Zpět na článek

Diskuze: Windows 7 bude skvělý OS pro hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 2. 2009 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Robotron nie nie mýlíš sa Vista nie je založená na jadre NT ale na novom jadre podobnom Windows server 2008. Pôvodne malo byť jadro totožné ale keďže sa rozhodli dat do Vist nové tak sa jej vývoj predĺžil o 2 roky. A za open source sa ospravedlnujem. Ale aj tak som si z produktov microsoftu spravil freeware:)

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
24. 2. 2009 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Zumpar - nerad tě zklamu ale jádro Server 2008 a Vista je totožné.
Zběžnym pohledem na minimální požadavky můžu v klidu říci že je náročnější než vista.

sviccc2
sviccc2
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ja se taky pridavam.W7 mam otestovany a po dobu testovani sem nezaznamenal zadne vazne potize.Jsou rychlejsi nez vista a rozhodne stabilnejsi.Akorat mi chybi DirectSound.

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sviccc2 Tys měl Vistu?

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedu na Win 7 beta 64 bit uz druhy mesic a nestezuju si. A to jsem stale chronicky Vista-hater.
System je stabilni, rychly i bez zasahu uzivatele. Nehaze mi klacky pod nohy, kdyz se k nejakemu nastaveni chci dostat, tak se tam dostanu. Ovladani je intuitivni, ovsem nikoli pro idioty.
Tlacitko Vypnout opravdu vypne, nastaveni site je pristupne, novy (opravdu novy, kompletne prekopany i funkcnostne) taskbar je velmi uzitecny a mohl bych takhle pokracovat.

Co se her tyce, zatim mam vyzkouseno World of Warcraft, Fallout 1, 2 a 3, Jagged Alliance 2 + Wildfire, Call of Duty, Counter-Strike 1.6, Half-Life 2, Red Alert 3, Original War, Imperial Glory (zamrzava...), Nexus: The Jupiter Incident, WarCraft 3 a StarCraft.

Srovnavat mohu jen Fallout 3. Na AMD Athlon X2 5200+ s 4GB RAM na full detaily oproti svym 64 bit XP... tradaaa, nepocituju zadny rozdil. A to je myslim na betu naprosto skvele. (Benchmarky z XP nemam, abych to porovnal, takze jen subjektivni dojem :).

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Noi když jsem srovnával rychlost systému XP a Visty tak jsem měl na rozdíl asi 0,5% (PCmark,3Dmark, a různé ty testovací utilyty co se dávaj do sandry atd.) pro XP což je rozdíl zanedbatelnej. Vistu jsem si vychytal a nastavovat nemusim už vůbec nic.
Neni problém přepnout do grafického rozhraní Win 2000/xp které je maximálně přehledné a funkční.
K přechodu na 7 nevidim jedinej důvod.
Nehledě na to že mi Vista při běhu bere asi 300 MB paměti (XP bralo asi 270 takže rozdíl minimální)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni Mno Visty jsem osobne presel, coz udelalo i dost jinych lidi. Prechod z Vist na Win7 je rozhodne zbytecny, to souhlasim, nicmene venku je stale hodne XPecek a na ty je Win7 cileny primarne.

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl I já se dlouho rozmejšlel jestli Vistu nebo XP (a kdybych věděl že u Visty zruily podporu EAX tak bych zůstal u XP). Jenže sem koupil novej komp a tak sem to vzal i se systémem. Jak už jsem psal v době vydání sedmičky bude uvolněn i Vista SP2 kterej obsahuje to co sedmička takže z Visty by to byla zbytečnost. Přechod z XP už bude pravděpodobně v nejbližší době nutnost takže proč ne.
Každopádně posuzovat kvalitu z bety je předčasné - pokud si vzpomínám na betatest Visty tak ten taky frčel jak po másle a v RC verzi se pak objevilo spoustu obslužnejch podsystémů které v betě nebyly (což systém trochu zpomalilo). Je zcela naivní věřit že novější OS bude běhat rychleji než starší protože historická zkušenost hovoří jinak (nikdy se nic podobného nestalo)

morder12
morder12
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoši ja bych rekl ze prechod na 7 Windows bude lakave pro nas pro vsecky jak Vistaky tak Xpace,viz: http://www.novinky.cz/clanek/160869-prechod-na-nejnovejsi-windows-7-bude-mozny-i-z-xpecek.html

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morder12 Předevšim první dvě možnosti jsou k smíchu.
To první umí i Vista a to druhý umělo už XP.
Netušim v čem pro mě bude sedmička lepší - teď mám odladěnej stabilní systém a půjdu do rizika?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja sa na windows 7 teším pretože to bude podla mna odladená vista. bude to OC ktorý je schopný svižného behu aj na slabších mašinách a pritom je to next gen OS. Tento OS nahradí Visty a ja osobne Visty preskočím a nainštalujem si SEDMIČKU. Spätná kompatibilita bude výborná keďže spustí všetko čo spustili Visty a určite aj niečo naviac. A neviem prečo sa niektorý navážaju do Microsoftu ja považujem produkty microsoft za Open source každý ich produkt mám zadarmo a nelutujem to. Samozrejme že pri hrách je situácia iná a tu sa za to kajám a snažím sa byť aspon trocha lepší hráč.

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel "bude to OC ktorý je schopný svižného behu aj na slabších mašinách a pritom je to next gen OS"
Za prvý - co to je next gen OS???
Za druhý - nějak nejde dohromady ono next gen a svižnej běh na slabších PC.
Předně platí že čim víc možností a grafickejch legrácek OS podporuje tim víc zabírá paměti a systémovejch zdrojů. Ono spoustu lidí nadává na Vistu že se jim bídně hejbe ale neznám nikoho kdo by vypnul AERO což na slabších PC znatelně urychlí běh systému. Win 7 je skutečně jen přejmenovaná vista a to jen z marketingového důvodu. Nebude mít více schopností než vista ani nebude mít jiné funkce. Její vydání se plánuje společně s uvolněním Vista service pack 2. Pro majitele Vist zbytečnost a pro ty kteří Vistu nechtěli (z jakýhokoliv důvodu) to nepředstavuje důvod pro změnu názoru.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni Next gen OS znamená že je použité nové jadro OS to znamená že jadro ktoré malo XP je iné ako je použité vo Vistách a SEDMIČKACH.
A tým že sa bude lepšie hýbať na slabsích PC je jasné z dôvodu lepšej optimalizácie jadra a iných častí OS. Microsoft chce vybavovať Mini notebooky SEDMICKAMI takže s toho ti to musí byt jasné ze to bude pekne zoptimalizovane. Dufam ze si aspon trocha porozumel :)

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Nový jádru už měla Vista - nevim proč všichni jak pitomci používáte označení next gen - to jako že se třeba budou vyrábět next gen auta nebo letadla popřípadě next gen rakety??? Při každém novém OS jde většinou o přechod na novou generaci. Pokud vezmu onu optimalizaci tak netušim v čem bude výkonější než u Visty. Jádro bude stejné a obslužné programy a různé zabezpečovací systémy stejné - z toho vyplývá že systém rychlejší bejt nemůže - leda by MS odstranil to hafo zbytečnejch podsystémů. Jak už jsem psal pokud se někomu zdá že mu systém jede pomalu tak mu může odlehčit pozakázánim různejch grafickejch "vychytávek" a předplňování buferů. Mininotebuky budou se sedmičkama ne proto že to bude lepší systém ale proto že ho budou v rámci možností cpát všude (stejně jako to dělali u vist).

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Jadro XP,Vista,7 je zalozene na NT. Je blahove si myslet, ze novy OS vychazejici z NT bude mit nejake nove jadro, lepsi, rychlejsi, odladenejsi, nez to, co tu bylo predtim. To, na co nadava spousta lidi, ze XP je mene narocny system, a Vista hodne narocny, to nema nic spolecneho s jadrem, ale uzivatelskym modem, co je postaveny nad jadrem a to jsou sluzby systemu, ve Windows prapodivne resene, spolu s registry. Kazdy novy OS od Microsoftu ted znamena vice a vice sluzeb resici to a to. Ve skutecnosti to je ale jen vic systemovych prostredku na zakladni operace samotneho OS. Kdyz nekdo mluvi o rychlejsich Windows, musel by mluvit o sluzbach a automatizacich, ne o jadre, nesmi byt spoustene programy, ktere v OS dnes nemaji co delat. Proc se treba ve Vista spousti v zaklade telefoni subsystem? Copak dneska nekdo jede na modemu pres telefoni linku? (a to je jen kapka v mori) Proc se takove sluzby nespousti az teprve, kdyz uzivatel chce tu moznost pouzit? Pokud Microsoft nezmeni tento pristup k OS, tak nikdy nebude dalsi Win rychlejsi nez napr. XP.

Navic nove jadro bylo tak zmena z 98se na XP/NT.
Nextgen OS je blbost.
A open source neznamena, ze mas neco zadarmo, ale ze ta aplikace ma otevreny kod.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
24. 2. 2009 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Povazovat produkty Microsoftu za open source je vysmech jak Microsoftu, tak open source. Krome toho slova "open source" a "zadarmo" spolu nemaji prakticky zadnou vazbu.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aaa M$ zase lze, az se mu od huby prasi. Na tohle uz jim snad dneska nikdo neskoci...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Radši nemluv ty sony maniaku.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokud se bude muset člověk štvát s registrováním kdesi a cosi, tak to bude pořád na dvě věci. Chci dát hru do mechaniky, maximálně nainstalovat a jedem. Pak to bude dobrej systém na hry.

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W7 je převlečená vista.... Nevim, co pořád od nich čekáte tak přelomového...
BTW hraju na vistě a jsem spokojen

RadimCechak
RadimCechak
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to zni dobre xD

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Windows 7 bude skvělý OS pro hry

Muuuuuhehehhehehehehehehehehehehehehh, to uz jsme slyseli tolikrat, ze nema cenu to ani komentovat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop jasne ze bude tak ako boli XP a ostatné Windowsi....alebo chces povedat ze na LINUXE bezali resp bezia lepsie????? LOL

teclado
teclado
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop vyzkoušej a pak mluv.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to samy tvrdili i o vistach, takze bych to zatim moc neresil. Stejne tak je dulezity jak bude vypadat konecnej produkt a ne betaverze

teclado
teclado
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Horší než beta to nebude a už beta je parádní.

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Souhlas!

Edie
Edie
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

visty byly betaverze sedmiček takže proto visty přeskočim a pudu na 7 ;)

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Edie A co je v nich tak převratnýho, že nesnášíš visty a miluješ 7 ?

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@www.SKACE.cz Visty žerou PC úplně zybtečně a lagujou se.W7 je jako XP s vymoženostmi Visty

teclado
teclado
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackbird256 Visty mám , pokud máš slušné pc tak není problém a žádný lagování na mém stroji neexistuje.

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackbird256 A to ti řekl kdo? xD

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackbird256 Tohle jsem taky nějak nepostřehl.
Spíš to bude špatnym nastavenim PC

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OK, Mrkvosoft...ale predpokladam, ze spatna kompatibilita nulova, takze si svoje W7 strcte...presne do tych miest ;)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
23. 2. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Budeš muset začít používat háčky a čárky, potom nevíme, jestli myslíš špatná nebo spätná.

Rocker93
Rocker93
Level 1 Level 1
24. 2. 2009 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kupuji ihned jak vyjde.

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jestli z si budu moct zdarma upgradnout z Vist na windows 7 tak na nic nečekám

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2009 04:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ Ne... pokud si visty nekoupíš vyloženě těsně před vydáním 7 (asi měsíc nebo kolik)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
23. 2. 2009 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim pridat svuj pozitivni komentar, k Cernobylovi a Tecladovi,
Windows 7 je neuveritelne stabilni system, a neuveritelne rychly. Prace s pameti je naprosto uchvatna a prerozdeleni zdroju na grafiku usnadnuje praci se systemem a je to ke vsemu pekne. Prechazel jsem z XP (Visty jsem testoval jen 3 hodiny, pak sly do haje). Jinak je tu obcas problem s nekompatibilitou, ale nahradi to jine programy. Ale je to preci jen beta. Takze ja si nestezuju a aj dokonce Pool of Radiance z 2001 to rozchodilo:-)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
23. 2. 2009 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty co se tyce rychlosti, tak jsem o poloviny rychlejsi pri bezne praci (firefox, office, a dalsi). Nekde se na netu vali srovnavaci clanek.

to Wiloni: Hmmm, nemuzu si pomoci, ale docela me prekvapuje, ze jsi jediny clovek, kteremu Vista v plnem zaberu papa jen 300 mb. Nemas uz nahodou PhD? ;-)

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty "co se tyce rychlosti, tak jsem o poloviny rychlejsi pri bezne praci (firefox, office, a dalsi). Nekde se na netu vali srovnavaci clanek."

To mi vysvětli jak jsi dokázal tohle přesně (popřípadě alespoň přibližně) určit. Když už si takovej rejpal

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Ne stačí povypínat zbytečný služby.
Nikde jsem nepsal při plnym záběru ale při běhu (tj klasika na ploše).
Předpokládám že jsou lidi natolik inteligentní že jim dojde žě při spuštění nějaké náročnější aplikace je to mnohem více. Holt jsem se spletl.

collector124
collector124
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vraj GfW je vyznamna investicia:-D
achievementy su asi v jednej patine hier s podporou Games For Windows

doofy
doofy
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AKORAT MNEZAJME CENA.5000kč ?????

major_Kalash
major_Kalash
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo je mi prosím schopen vysvětlit, co to znamená, když se řekne, že je systém více "robustní"?

teclado
teclado
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@major_Kalash 50x tvrdej restart v intervalu 3 minut a drží :D

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O Vistach se tvrdilo to same, dokonce v bete to jeste jakztak slo. Problem ale kazdych Windows je, ze nakonec ve finalni verzi je OS plny automatizovanych sluzeb, ktere jsou pro hry naprosto zbytecne a zpomaluji je. V zadnych Windows nikdy poradne nefugovalo, ze system uvolnil sve prostredky pro hlavni aplikaci, jako je hra, vzdycky bezelo na pozadi spousty nesmyslu. XP jsou stale oblibene, protoze tech sluzeb na pozadi jeste tolik neni. Jenze Windows 7 nemuze byt pro hry lepsi ne z Vista, to jsou reklamni kecy. To by musely byt sedmicky navrzene cele jinak, jenze to rozhodne nebudou, vychazi z Vista se vsim vsudy, takze stejne jako u Vist, aby hry jakz takz vyuzily naplno hardware a pametove prostredky se budou muset 7 nastavit tim, ze se vypne vetsina nepotrebnych sluzeb a automatizaci, co se spousti po startu. Bohuzel tohle je ve Vista uz docela slozite a podle me v 7 to bude jeste horsi. Microsoftu neverim ani nos mezi ocima.

Amper
Amper
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron přesně, kde já tu titulkovou větu (Vista) už slyšel

teclado
teclado
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron :D

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W7 testuji a musím jako majitel XP Pro SP3 říci,že XP na něj nemají.Smrt Vistám

Hookins86
Hookins86
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, že visty se nepovedly, to už jsem četl milionkrát. Já jsem s nima třeba spokojenej a ještě pár let asi budu a chtěl bych vědět co na nich tak špatnýho je, že jim přejou smrt. Na 7čku přestoupím až budu pořizovat novou mašinku...

FazyCZ
FazyCZ
Level 1 Level 1
23. 2. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně sem Win7 měl,a už jen beta byla rychlejší než Vista a dokonce než XP !!!! Ale při náročnějších pařbách padaly,tak sem se vrátil k XPům x) ale jinak už se nemůžu doškat na RC verzy

Reklama
Reklama