Zpět na článek

Diskuze: Obrázky z PC verze Falloutu 4 na ultra

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Hm, to moc nesedí s tím, cos napsal předtím "Ještě se mi nestalo, abych ve Falloutu 3 či NV narazil na bod B), nepamatuji si ani, že by se vyskytl bod A). Takže sis tu hru prakticky zabil sám sobě :)".
Až do poslední věty vše ok, opravdu mluvíš o vlastních zkušenostech. Ale proč tam teda je ta poslední věta? Ta přece jednoznačně říká něco jako "je to jen v tvé hlavě, ten problém sis vytvořil/vymyslel sám".
A proletět ty vnitřní lokace za 2 minuty, to snad ne. Buď jsme hráli jinou hru, nebo mám až tak nevěřitelně špatný orientační smysl?

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Já nemluvim o pádech hry. Hra mi nespadla jestli si dobře pamatuju ani jednou. Mluvim o tom že každej další patch přinese nový bugy. Doskakujou lidi a objekty přímo před ksichtem, umělá inteligence uprostřed boje odchází z boje... Venku neni co dělat, chyběj dungeony a velký interiéry k prozkoumávání.

Při vydání patche 1.10 byly v nastavení grafiky místo textu u některej položek kostičky, to jasně dokazuje že i u tak obřího patche ho absolutně nikdo netestoval a naprosto totálně mi to změnilo názor na CD Projekt.

Přes to všechno furt považuju Zaklínače 3 za dobrou hru se skvělym příběhem, ale je tam to velký ALE. Nesplnili prakticky nic z toho co slibovali a když už něco jo tak to dalšim patchem rozbili, pak zas opravili, pak zas rozbili.
CD Projekti si evidentně vzal moc velký sousto na který nemá. A ten engine asi taky stojí pěkně za prd když se tam objevujou lidi před ksichtem metr ode mně. Ale tohle prej má řešit ňákej novej mod. Ale nechce se mi ho instalovat protože po dalšim patchi určitě zas přestane fungovat. :-D :-D Já už jsem z tý hru totálně otrávenej, dohrál jsem teď ten datadisk kterej se mi příběhově líbil a bavil mě, ale už zas kromě hlavní dějový linky nemam jedinej důvod hru zapínat, v tom světě fakt neni co dělat. Mam ze světa Zaklínače 3 prostě takovej Gothic 3 pocit. :-D Doufam že mi Fallout 4 změní náladu, protože New Vegas spolu s Oblivionem a možná i ten F3 jsou hry kde mam odehráno asi nejvíc hodin v single playerovejch hrách.

Tohle třeba způsobil patch 1.10 a 1.11 to furt neopravil. Je to k vidění u kováře v Oxenfurtu a je to vidět přímo při rozhovoru s nim.

https://www.youtube.com/watch?v=ycRHFlEgwoI (pusťte si to video v HD rozlišení).

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To já nevím, já to nikdy nezkusil :) Ale bavíme-li se o frakcích, tak to také není zcela černo-bílé.

@Pidalin: A já měl za to, že se Zaklínač 3 skvěle prodával, tudíž je to spíš success.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: NCR je zcela jednoznačně dobrá :)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Netvrdím, že když se mi to nestalo, že to neexistuje. Tvrdím, že když se mi to nestalo, tak se mi to nestalo. Mluvím jen o vlastních zkušenostech, protože zkušenosti ostatních neznám a prakticky mne nezajímají, neboť nijak neovlivňují to, jak hru prožívám já.

Tyhle RPG s otevřenými světy už to tak nějak mají dělané, aby nenastal bod B (tj. aby se nějak zničil quest, pokud jsi v oblasti, kde bys být ještě neměl, neboŤ tě tam quest neposlal). Pokud třeba sebereš questový předmět dříve, tak když tě zadavatel někam posílá, tak tam máš možnost "ale já už tu věc dávno mám", "už jsem je vykostil" nebo "už jsem se tak byl podívat a jako dobrý". V dalších případech je to prostě ošéfováno např. zamčenými dveřmi, ke kterým potřebuješ speciální klíč.

Vracení se zpět do lokací je velmi jednoduché za pomocí fast travel funkce, respawn zas není tak častý. Vnitřní lokace malé, takže není otrava něco během 2 minut proletět (a rozhodně bych to nenazýval "hrát znovu"). Nepočítaje v to samozřejmě hlavní centra/osady/města/huby, kde se nepřátelé nevyskytují a slouží jako zádaviště questů + obchodiště (např. Megaton v FO3) A abych byl upřímný, ani nevím, zda se nepřátelé uvnitř budov spawnují, u Falloutu 3 i NV nějak nevyvstala potřeba je navštěvovat vícekrát.

A to hru hraji způsobem "podívám se na kompas a vydám se k prvnímu ukazateli neobjevené lokace", tudíž rozhodně ne v nějakém chronologickém pořadí.

S tím, že mapa je ve FO3 a NV prakticky na atomový hřib, vřele souhlasím.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Grafická stránka hry sice je zastaralá, ale pokud tam bude dobrý příběh tak ok. Jen se bojím té AI, která pokud bude úplně pitomá a bude se zasekávat, tak to bude kazit požitek ze hry.
A příběh co byl ve Skyrimu, bych ani za příběh nepovažoval. Jednalo se o roztřesenou rukou o půl jedné hodiny ranní sesmolený nástřel do tmy. I když Skyrim jsem měl rád, bratrstvo vrahů bylo super a dalších pár věcí tu hru zachránilo a dalo se to dobře hrát. Jen ten příběh byl opravdu k pláči. Takže držím palce a modlím se za dobrou legendární zápletku! :D. A pokud možno hodně modu, které hru posunou o kus dál!

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Máš pravdu já taky. Hlavně mi v tý době přišlo, že se tam dá dělat úpe všecko :).

Kardal Spindal
Kardal Spindal
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdeeneek: Radiant AI v celé své kráse.

hubalek.jiri93@gmail.com
hubalek.jiri93@gmail.com
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fallout 4 bude hra roku 2015 ;)

yedpodtrzitko
yedpodtrzitko
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toxic 7: "v roce 2015 vsichni posuzuji hry podle grafiky, takze je budu posuzovat podle grafiky taky," skvely argument kruhem. Kdyz si tohle rekne kazdy, jsme tam kde jsme.

Nicmene mas muj respekt - rict o hre "na první pohled celkem zklamání" na zaklade nekolika screenshotu, aniz bych mel moznost si to sam vyzkouset, to chce poradnou davku sebepresvedceni.

Anyway - F1 a F2 jsou jedny z mych nejoblibenejsich her. F3 jsem si zahral jen proto, abych ji mohl fundovane kritizovat. Kdyz jsem si procital novinky ohledne F4, tak jsem si rikal, ze Minecraft a vic FPS byly presne ty veci, co tomu chybely :/

Chledobárce
Chledobárce
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kašlu na grafiku!
hlavně ať už to vyjde))

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bethesda zabila quake před vydáním svého tahouna roku...nechala na sebe tak dopadnout temné světlo nepřízně hráčů!

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi berte to pozitivně, větší fail než zabugovanej Zaklínač 3 s 20 gigovym patchem každej tejden to nebude. :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Až na to, že ani House, ani NCR, ani anarchie ani Legion s Ceasarem nejsou jednoznačně dobré, nebo špatné volby. Legion s Laniem by se dala označit jako jediná jednoznačně černá volba.
V F3 tvoje volba spočívá ve vyhlazení celé pustiny, nebo nevyhlazení. Ve Skyrimu ani žádnou volbu nemáš, Alduin chcípnout musí :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Nevím jestli převratného, ale v New Vegas je propracovanější a ne tak černobílý.

jbecko@seznam.cz
jbecko@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonohogofogo: ty jsi slusny hlupak :D:D my nic nebrzdime ..my ty konzole nevyrabime ty troubo :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Snad se pochlapěj, pár dobrejch story mi z Falloutu 3 v hlavě uvízlo. Mravenčí královna, pokusnej králík v Megatonu, hledání androida, skoroupíři, a hlavně lítost nad tim že nemůžu postřílet ty drzý spratky .... Příběh Skyrimu - ééééé vyvolený, draci a nějaký zlo ? Doteď mě F4 nechával klidným, teď bych nejradši prošmejdil tu benzínku na prvním obrázku.

mikez
mikez
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonohogofogo: konzolu nemám ani som nikdy žiadnu nevlastnil ale rád by som. GTX 970 pokiaľ viem, nie je žiadna stará karta, ale pekne vypadajúci Unity sa k 80 fps nepriblížil ani vo sne. Peace out.

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíše než grafika mě děsí umělá "inteligence" toho čokla. Z videí, který jsem zatím viděl, má asi IQ tykve.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Julius Caesar: Kdyby to mělo grafiku jako nový Battlefront, tak to taky bude mít stejnou rozlohu... Tohle je open world, ne nějaká aréna.

saldy@seznam.cz
saldy@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika je krásná, komu se nelíbí ať si své standardy strčí kam chce a neotravuje. Hry hráčům, ne texturovým honibrkům.

Tomas L.
Tomas L.
Level 3 Level 3
3. 11. 2015 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážně tak moc toužíte po ultra-realistické grafice? Třeba jako měl Batman Arkham Knight?
Abyste tu hru ale pak vubec spustily :D

1. F1 a F2 meli izometrickou grafiku, to tady neni takze to neni grafika pro Fallouta at uz to chcete seberealistictejsi
2. Takhle grafika odpovida hre a to myslim staci
3. Chcete realnou grafiku - bezte ven!

Vojta Dřevíkovský
Vojta Dřevíkovský
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toxic 7: klid

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Ještě se mi nestalo, abych ve Falloutu 3 či NV narazil na bod B), nepamatuji si ani, že by se vyskytl bod A). Takže sis tu hru prakticky zabil sám sobě :)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toxic 7: No pokud pro tebe hra = grafika, tak to pak jo. Ti, co mají rádi hratelnost jejich her, která je založena především na prozkoumávání herního světa, ti si to užijí na 100 %.

Reklama
Reklama