@Gabča IV. Láskyplná: Random encounters ve skyrimu jako vrchol herní svobody? Jak to hráče obohatí, když tomtéž místě napoprvé narazí na banditu, napodruhé na vlka, napotřetí na čarodejnice bojující se spriggany... ? Ve výsledku lze vyřešit drtivou většinu kvestů pouze jedním způsobem, pár vybraných dvěma, přičemž to díky bethežďácké neschopnosti stran dialogů a vypravěčství beztak vyjde nastejno. Oproti tomu Zaklínač nabízí pro většinu úkolů alespoň 3 různá řešení se značným emocionálním dopadem.
@Smaug.: Cenzura genitálií v Japonsku je pohrobek zběsilého a zmatečného zavádění západních zákonů v druhé půli 19. století, s japonskými mravy nemá nic společného. Cenzurní úředníci dodržují literu zákona, na jeho ducha zvysoka kašlou. Při četbě hentai lze často narazit na dokonale vykreslené ženské přirození, překryté asi milimetrovým černým obdélníčkem.
Hudba k Zaklínači 2 rozhodně patří k těm nejlepším v branži. Co skladba, to klenot; každá perfektně podkresluje danou pasáž hry. O to víc mě zamrzel doprovod k Zaklínači 3. Pěkně se to sice poslouchá, ale žádná melodie, snad s výjimkou skvělých Ladies of the Woods, mi v hlavě neutkvěla. Zvukovému doprovodu Zaklínače 3, stejně jako samotné hře, zkrátka, narozdíl od Zaklínače 2, schází duše, rizí identita. Snad se hoši, respektive děvčata v CD Projektu pochlapí, respektive poženští, a stran hudby navážou na odkaz Z2.
Datadisk očividně přinese novou minihru. Geralt vyfasuje pastelky a bude s Annou Henriettou vybarvovat omalovánky hradu Beauclair a okolí. Teď kde jsou screenshoty ze samotné hry?
Příběh, dialogy a lore nikdy nepatřily k nejsinějším stránkám Lary Croft, takže filmová adaptace tak trochu postrádá smysl.
I když ponecháme stranou zfilmovatelnost, slečna dabérka mi jako nejvhodnější kandidát nepřijde. V Tomb Raideru 2013 se mi Lara ohromně líbila. Byla sexy, zároveň ale její tvář vyzařovala nevinnost a jistou oduševnělost - nic z toho pro Camillu Luddington neplatí.
@red-icius: DS lore je promyšlené do posledního puntíku, je jen na hráči, aby ho po kouscích odhaloval. Tenhle přístup k hernímu vyprávění zvládá FS snad nejlépe ze všech studií, takže soutěž má rozhodně smysl.
Mezi kádry herních korporací se celkem rozmohla nová móda, rebootovat starou sérii, tentokrát s podstatně kratším názvem (nejlépe jednoslovným). Jen aby to nebyla podobná katastrofa, jako Thief 2014.
Bethežda by očividně ráda vykradla jak střelbu z Destiny, tak PR strategii Zaklínače. Alespoň že stran bugů a optimalizace zůstávají věrni svým kořenům.
@vojta123.navratil: Tady jsi uhodil hřebík na hlavičku. Dark Souls by jako film zkrátka nefungoval. Proč? Protože naplno využívá možností, které hry jako médium nabízí (narozdíl od zaklínače).
@noFATE.cz: Na AAA titul z roku 2015 je grafika naprosto odporná. Kdyby se nejednalo Fallout, řinula by se kritika od stropu až po půdu a všichni by se chystali na nákup ve slevě.
Takhle ale lidé pod vlivem paprsku kontroly myšlení, který v Betheždě postavili za peníze ušetřené na recyklaci enžinu, plkají cosi o tom, že na grafice nezáleží, hlavní je příběh a hratelnost. Záleží na všem, potíž ovšem je, že v Bethežďáckých hrách není příběh a hratelnost o moc lepší než grafika, která, jak jsme zmínil dřive, za mnoho nestojí.
@red-icius: Zvláštní, i v anglofonních diskuzích celkem často narážím na argument - mám doma PC za 1000 $, ale radši hraju na XBonu! Jak si to jen vysvětlit. Konvergentní evoluce, nebo jsou všichni console peasanti členy jakéhosi tajného bratrstva, kde si vyměňují tipy a triky, jak trollit?