Zpět na článek

Diskuze: Rozporuplné informace o Supreme Commander 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ked to takto opavia, tak si to budu moct potom ....

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proboha proc to mnenej?! voni z toho chtej snad udelat dalsi C&C... jednou nekdo udela porednou strategii se stavbou poradny zakladny a hned na to to totalne poserou druhym dilem...

maca89
maca89
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, dnešní počítač za 20 000 (bez monitoru) je super extra výkonný dělo, takže se nedivim;-)

terrian
terrian
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maca89 Super výkonný dělo je trochu (ok, dost) přehnané, ale s tou základní myšlenkou máš v podstatě pravdu...
Je to snad nějaký nový móres PC vývojářů, kteří se snaží nadhodit relativně nízkou cenu za sestavu, na které prý hra skvěle běží. Problém je v tom, že a) nikdo nebude kupovat nové PC jen kvůli jedné hře (dobře, nějaké minimum hardcore fanoušků asi ano) a za b) PC HW se narozdíl od konzolí vyvíjí a nárůst výkonu počítače za 20k může být po roce klidně 100% (při uvedení nové generace gk či proc. i více).
Když vezmu za příklad velmi náročný Crysis Warhead, tak v době jeho vydání by si s PC za 20k (procesor, mb, paměti, disk a grafika) hrál v klidu na High (aka "Gamer"), kdežto dnes s HD4890 či nvidia ekvivalentem na Very High (aka "Enthusiast"). A to je Crysis jedna z nejnáročnějších her vůbec a od jeho vydání uběhlo jen 8 měsíců.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem se trochu pousmál nad tím "i na PC za 20.000 ..." Mám doma stroj, který jsem pořizoval před rokem za 35.000, dnes bych ho do těch 20.000 sehnal, možná ještě míň (bez monitoru) a pořád na něm rozjedu zatím všechno minimálně na high detaily a rozlišení 1280 x 1024 (mám menší monitor). Takže až hra třeba za rok vyjde, tak za 20.000 budeme mít stroj o kterém se nám dnes ani nezdá. Takže to byl trochu ústřel, ale budiž.

Posun k mainstreemu - mno - to na tom byly prodeje tak špatně? Já osobně jsem hru moc nehrál - v době kdy vyšla jsem na to neměl stroj, takže nevím - vlastně uvažuju o tom, že bych si ji koupil, protože strategie mám hodně rád a čím víc hardcore, tím lépe :). Snad by bylo řešení (i když pro vývojáře zase o něco složitější) vytvořit nějaký systém nastavitelné automatizace - tedy, že by si hráč sám zvolil jak moc se bude muset o základnu a její fungování starat. Ale celé to posunout k běžné RTS?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo Uz v puvodnim SC je management zakladny do takove miry automatizovany, ze "posun k mainstreamu" bude pravdepodobne znamenat naopak komplikace - mainstreamovi hraci by totiz mohli byt zaskoceni dvoutlacitkovymi zkratkami kombinovanymi s akcemi mysi...

Jestli vymeni puvodni eleganci (kterou by jeste bylo kde dopilovat, to zase jo) za clickfest ala RA3, bude to katstrofa. No ale vyckejme... jestli Chris Taylor odejde z Gas Powered Games, je to jasny signal hru nekupovat. A jestli vyjde nejdriv pro konzole, tak taky :-/

maca89
maca89
Level 1 Level 1
12. 5. 2009 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator přesně, RedAlert(3) mám sice rád, ale bylo dobré mít i alternativu jako třeba právě SupComm..

Edie
Edie
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc radostna zpráva to neni...

Reklama
Reklama