Zpět na článek

Diskuze: Xbox One Elite se začal prodávat v USA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Já jedu všechny hry locknuté na 60 fps a žádný problém. Mam nvidii a s Mortalem nic vše v pohodě jen mě nebaví :D.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Osobně mám problém se špatnou optimalizací bojovek od NetherRealm (Mortal Kombat 9, X, Injustice). Když Street Fighter vs Tekken dává 60-120 FPS, tak Injustice 15.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Ach tak, VELKÉ sorry Wizardovi, blbě jsem to pochopil.

@Merengues9: Ti nejlepší mají nejvíc odpůrců ;-)

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0:"'Zapni/Vypni... a ti se právě o to hlasitěji dovolávají, že chtějí jenom další black box... dvě různé zařízení? oni po mě chtějí, abych učinil rozhodnutí co si koupit?...to si snad dělají srandu'
----------------------------------------------- ------------------
Tak co tedy chceš ? Na jedný straně řveš po variabilitě, a když vyjde druhej X
ONE, tak nadáváš, že jich je moc ?"

Řekl bych, že to byla hyperbola myšlení konzolového hráče.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: "V tomhle prostě exceluje PC. Nejlepší možný poměr mezi unifikací a variabilitou a konzolové systémy by se od něj v mnohém prostě měli poučit. "

"Zapni/Vypni... a ti se právě o to hlasitěji dovolávají, že chtějí jenom další black box... dvě různé zařízení? oni po mě chtějí, abych učinil rozhodnutí co si koupit?...to si snad dělají srandu"
-----------------------------------------------------------------
Tak co tedy chceš ? Na jedný straně řveš po variabilitě, a když vyjde druhej X
ONE, tak nadáváš, že jich je moc ?
Za mě je jako uživatele PC - trh s PC komponenty a jejich množství je jeden velkej bordel a laik má co dělat, aby si nekoupil něco, co absolutně nechtěl, na čemž hreší hlavně prodejci PC, kteří do sestav rvou něco úplně jiného, než se uvádí na krabici. Na mém novém pracovním PC se mi např. nepovedlo rozjet USB3.0 rychlostmi, které by měli být pro toto zařízení standart, i když mám USB3.0 hardisk a NIKDO si s tím neví rady.

Ad. Softwarový strop - pouze softwarový strop dokáže v dané době vytlačit z výrobce her to nejlepší.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
3. 11. 2015 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: :D tak to je hodně smutná zpráva

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
3. 11. 2015 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcus.: co je na 5400rpm klasickýho? Tyhle pomalý disky se dávaly před lety do notebooků dnes už ani tam snad ne.

marcus.
marcus.
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimalo by ma porovnanie skutocnej rychlosti... uvazujem o rozsireni kapacity z 500gb standardu na 1tb a neviem sa rozhodnut medzi sshd, alebo "klasikou" 5400rpm. Udajne v tom az taky obri rozdiel nie je.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono je neskutecne jak se muze jakakoliv diskuze zvrhnout na nadavani na konzole nebo Zaklinace 3. Ale vsichni vime, ze i ti nejlepsi maji dost odpurcu ;-)

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
3. 11. 2015 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cracken1: to je možná i teď...

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnešní 5400ot disk se samozřejmě nedá srovnávat s tim co bylo před lety. Dneska je několikanásobně vyšší hustota zápisu, takže čtecí hlavy (těch je dneska taky víc) nemusej urazit pro přečtení takovou vzdálenost, odezva je lepší.... Tim neobhajuju použití 5400 otáčkovýho disku, to je dneska mimo. Ale srovnávat starej notebookovej disk s dnešnim je taky mimo.

@Wizard: Souhlasim s tebou, ale když zabrousíš o pár let zpátky před tu Voodoo kartu tak to zase bylo naopak. Konzole už hrály složitý zvuky a hudbu a počítačový hry pípaly a měly 4 bitovou grafiku. :-D Ale tak od toho roku asi 99 jsou konzole fakt mimo. S příchodem PS3 se začaly konzole zase řešit, ale to už jsem byl PCčkář, to už bylo pro mě pozdě. Ale před vydánim PS3 pro mě konzole prakticky neexistovaly. No nebylo to směšný na čem konzolisti hráli ještě v roce 2005, 2006? V tý době jsme na PC pařily Doom 3, FarCry, pak FEAR. Měli jsme rozlišení většinou 1280x1024 i víc a oni hráli na blikající CRT televizi s rozlišenim že to bylo tak rozpixelovaný že ani nebylo vidět co to v dálce je v tý hře. :-D Taky poslední generace her pro PS2 se nechutně sekala. ;-)

Freeze-@seznam.cz
Freeze-@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Delete plz

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Věčný spor unifikace versus variabilita. V nečem je unifikace dobrá: pokud poskytuje sama o sobě dostatečně vysoký standart, nebo sjednocuje prakticky identické principy do jednoho standardu (třeba doprava: bude se jezdit v levo, nebo v pravo?...stejný výsledek v obou případech.... zapojení konektoru: dáme záporná data na druhý pin nebo na třetí?...stejný výsledek v obou případech)...

pokud ale sama o sobě neposkytuje prostor pro pokrok, tak je unifikace přítěží...: když na scénu můžeš vykreslit maximálně 20 polygonů, tak se nikdy nebudeš zabývat s tím, že ve scéně polygonů potřebuješ 40...a dvě konzole do jedné za účelem zdvojení výkonu prostě nezapojíš.

V tomhle prostě exceluje PC. Nejlepší možný poměr mezi unifikací a variabilitou a konzolové systémy by se od něj v mnohém prostě měli poučit. Když se to podaří dobře, tak softwaráři nebudou mít nad hlavou konzolový strop, nebo alespoň ne tak nízký a zase se aspoň trochu pohne vývoj grafických karet.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Ten ovladač stojí přes 4 tisíce...

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
3. 11. 2015 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Ještě je tam hybridní 1TB HDD. Osobně bych si za rychlejší disk u PS4 taky připlatil. To loadování je u některých her vážně opruz.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Přijde mi že je to moc barevné. Zachytit tu temnou atmosféru hezkou barvičkou a brutálním nasvícením se jim asi nikdy nepovede.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Jo, je to nuda :-). Hrál jsem u kámoše na XONE a štvalo mě pár věcí - postavy vypadaj v každym díle jinak. Ženský vypadaj jak chlapi. Chlapi vypadaj jak idioti. Blbě se to ovládá kvůli XONE ovladači. Šipkový ovládání je hrozný, oproti milovanejm nádhernejm obloučkům v božském Street Fighteru. oproti SF je to hra pro mateřský školky, krev nekrev :D. A hlavně - už 7 dílů se jim nedaří zachytit atmosféru MK I,II,III (Ultimate trilogy-Best MK to date).

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deff: Spíš jen Batman je zaprasený port. Jinak mě žádný jiný port za poslední dobu na pc nenapadá.

robiii.z@seznam.cz
robiii.z@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za tuto cenu bych xbox one nikdy nekoupil..max 7000 tisíc. Když PS4 je výkonnější a stojí 8 tisíc. Poměr cena výkon.

Kardal Spindal
Kardal Spindal
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Konzolisti na Západě jsou dost zpracovaní mikrosofťáckou propagandou.

deff
deff
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Na jednu stranu máš pravdu a plně s tvým názorem souhlasím, ale mám doma jak tu černou krabičku (u mě teda bílou ), tak i celkem obstojný herní pc :) A i když konzole není nějak HW nabušený stroj, tak musím uznat, že v dnešní době zprasených pc portů, kvituju, že mám tu krabičku doma a můžu si na ní bez starostí zahrát některé hry, viz Batman a další ...

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se tedy docela divým že se Xbox Elite tak dobře prodává čekal bych že za tu cenu o to velký zájem nebude.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen si vzpomeň na dobu, kdy právě PC systémy začali doslova válcovat topinkovače od nintenda, segy apod. hráči právě byli nadšení z nových technických možností. 3d akcelerace, voodoo karty, v té době se odehrála taková spousta technického pokroku, který položil základ pro to, co se tu dnes děje... a místo technických nadšenců jsme ve věku, kdy průměrný pařan si koupí nějaký black box, o kterém neví nic, hlavně že to funguje...

možná to je tím, že se videohry zpopularizovali a začala hrát i ta část populace, pro kterou je standardem ignorance. Zapni/Vypni... a ti se právě o to hlasitěji dovolávají, že chtějí jenom další black box... dvě různé zařízení? oni po mě chtějí, abych učinil rozhodnutí co si koupit?...to si snad dělají srandu.

(přeháním, ale třeba na tom něco bude)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nigfire: Heh, základní verze 4k iMacu má 5400 RPM mechanický disk :D

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
3. 11. 2015 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vtipné schizma, je sice lidi navádaj a nechtějí více různě upravených verzí konzole, ale pak jim někdo nabídne rychlejší disk a lepší ovladač a jdou potom jak slepice po flusu..

Reklama
Reklama