@Jsoucno: na vyšší kapacitu by museli zvyšovat cenu.. a ta je u konzolí opravdu důležitá, když se jedná o budget herní zařízení.. dát cenu o 2k výš než Xbox, tak jim uteče spousta zákazníků
@Superman25: já těm pojmům rozumím, ale článek to interpretuje jinak a také nechápu, jak ta konzole nemůže takovou hru (ze starší generace) rozjet bez problémů
@red-icius: Samozřejmě v Microsoftu pracuje jen pět lidí, kteří v rámci jednoho týmu dělají návrh hardwaru Xboxu, jejich UI, Windows, Office a ještě ve volných chvílích programují ty hry.
Když si udělám vlastní testy, tak taky můžu dokázat leccos. Až Denuvo přibalí nějaké výpočetní zařízení do USB, které naprosto nebude zasahovat do systému (což prakticky ani nejde), tak jim uvěřím.
Když to neodvádí dostatek tepla, konzole se přehřívá a komponenty throttlují -> lidé si stěžují na propady FPS. Když to odvádí dosatek tepla, komponenty si udržují nižší teploty -> lidé si stěžují, protože asi rádi platí účty za topení samostatně... Buďte rádi, že je to tichý a komponenty jsou v chladu.
Samozřejmě, že na FPS bude mít větší vliv CPU než SSD, to vylepší akorát načítací časy a případné záseky při načítání další textur. Ale čekat po každé smrti třeba 2 minuty taky není ono.... Zvláště pokud někteří nejsou tak zdatní a potkají obtížnější lokaci.
Také bych uvítal potřebu autorizace (ať už potvrzení, heslo, PIN nebo CVC), některé služby (především Steam) to bohužel nenabízejí. Zadávat pokaždé všechny údaje (někdy i s fakturačními - jméno, kompletní adresa...) je dost zdlouhavé pro každý nákup za pár euro (nebo dokonce centů).
K tomu ale na druhé straně Steam nabízí nově to, že jestliže obdarovávaný dar odmítne, tak ten se vrátí v podobě automatické refundace kupujícímu.
Jak by to fungovalo u 4-packů atd.? Pokud bych si chtěl pořídit hru, stačilo by ji zaslat i 3 přátelům, kteří by ji odmítli a měl bych hru za 3/4 ceny (většionu to bývá s cenou 3+1 zdarma)?
@Tom11: ono to není lehký; dnešním dětem se s grafikou nezavděčíš ani opravdovou realitou, tak prostě musí cílit na starší hráče jejich srdcovkama
Od Blizzardu jsem hrál Diablo 2, Diablo 3 a Heartstone (plánuju i Starcraft II, až bude čas a nálada); k srdci mi přirostlo akorát D2, hrál jsem ho odmala, takže když jsem ho na Silvestra viděl ve slevě, nemohl jsem odolat a stále hraju ;) nějaký HD patch nepotřebuju, ale ofiko widescreen patch by se celkem hodil...
@Jsoucno: mně jde o to, že vzhledem k hraní se ušetří především pořizovací "náklady" - pro klienta budou stačit levná "jednodušeji" vyrobitelná zařízení, pro datacentra se vyrobí výhodnější proprietární zařízení a navíc v menším množství a nižším celkovým výkonem (nehrají všichni zároveň)
mimo hraní (většinu času, co mnoho lidí tráví u PC) to vyjde mnohem lépe energeticky, jelikož budou cílová zařízení zaměřena na nízkou spotřebu
Zahrnul i někdo fakt, že klient pro streamování bude úsporné zařížení, kterému výkonově stačí akorát "přehrát video stream"? Herní PC i mimo zátěž odebírají klidně přes 100 W (bez monitorů). Celkový výkon datacentra může být značně nižší, jelikož nemusí obsluhovat všechny klienty zároveň, zatímco výkonný PC by při neaktivitě ležel doma, jelikož nevěřím, že by ho lidé nonstop převáželi "potřebným". Výrobci komponent se nebudou muset zatěžovat vytvářením "slabých" jednotek a vytvoří místo komponenty masivních rozměrů, jejichž výkon se bude rozdělovat přes virtualizaci? Tím by se zamezilo spoustě zbytků při produkci, navíc by se designeři mohli zaměřit na jediný model. Také nevím, proč nebylo zahrnuto do spotřeby stahování, bez něj si tu hru nezahrajete. Zatímco pro datacentra by stačil jediný download a poté se data klonovala. Výhod je spousta, ale na to autor evidentně nehledí.
@Jsoucno: Já to nemyslel v řekněme násedujícím pětiletí, spíše obecně. Cena si myslím, že bude nižší (300?) a co se týče práv, tak jsem předpokládal čistě streamování výkonu, tedy něco na způsob služby NVIDIE, kde pořizování licencí her probíhá nezávazně.
nechápu proč je to hodnocený jako normální hra, když je to prakticky DLC. Jiní (třeba EA) by si na tom nechali platit pár stovek za kus, tady je to zdarma...