Zpět na článek

Diskuze: Oznámení datadisku Uprising pro Red Alert 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam za sebe rikam, ze prostrihove sceny s zivymi herci jsem prestal mit rad u Red Alert 2 a v trojce je to uz cire zoufalstvi. K dalsim bodum oznameni jen strucne:

"Davame hracum vic, nez sami chteji..." - ano, skutecne je v RA3 vseho vic, vic nez bych chtel nebo snesl.

"...rychlejsi hratelnost..." - ano, RA3 je tak rychly, ze uz vubec nestiham klikat a kampanove mise hraju na dva pokusy (odkud prijde nepritel... aha - restart - obrana na spravnych pozicich), nemluve o nulovych strategickych moznostech (nepratele se objevi, priblizi a zautoci driv, nez lze nejakym promyslenym zpusobem reagovat, casto rychleji nez stihnu najit sve jednotky a poslat je do boje)

"...vice z pribehu..." - ano, bohatsi pribeh s mnoha dalsimi 'necekanymi' zvraty a stale stejnymi 'necekanymi' situacemi

"...s hollywoodskymi talenty..." - ano, rozhodne s mnoha dalsimi kozatymi dustojnicemi a jeste zmalovanejsi a odpudivejsi Tanyou

Nevolam po navratu k zajimavemu RA1 nebo k akcnejsimu, ale zabavnemu (az na ten pribeh) RA2, protoze ty by uz v dnesni dobe neobstaly. Myslim si ale, ze smer, ktery nabraly obe vetve C&C, vede pouze do pekel.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Ty videosekvence se musej brat s nadsazkou ;)

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald Ale každý kdo zná tuhle sérii musí vědět že třeba sekvence v prvním Red Alertu se rozhodně nemuseli brát s nadsázkou a v některých momentech byli velmi zajímavé a vážné např zkoušky stroje času, setkání s Hitlerem, Tanya nevypadala jako kráva. V tomhle souhlasím s myths.creatorem, z celé série se stala komedie, která dělá ostudu svým předchůdcům.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Jak by ne, prave tie sa museli brat s 3 nasobnou nadsazkou jak boli blbe, ale zaroven i zabavne. Uz len to stretnutie s Hitlerom bolo - ako sa dnes hovori - mega LOL :))

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak to MickTheMage:

Vratit se casem zpatky, odstranit Hitlera a nechtene tak rozpoutat druhou svetovou valku ve slozeni Soveti vs Spojenci je regulerni sci-fi namet. Ani to, jak se v sovetske kampani v prostrizich vzajemne zrazuji a vrazdi sovetsti dustojnici, mi nepripada jako vesela nadsazka nebo blbost. Scena se zajatou Tanyou nebo zaverecny Stalinuv osud jsou podle me vypjate a funkcni sceny.

Ale nahly utok vzducholodemi na USA pres Atlantik? WTF! Nikym nepovsimnuta sit psionickych zarizeni rozestavenych kolem vyznamnych kulturnich pamatek po celem svete, ovladana z utajovane zakladny na Alcatrazu? Dvakrat WTF! A korunu vsemu nasazuje rusky vedec chytry jako Einstein, odstraneni Einsteina v minulosti (paradox a kradez zapletky z jednicky) a k tomu vsemu dalsi mega masivni armada Japoncu, ktere si nikdo ani nevsiml, dokud nedojela az do Leningradu? Na to WTF ani nestaci.

Pribeh RA2 se dal brat jako parodie (i kdyz casto bolestne pitoma). Ale RA3 zadny pribeh nema - ma jen mismas mnohokrat recyklovanych napadu. A ma ho jen proto, aby nam mohly prsate dustojnice v nedopnutych (nejlepe kozenych) uniformach zadavat ukoly misi (a mit pritom pohled, jako bysme byli svobodny milionar kratce pred smrti).

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Ono upřímě řečeno tvrdit že bez Einsteina by nebyla A-bomba je taktéž velmi odvážné tvrzení.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak to Wiloni:

To uz je jen takova drobnost. Koneckoncu vysvetlovat, jak to bylo s vyvojem atomovych zbrani, neni ukol pro realtimeovou strategii.

Amper
Amper
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator řekl bych že videosekvence jsou bezva, u všech CaC her jsou tak naivně blbé až je to skvělé :)

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator No nevim jestli to že hru nestíháš je její mínus, spíše to bude na tvé straně drátu...

Mohu říct, že hratelnost je zde poněkud horší, ale ne tak hrozná jako byla v TW / KW .
RA 3 mě celkem překvapil a pobavil i když single je poněkud chabý oproti RA 1 MUHAHaha :)) - Na druhou stranu musím říct, že mulťák je příjemná změna a tak trochu i návrat k CC generals což jedině prospělo a vznikla rts kde se vám na základnu snášejí medvědi na osrpeném padáčku, nebo sledujete nenápadný japonský trasport zamaskovaný za letadlovou loď jak si to šine po louce :)) Podle popularity RA 3 kterou předčil předchozí tituly (TW/KW) by si tyhle alerty opravdu zasloužily pořádnou story a addon v podobě Zero Hour (pár podfrakcí, nové gen. promotions etc :) )

Bohužel ve firmě EA sem se již tolikrát zklamal že očekávám selhání :))
Videosekvence sou hrozný hrozný amateřina na HD a je to u mě velké -------- a je to slabé i na efektní sekvence s medvídkem v RA1

Westwood is gone 4ever :/

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bounty K tomu nestihani:

Pripoustim, ze nejsem zadny profi hrac, APM budu mit urcite hodne pod 50, ale co predvadi RA3 (v kampani, nejsem multiplayerovy hrac), mi opravdu nesedi. Pokud me pocitac v kazde misi vrhne doprostred hodne barevne a hodne neprehledne zakladny, na kterou za par chvil zautoci skupinka nepratel neznameho slozeni z neznameho smeru, muzu byt jak chci rychly, ale obranu zkratka dobre pripravit nemuzu.

Jednotky jsou prilis rychle, prilis ucinne a dohled maji prilis maly, nez abych stihal na vsechno deni reagovat nebo ovlivnit vysledek bitvy. V podstate pak nejde pracovat na vic mistech mapy najednou, je potreba vsechno tahnout v jednom shluku a pokud dojde k napadeni nejake odloucene skupinky (napriklad v zakladne), je treba pouze doufat, ze se z toho prostrili sama - ja uz ji nijak neprispeju, kazda pomoc dorazi az na vysledne spaleniste.

Napriklad v misi, kde mam s Tanyou dostat spiony do komunikacnich center na ruznych ostrovech, neni v praxi jiny postup nez brat spiony s sebou, i kdyz cesta dosud neni volna, protoze kdyz je necham cekat nekde v zavetri, pravidelne se ve chvili, kdy se koukam jinam, nekdo odnekud vynori a zastreli/sezere je. Nestihnu je zachranit.

Nerikam, ze se to neda hrat. Da, ale neni to moc zabava. Na obranu RA3 musim zase rict, ze jsem jeste nenarazil na stejne otravnou misi jako v TW, kdy je potreba branit zakladnu s nedostatkem energie vypinanim a zapinanim obrannych vezicek podle smeru utoku - mise, ktera by mohla byt zabavna a adrenalinova, ale ja u ni zuril, protoze jsem proste nedokazal klikat tak rychle (to castecne zpusobuje i ovladani, ktere upustilo od "chytreho kurzoru" a po vzoru Warcraftu chce pouzivat prave tlacitko k zadavani povelu a leve k vybirani jednotek, ale nedela to dusledne a casto se mi stavalo, ze jsem zrusil akci, kterou jsem chtel potvrdit, a ztracel tak drahocenne zlomky sekund).

Celkove bych rekl, ze ono "zrychlovani hratelnosti" neni zpusob, jak udelat hru zabavnejsi. RA2 byl podle me uz na hranici, kdy strategie prechazela v akcni hru (mise z datadisku - tradicne tuzsi nez v puvodni hre - se taky uz daly stezi uklikat). A pokud po mne strategicka hra pozaduje reflexy, jako bych hral Quake 3, je neco spatne...

(Nebo je to proste tim, ze v EA netusi, co je to stragicka hra. Ani BFME neni strategie, ale jen velka show, RA3 je totez ve frenetictejsim podani. Hodne se tam strili a vsechno to boucha, wow, cool... not really)

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator No já ale nemluvil on single playeru tyhle hry se jasně zaměřují hlavně na multi player . Kampaň je stejná jako v TW/KW akorád má jiný scénář tedy suchá.
K tomu zrychlování, mužu říct že Zero Hour byla daleko rychlejší hra stejně tak i Star Craft je daleko rychlejší co se týče budov tak pokud máš pocit že jsou křehké tak přesně vtom momentu už je to stejně jedno :)

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator to BountY:

Z hlediska multiplayeru nemuzu soudit, nejspis prave proto je muj nazor odlisny a RA2&3 tolik popularni. Ja hodnotim pouze kampan, od ktere chci smysluplny pribeh a zajimave navrzene mise, ktere nejedou pres kopirak a maji napady.

StarCraft se na vrcholove urovni hraje rychle, ale jednak ma mnohem lepe navrzene ovladani a jednak se da hrat i pomalu. RA3 je rychly z podstaty - ani v kampani se pomaly hrac nechyta. Nebyt kooperativni kampane, kde si vlastne polovicku nepratel vyzere pocitacovy spoluhrac (nemajici problemy s tim delat deset veci naraz), nedal by se RA3 v singlu hrat vubec.

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator to myths.creator :
Je to otázka stylu hraní podle mě byla kampaň v TW/KW stejná co se otáček týká . U RA 3 je to trochu jiné díky coop s AI kterej se vetšinou veze v pozadí nebo pusobí jako návnada :) Prostě kampaň dohrát aby hráč poznal jednotky a styl hryzapomenout vymazat a v Main meno pokračovatpřímo do Networku :)

Reklama
Reklama