@Corvus
@Corvus zase nepřehánějme, motion capture je tam běžné kvality, podobně jako další AA nebo AAA hry
většina animací ve hře je outsourcované na nějaké asijské studio
nevím, expedice 33 má silný start a na to se všichni chytli a oslavují to jako druhý příchod ježíše, ale nepřináší nic nového jen silný příběh se slabým koncem
@Prokop bocek
@Prokop bocek no nemyslím si že by combat byl problém trojky, spíš MMO styl světa a questů. Bylo to zkrátka příliš plytké, moc postav a žádné pořádné důsledky.
@Tomas L.
@Tomas L. tvl myslitel, akorát že ti co si to nekoupí si to nemůžou vypnou když si to koupí někdo jinej, takže to pak viděj a kazí jim to zážitek
@Tomas L.
@Tomas L. protože většina lidí (a troufám si tvrdit že velryby jsou zvětší části dospělí a ne děti nebo teenageři jak se něktěří snaží tvrdit) je prostě náchylnejší k manipulačním technikám typu mikrotrasakce a gamepassy a kdesi cosi, ale co s tím někdo něco zmůže to fakt nevím
Nevím proč to dělali ve 3d, Hyper Light Drifter měl ve 2d dobrý styl i hratelnost, proč prostě neiterovali, museli se zbytečně snažit vynalézt kolo -.-
ano, tohle je to po čem komunita, touží, 10 mil aktivních hráčů cobydup a zachrání to... ne já nemůžu ať už to přejmenují na pillowcraft nebo stardewvalleycraft