Zpět na článek

Diskuze: Nevydat dalšího Zaklínače by bylo nefér

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Flois
Flois
Level 1 Level 1
7. 12. 2015 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gábi: souhlasím že Cirila je nevycvalanej spratek ale myslím že to do příběhu patří. kdyby to byla roztomila holčička co poslechne všechny na slovo tak by sága skončila driv jak zacla.
jestli ty ses nezamiloval a nezarlis na toho vosousta co ji poslintal kozičky než umřel ;-)
ja nejsem spokojen s příběhem ani jedné z her. pokud trojka neco uzavřela tak jsem to asi nepochopil. pro me zaklinac konci knihou

Mantor
Mantor
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Martin zaplnil zbytocnym textom a postavami az posledne 2 knihy. Erikson to laduje rovno od prveho dielu Malazu...tak polovica jeho textu je uplne zbytocna a jej ulohou je hlavne natahovat pagecount ;-)
A to je presne to, co robi Martin vo Vranach a Tanci....zbytocne postavy a bezradnost v deji.
Erikson ma presne nadych ako Dark Souls, je mi jasne preco sa ti pacia obe, na pohlad to ma atmosferu , clovek si vychutnava temny nadych a netradicny postup aby potom zistil ake je to nefunkcne , prazdne, preplacane a nekonzistentne. A tie Eriksonove skratkovite riesenia zapletok s pouzivanim "Deus ex machina" principu su az smiesne.
Joyce ma nikdy nezaujimal, nemozem sa k nemu nijako vyjadrovat, lebo som ho necital.

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Ty musíš mít hroznej komplex, když pořád všechno hejtuješ :D Ale dokud mne budeš bavit, tak na tvoje příspěvky reagovat budu :) Pro dnešek dobrou noc

@Enormeon: Spíš bude sociopat...takže naopak...proto má v nicku "Láskyplná", aby to vypadalo, že emoce má. Ale kdo ví, čeho všeho je plná :D

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Já jo, a ty? :) Vzhledem k tomu, že "Vichry zimy" a "Sen o jaru" budou vrcholem celé ságy G.R.R. Martina, což je jeho opus magnum, tak jeho zenit, chceš-li to takhle, stále nekončí. To, že se podle jeho ságy natáčí seriál, který už není takovým hitem a není tak sledovaný neznamená, že totéž platí pro literární tvorbu. A vzhledem k tomu, že jsi to nejspíš nečetla, se opět tvoje příspěvky absolutně míjí účinkem :)

Corra
Corra
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: koukám, že se za poslední půl rok nic nezměnilo, stále hejt, pruda, provokace co?

Ja čtu krom Sapkowskiho třeba Kulhánka, Žambocha, Pratchetta, Kotletu, Gemmella, Asimova, Heinleina, H.G.Wellse a mnoho dalších... Příběhově se Zaklínač tři postavil na špici her, co znám... A aby nebyl i pro casual hráče? Že je moc lehký? No sorry lze si to nastavit dle svého i mimo obtížnost danou výrobcem, hráči si sami zakáží používání některých skillů, pobíhají beze zbroje., a třeba takovej DS2 má na facku už nastavení ovládání...

hans999
hans999
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak díl jenom se Ciri bych bral všemi deseti. Klidně i celou novou trilogii. Ta postava má co nabídnout. Nebo mladej Vesimir, případně prolog ke Geraltovi, když se zaklínačem teprve stával. Ale to už byl tak trochu W1. Ta Ciri by byla super. :-)

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
7. 12. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: První byla reakce na "zbytečné" zaobírání se postavami v Písni Ledu a Ohně. Druhou část jsi asi pochopil.

Mantor
Mantor
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krmenie trollov je na mojom rebricku pomerne nizko, vies, mam aj daky iny zivot ;-)
Nuz na to kolko dostali priestoru su zbytocne a pre vyvoj pribehu nepodstatne postavy su napr. Silverfox + Mhybe, Alapsar a kopa dalsich...roznych Baudinov, Gametov, Coleov a uz ani netreba zmienovat desiatky roznych malazskych legionarov, Imassov, Tiste Andi , ktorych dolezitost zacala aj skoncila vymyslenim nejakeho ich mena a dakeho toho popisu nech pagecount narasta. Keby som dostal dolar za kazdy vyskyt slovnej dvojicky shapeshifters & d'ivers tak mam snad aj na nabusene herne PC ;-) Nologickosti ako spominas ty s Daenerys, v Malaze to ani nema cenu snad preberat nad tymi prichodmi v poslednej chvili, roznych entit, ktore ponuknu "riesenia" roznych zapletok clovek facepalmuje snad neustale.
Ale ja viem vsetko u Eriksona je genialne tak ako v Dark Souls v ociach funboya je vzdy vsetko krasne a ruzovucke ;-)
No nic zase som ti venoval az prilis pozornosti a teda aj radosti, uzi si to, uz nemam naladu.

Mantor
Mantor
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Ano s tym sa da suhlasit, Martin posledne 2 knihy Fire&Ice nestal za nic. No povedz mi co povazujes ty za kvalitnu literaturu..nech sa zasmejem.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prej mainstream až WC tvorba - to jako vážně? Přemýšlejte občas nad tím co píšete, prosím pokud možno před tím, než to postnete.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
5. 12. 2015 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@omatousek: :D proč se sním vůbec bavíš... dyť je to místní troll co v podstatě nemá páru o ničem...
Jinak k tématu... pokud bude další díl a bude se snažit navázat na ságu, tak to zatraceně smrdí prachobyčejným ždímáním peněz. Tak jak teď zakončili ve trojce je naprosto dostačující ( i když se to Sapkowskimu nemusí líbit) a jakkoli to rožšiřovat už je jen na škodu. Jedinou možností je hru udělat v podstatě jako velkou povídku, tedy naprosto nezávisle na příběhu ságy. K tomu by si mohli vzít Sapkowskiho k ruce, aby jim nějakou hezkou a dlouhou povídku napsal.

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: lol...Víš o tom, že Martin je autorem ságy "Píseň ledu a ohně", že jo... ;-D A určitě máš všech 5 knížek přečteno a víš, že následující dva díly stále píše a teprve vyjdou :) btw každý rok od něj něco vyjde a fakt není za zenitem :-D

Sapkowski taky samozřejmě píše, ale máš pravdu, že to už nejsou takové "hitovky", tako Zaklínač :)

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Bohužel pro tebe se dost pleteš. Čtu pravidelně...Sapkowski, Glukhovsky, George R.R. Martin, H.P. Lovecraft a zejména S. King, to jsou mí oblíbení spisovatelé a vše, co jsem přečetl, bylo před hrou/filmem/seriálem :)

btw...jsem zvědav, jak se poperou s filmovým zpracováním Temné věže. To jen tak na okraj :)

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hans999: Pokud by byl díl s Ciri a bylo by to podle knížky, tak by to mohlo být fajn. Přeci jen "Potkani" toho zažili celkem dost a její příběh by vydal na dost. Akorát nevím, jak by se vypořádali s jejím lesbickým vztahem s Mistle...to by bylo zase hejtů od těch "nahoře" :-D

Loading...
Loading...
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tuter: protože jsem se snažil aby mě to nějak chytlo.

tuter@seznam.cz
tuter@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Loading...: a proč jsi tu platinu dělal když se ti to tolik nelíbilo?

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jenom dobře, ještě mě žádná jiná hra nedostala jako tahle...u jiných her mi nikdy nezáleželo na postavách jako u téhle. Mistrovské dílo :-)

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: Tobě stačí k úspěchu pochvala, co? :-)

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to museji celej uspech merit mnozstvim vydelanejch penez? ale notak...

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantor: Jsi Borec;-)

Mantor
Mantor
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Som presne cakal mr. pagecount Eriksona a jeho Malaz. Ale hlavne, ze budes Martina kritizovat, ze posledne knihy nikam neposuva ;-)

Mantor
Mantor
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: Snas necakas od Gabci rozmyslanie? ;-)

Rajdr
Rajdr
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gabča IV. Láskyplná: Jak někdo může napsat, že všechny tři hry jsou o stejné věci? Když pominu slovo hledat, tak mutagen, královrah a Ciri je stejná věc ? Příběh se ubírá pokáždé jiným směrem. Očividně chybí zkušenost s knihou, ze které hra čerpá a jen doplňuje příběh samotný. Pokud vím, tak Ciri se i v knize chovala jako dítě, aby ne když byla dítě a postupně rostla :-D. Až postupem času si uvědomovala jakou sílu má a hlavně ona si svůj osud nevybrala. CDP prostě vytvořili svět podle knihy, ale vytvořili ho tak dobře, že sbírá jednu cenu za druhou. A to že sem někdo napíše autory knih, co mají co dočinění s hrou hned neznamená, že dotyčný knihu nečetl dříve než hrál hru. Ono záleží co bylo dřív, zda hra nebo kniha že? Hra jen nabádá k tomu si přečíst to, co bylo dříve zapomenuté...a hlavně neukázané ve hře. :-) Jinak škoda slov pro někoho, kdo o tom nemá tušení.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
6. 12. 2015 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: A nenapadlo tě třeba, že právě to, že je nějaká hlavní postava je na chvíli brána jako "hlavní" a pak ji "opečou" dává těm knihám ten pravý punc nejistoty a napětí? Nějak nemám potřebu se pročítat celým vláknem, ale někde dole jsi zmínil, že postava Ciri v zaklínači zničila celý příběh ságy a přitom bez ní by ani žádný nebyl (všechno je postaveno okolo její postavy, samotný Geralt je tam jen jaksi "do počtu"... zamysli se někdy.

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nigfire: Já vím :D Aneb nejhorší je srážka s bl**em :)

Reklama
Reklama