklovanych napadu. A ma ho jen proto, aby nam mohly prsate dustojnice v nedopnutych (nejlepe kozenych) uniformach zadavat ukoly misi (a mit pritom pohled, jako bysme byli svobodny milionar kratce pred smrti).

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone Ctes vubec ty informace, pod ktere hazis nasrane komentare? Nebudou to stejne hry. Bude se lisit pojeti kampane, dost mozna celkova stylizace. Tvrdit, ze se jednotky lisi jen barvou, muze pouze nekdo, kdo poslednich deset let strategie od Blizzardu nehral...

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator to BountY:

Z hlediska multiplayeru nemuzu soudit, nejspis prave proto je muj nazor odlisny a RA2&3 tolik popularni. Ja hodnotim pouze kampan, od ktere chci smysluplny pribeh a zajimave navrzene mise, ktere nejedou pres kopirak a maji napady.

StarCraft se na vrcholove urovni hraje rychle, ale jednak ma mnohem lepe navrzene ovladani a jednak se da hrat i pomalu. RA3 je rychly z podstaty - ani v kampani se pomaly hrac nechyta. Nebyt kooperativni kampane, kde si vlastne polovicku nepratel vyzere pocitacovy spoluhrac (nemajici problemy s tim delat deset veci naraz), nedal by se RA3 v singlu hrat vubec.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Tu nenavist k podnikani jsi zdedil po rodicich, nebo odkoukal v internetovych diskusich?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
12. 3. 2009 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone To je asi ceske specifikum "ma uspech = je to pakaz". Chudy hloupy Honza, nas vzor, ze?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bounty K tomu nestihani:

Pripoustim, ze nejsem zadny profi hrac, APM budu mit urcite hodne pod 50, ale co predvadi RA3 (v kampani, nejsem multiplayerovy hrac), mi opravdu nesedi. Pokud me pocitac v kazde misi vrhne doprostred hodne barevne a hodne neprehledne zakladny, na kterou za par chvil zautoci skupinka nepratel neznameho slozeni z neznameho smeru, muzu byt jak chci rychly, ale obranu zkratka dobre pripravit nemuzu.

Jednotky jsou prilis rychle, prilis ucinne a dohled maji prilis maly, nez abych stihal na vsechno deni reagovat nebo ovlivnit vysledek bitvy. V podstate pak nejde pracovat na vic mistech mapy najednou, je potreba vsechno tahnout v jednom shluku a pokud dojde k napadeni nejake odloucene skupinky (napriklad v zakladne), je treba pouze doufat, ze se z toho prostrili sama - ja uz ji nijak neprispeju, kazda pomoc dorazi az na vysledne spaleniste.

Napriklad v misi, kde mam s Tanyou dostat spiony do komunikacnich center na ruznych ostrovech, neni v praxi jiny postup nez brat spiony s sebou, i kdyz cesta dosud neni volna, protoze kdyz je necham cekat nekde v zavetri, pravidelne se ve chvili, kdy se koukam jinam, nekdo odnekud vynori a zastreli/sezere je. Nestihnu je zachranit.

Nerikam, ze se to neda hrat. Da, ale neni to moc zabava. Na obranu RA3 musim zase rict, ze jsem jeste nenarazil na stejne otravnou misi jako v TW, kdy je potreba branit zakladnu s nedostatkem energie vypinanim a zapinanim obrannych vezicek podle smeru utoku - mise, ktera by mohla byt zabavna a adrenalinova, ale ja u ni zuril, protoze jsem proste nedokazal klikat tak rychle (to castecne zpusobuje i ovladani, ktere upustilo od "chytreho kurzoru" a po vzoru Warcraftu chce pouzivat prave tlacitko k zadavani povelu a leve k vybirani jednotek, ale nedela to dusledne a casto se mi stavalo, ze jsem zrusil akci, kterou jsem chtel potvrdit, a ztracel tak drahocenne zlomky sekund).

Celkove bych rekl, ze ono "zrychlovani hratelnosti" neni zpusob, jak udelat hru zabavnejsi. RA2 byl podle me uz na hranici, kdy strategie prechazela v akcni hru (mise z datadisku - tradicne tuzsi nez v puvodni hre - se taky uz daly stezi uklikat). A pokud po mne strategicka hra pozaduje reflexy, jako bych hral Quake 3, je neco spatne...

(Nebo je to proste tim, ze v EA netusi, co je to stragicka hra. Ani BFME neni strategie, ale jen velka show, RA3 je totez ve frenetictejsim podani. Hodne se tam strili a vsechno to boucha, wow, cool... not really)

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator to BountY:

Z hlediska multiplayeru nemuzu soudit, nejspis prave proto je muj nazor odlisny a RA2&3 tolik popularni. Ja hodnotim pouze kampan, od ktere chci smysluplny pribeh a zajimave navrzene mise, ktere nejedou pres kopirak a maji napady.

StarCraft se na vrcholove urovni hraje rychle, ale jednak ma mnohem lepe navrzene ovladani a jednak se da hrat i pomalu. RA3 je rychly z podstaty - ani v kampani se pomaly hrac nechyta. Nebyt kooperativni kampane, kde si vlastne polovicku nepratel vyzere pocitacovy spoluhrac (nemajici problemy s tim delat deset veci naraz), nedal by se RA3 v singlu hrat vubec.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Pokud vim, tak u "remasterovane" verze Zaklinace si muzes vybrat libovolnou kombinaci dabingu a titulku. Takze nahodis polstinu, k tomu ceske titulky a jedes ;-)

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
14. 10. 2008 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F V cem myslis, ze se delaly kampanove mise predtim? Psali je programatori rovnou v assembleru?

Nejak ty hrace nechapu. Dostanou misto jedne cca 30 misi dlouhe kampane takove kampane TRI (kazdou zaplacenou zvlast, jiste, ale kdyby vysly jako StarCraft II, III a IV, taky by se platily zvlast), hutnejsi pribeh, vypiplanejsi diferenciaci jednotlivych ras... A oni jeste drzkujou, ze se jim za to nechce platit, ze je Blizzard dre z kuze, protoze jim misto jedne hry nuti trikrat tolik.

Nemluve o tom, ze fanousci kazde z ras si muzou koupit jen "ten svuj" dil a nemuseji se tretinu hry patlat s rasou, za kterou je nebavi hrat. Napriklad.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
1. 8. 2008 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Uz ti nekdo poradil stahnout si pred hranim na monitoru gammu?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo Uz v puvodnim SC je management zakladny do takove miry automatizovany, ze "posun k mainstreamu" bude pravdepodobne znamenat naopak komplikace - mainstreamovi hraci by totiz mohli byt zaskoceni dvoutlacitkovymi zkratkami kombinovanymi s akcemi mysi...

Jestli vymeni puvodni eleganci (kterou by jeste bylo kde dopilovat, to zase jo) za clickfest ala RA3, bude to katstrofa. No ale vyckejme... jestli Chris Taylor odejde z Gas Powered Games, je to jasny signal hru nekupovat. A jestli vyjde nejdriv pro konzole, tak taky :-/

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
12. 3. 2009 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarthCvrnda Pod tenhle komentar by to skoro chtelo postavit misticku, kape z nej nenavist a iracionalita.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
24. 2. 2009 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Povazovat produkty Microsoftu za open source je vysmech jak Microsoftu, tak open source. Krome toho slova "open source" a "zadarmo" spolu nemaji prakticky zadnou vazbu.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone Kolik stoji bezne nova blizzardacka hra? A proc by nemeli chtit plnou cenu? Vydaji prece tri hry (propojene jednim svetem). Je to ferove.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
14. 10. 2008 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone Prave ze kdyz to vydaji jako tri hry, ziskavaji prilezitost udelat kazdou trochu jinak. Napriklad za Terrany se bude pribeh odehravat na vesmirnem krizniku a mezi misemi je mozne se pohybovat po lodi, mluvit s postavami... Zergove a Protossove mohou mit kampane resene uplne jinak.

Hraci, kteri StarCraft nehrali a budou chtit hrat jen jeden dil, si vyberou rasu podle vnejsich sympatii a proto, ze je bude zajimat jeji pribeh. Za ostatni si budou moci zahrat v multiplayeru nebo skirmishi. Z jejich pohledu nema argument "za jinou stranu by se ti treba hralo lip" vahu, protoze si hru kupuji jakou jakoukoli jinou jednotlivou RTS, ktera je zaujala.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
20. 9. 2008 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton DK2 uz myslim vznikal v dobe, kdy Peter Molyneux odesel do Lionhead fantazirovat o Black & White. Taky je DK2 oklesten o spoustu zajimavych veci a soustreduje se hlavne na vylepseni technologickeho zpracovani a pohodlnou hratelnost.

Ale je fakt, ze PS3 zatim vlajkovou hru nema a ze ji to hodne schazi. Motorstorm ani Resistance na to nestacily, MGS4 je zase spis pro fanousky serie nez pro mainstream. Treba se opravdu prosadi LBP a pro hardcore hrace pokracovani nejake strilejdy. Jinak se bude PS3 u lidi profilovat jako "ta konzole, kde si muzu prehrat i HD filmy".

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam za sebe rikam, ze prostrihove sceny s zivymi herci jsem prestal mit rad u Red Alert 2 a v trojce je to uz cire zoufalstvi. K dalsim bodum oznameni jen strucne:

"Davame hracum vic, nez sami chteji..." - ano, skutecne je v RA3 vseho vic, vic nez bych chtel nebo snesl.

"...rychlejsi hratelnost..." - ano, RA3 je tak rychly, ze uz vubec nestiham klikat a kampanove mise hraju na dva pokusy (odkud prijde nepritel... aha - restart - obrana na spravnych pozicich), nemluve o nulovych strategickych moznostech (nepratele se objevi, priblizi a zautoci driv, nez lze nejakym promyslenym zpusobem reagovat, casto rychleji nez stihnu najit sve jednotky a poslat je do boje)

"...vice z pribehu..." - ano, bohatsi pribeh s mnoha dalsimi 'necekanymi' zvraty a stale stejnymi 'necekanymi' situacemi

"...s hollywoodskymi talenty..." - ano, rozhodne s mnoha dalsimi kozatymi dustojnicemi a jeste zmalovanejsi a odpudivejsi Tanyou

Nevolam po navratu k zajimavemu RA1 nebo k akcnejsimu, ale zabavnemu (az na ten pribeh) RA2, protoze ty by uz v dnesni dobe neobstaly. Myslim si ale, ze smer, ktery nabraly obe vetve C&C, vede pouze do pekel.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
6. 10. 2007 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy toho nadelate. Microsoft tohle provadi porad a nikdo v tom zradu nevidi. A ze se pred rokem rikalo neco jineho? Prosim vas, vzdyt je to normalni firma snazici se vydelat penize. Bude rikat to, co ji ty penize vydela. Zadne gentlemanske chovani v businessu necekejte. Ti slusni a pravdomluvni skoncili velice rychle.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
31. 3. 2007 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude vesele, az zacnou ty stovky megabytu litat e-mailem :-) Nebo kolik ma takovy typicky mod?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
18. 12. 2010 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2013 a pátý datadisk k WoW? Zatím Blizzard dodržuje mezi datadisky dvouroční rozestupy, chystá se snad v tomhle punktu nějaká změna?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
19. 3. 2006 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už to chcete skloňovat, tak ta jména ras všechna dopřeložte. Tedy ne Stygian a Aquilonian, ale Stygijec a Aquilonec / Aquiloňan.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
2. 8. 2008 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cely je to konina, tak velka, ze to ani nejde komentovat. Kazdopadne ten "Disk nesmrtelnosti" je k nicemu, kdyz ISS do 10-15 let skonci zivotnost a nechaji ji shoret v atmosfere :-)

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
27. 1. 2010 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádný druhý díl Avatara nebude, ze stejného důvodu jako dodneška není žádný druhý díl Titaniku, Pravdivých lží nebo Propasti.

Reklama
Reklama