rozporuplne-informace-o-supreme-commander-2
Novinka Rozporuplné informace o Supreme Commander 2

Rozporuplné informace o Supreme Commander 2

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

8
Reklama

Chris Taylor je kabrňák a co se strategií týče, před dvěma lety nám to již poněkolikáté dokázal v ultimátním a značně hardcorovém Supreme Commanderu. Hra, která si na Metacritic drží hodnocení 86% je pak jasným aspirantem na pokračování, o kterém se v konkrétnějších obrysech začalo hovořit koncem minulého roku. Až nyní ale vyplouvají na povrch první informace přímo ze hry, jež by sice měla na svého předchůdce navázat, ale v mnohém se rovněž odlišit. Tou první věcí bude odklon od přísného hardcore pojetí, čemuž nasvědčuje vyškrtnutí propracované ekonomiky a dokonce i odkrokovaných technických úrovní vaší armády. Z tohoto pohledu se tak ze Supreme Commander 2 stane především akční záležitost a podle vývojářů tak dostanou možnost zakusit unikátnost hry i méně zkušení stratégové, nebo jen občasní hráči. Kdybychom však měli vzít tuhle informaci do důsledku, Chris Taylor vlastně potvrdil, že zničí polovinu hry na úkor širšího publika a hádáme, že zrovna tohle mu veteráni prvního dílu budou mít za zlé.

Další podstatnou novinkou je již v minulém roce avizovaná spolupráce se společností Square Enix, která by se měla postarat o trochu jinou podobu světa, silnější příběh a větší míru důležitých postav. Na to konto Chris Taylor řekl, že právě lidé ze Squeenixu jsou v tomhle mistři a zaručí žijící a dýchající RTS prostředí, které je samotnými vývojáři vyžadováno. Zatím to tedy vypadá, že podobnost obou dílu nalezneme jen v monstrózním počtu jednotek na obrazovce, tvrdé akci a, s odstupem a malým prominutím, v ne zrovna atraktivním grafickém zpracování. Taylor totiž na závěr slibuje změny v herním enginu, který by mohl bez problému běhat i na stroji za 20 000 Kč…


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama