Zpět na článek

Diskuze: "StarCraft 2 jako trilogie není kvůli penězům"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Monty.montak
Monty.montak
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, cožpak nevíte, že o peníze jde až v první řadě ?

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A hry se kvuli penezum nedelaji? Hohoho

Sir_Pete
Sir_Pete
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co mi potom, že oni někde neřekli, že to je pro peníze :). Pořád to bude jedna hra za 3x tolik peněz, pokud si to chcu opravdu vychutnat.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
13. 11. 2008 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sir_Pete Jo, na druhou stranu, pokud splní to co slíbili, tzn. skutečně VELKOLEPÝ herní zažitek, tak s tím ani moc problém nemám, resp. ne když vím, že jednotlivé díly mají mít rozestup asi rok. Ale je fakt, že jim za to "vivat Blizzard" provolávat nebudu.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolte abych se panu Samsovi vysmál: "Ha ha ha" Pokud na tom opravdu nechtěj vyrýžovat co nejvíc peněz, tak jsem zvědav, jestli bude každá část za míň jak 999 kč (u nás) jinak je jasný jejich plán

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone Kolik stoji bezne nova blizzardacka hra? A proc by nemeli chtit plnou cenu? Vydaji prece tri hry (propojene jednim svetem). Je to ferove.

montana.
montana.
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Opravdu plnohodnotna ma byt prvni hra, zbytek budou vetsi datadisky.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Ostatní části doplní po jedné kampani. To "je" definice datadisku nebo spíše ad-onu.

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
13. 11. 2008 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Zbytek budou vetsi datadisky o stejne velikosti jako prvni 1/3. To, ze se bude jednat o jedno universum, o rozsireni pribehu.... to neni definice datadisku.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Je to férové vydat tři úplně stejné hry za blizzárdovskou cenu ? Ano, jednotky v různých dílech se liší barvou, uznávám

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone Ctes vubec ty informace, pod ktere hazis nasrane komentare? Nebudou to stejne hry. Bude se lisit pojeti kampane, dost mozna celkova stylizace. Tvrdit, ze se jednotky lisi jen barvou, muze pouze nekdo, kdo poslednich deset let strategie od Blizzardu nehral...

Pavello
Pavello
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná to to bylo spíše: udělejte to takhle, vydělá(t/m)e víc peněz....

macek_tm
macek_tm
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď upřímně - kolik ztěžovatelů opravdu uvažuje o tom, že si hru koupí? Kdyby vyšla v jednom balíku za 999,- koupili byste si jí? Nebo vás sere, že budete muset tahat tři torrenty?

Pokud někoho ta hra opravdu láká, tak cena kolem litru není problém - stačí 2x-3x nejít do hospody a jeden díl je doma.. Do dalšího dílu času na šetření dost.

JamesFlame
JamesFlame
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@macek_tm No popravdě mě to fakt nasralo. Jako že si kupuju tak 3-4 originálky v roce, tak SC2 si koupit opravdu chci. A to rozdělení mě nakrklo, protože místo abych si koupil jinou originálku, budu si kupovat pokračivání SC2. Ať si říkaj co chtěj, ale peníze v tom sou, minimálně na tom mají podíl.

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@macek_tm Pan Sams je podle mě veliký pič.s.... Starcraft mám velice rád, ale platit za jednu hru třikrát ? To se posral v kině ~~ A jestli říká, že nejde o peníze tak ať vysvětlí o co? Vím, že říkal o herní zážitek, jenže pokud chce vydávat jednu část hry po roce, at de do háje ~~ Ve starém Starcraftu, jak všichni víme, znamenalo, že co strana to jiný herní zážitek, ale ikdyž to tak bylo, tak nechápu stále, proč došlo k onomu rozdělení.... Takže pane Samsi - jděte pěkně do prdele i se svým tvrzením, a Starcraft si vemte s sebou !!!

____
____
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reikoma K rozdělení nejspíš došlo, protože jedna samostatná příběhová kampaň vydá za celou hru. Hráči by tak za cenu jedné dostali hry tři, což se z ekonomického hlediska jistě nevyplatí. Blizzard se očividně inspiroval soušasnou vlnou epizodického hraní - s tím rozdílem, že v jeho podání mají epizody charakter samostatných titulů. Nakonec to, kvůli čemu první Starcraft žije dodnes, je multiplayer, a ten, jak víme, bude plně přístupný v kterémkoli díle druhého dílu. Ti nejvíce hladoví vlci se tedy nažerou a koza zůstane celá. Nebo ne?

macek_tm
macek_tm
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reikoma A co třeba Gohic série? První dva díly byly prakticky stejné graficky, ale oba měly slušný příběh. Třetí byl zase v novém kabátě, ale příběh a náplň již za moc nestály.. A stejně to byly hodnotné produkty, které bylo radost si koupit - alespon tedy pro fanoušky RPG.

Já Bilzzardu v jejich obchodní strategii se Starcraftem fandim. Mají šanci rozvinout fantastický příběh a neuvěřitelný zážitek, který navíc zabaví na dloouhou dobu.

Co jsem letmo nahlédl, trilogie Star Wars stojí 1500,- kč a je to kolik hodin zábavy? Tak 6? Myslim že poměr trvanlivosti zábavy a ceny bude u SC2 výrazně lepší.

Sir_Pete
Sir_Pete
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@macek_tm Směju se.
Jak to můžeš srovnávat s Gothicem? Ty hry jsou samostantné narozdíl od SC2, kde dostaneš tu samou hru s jinačí rasou (a bude se to vydávat za plnohodnotnou hru).
Proč to srovnáváš s SW? Co to stím ma co společného? SC2 určitě není koncipována jako trilogie (IMHO)... jenom se asi Blizzardum nechtělo protahovat vydaní hry, tak že "plno-hodnotné" kampaňe vydají postupně.
A nebo se jim to nevleze na jedno dvd?

JamesFlame
JamesFlame
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@macek_tm To je vazne ale hovadina, co si napsal. Presne jak poznamenali jini. Nebudou to 3 hry, ale 1 hraa rozdelena na 3 casti. Ja napriklad budu muset cekat buhvi jak dlouho na kampan protosu, ktere mam nejradeji. Ostatni kampane hraju jenom proto, abych se dostal k te protoske a chapal o co tam de. A je to tahani penez, vubec bych se nedivil, kdyby to slo hrat po battlenetu pouze pokud budes mit vsechny vydane casti.

macek_tm
macek_tm
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@macek_tm AD "Jak to můžeš srovnávat s Gothicem" & "Proč to srovnáváš s SW? Co to stím ma co společného?"

Jednoduše. Gothic - tři hry, tři kusy epického příběhu. SC2 - tři hry, tři kusy epického příběhu. Star Wars (to pro porovnání z jiného než herního oboru) - tři filmy, tři kusy epického příběhu.

Čímž chci říct jednu prostou věc - rozdělení jedné dobré věci na tři části už několikrát fungovalo a to velmi dobře.

Sir_Pete
Sir_Pete
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@macek_tm Jenže Gothic asi jako 3 díly hned ze začátku nebyly planovány. U SW to bylo planováno hned na 6 dílů.

SC2 snad měl původně vyjít na jednom disku a né na třech... to rozhodli až v tomhle roce.

____
____
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč by to tak nemohlo být? Myslím, že Blizzard je díky World of Warcraft - a ostatním svým hrám - dávno za vodou. Teď se rozdělení příběhu druhého Starcraftu na tři samostatné hry/kapitoly možná hodně lidem nelíbí, ale ve výsledku, jak už to tak bývá, budou spokojeni. Bude to pecka!

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jim nejde o peníze, tak proč to pro majitele originální hry neudělají jako formu updatu, který je zdarma - problém vyřešen

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mali to hodit na jeden BR disk, a bolo by po probleme.

Reklama
Reklama