Hodně dobrý kousek na zabavení. Příjemná minimalistická hudba a zábavná hratelnosti po tom, co vám princip přejde do krve. Jen ta cena 15 eur za plnou hru mi přijde trošku vyšší. Nicméně u dema jsem se bavil královsky.
Nepoznal náhodou někdo, že v pozadí ustřední melodie v hlavním menu hraje baječná písnička z jednoho nezávislého a podle mne skvělé filmu Bratříčku, kde jsi ? s Georgem Clooneyem v hlavní roli jako uprchlým trestanec. Kdo neviděl, tak doporučuju. Hodně vtipné a hodně originální dílo.
Už se moc těším a držím klukům z Amanita Design palce. A pokud skutečně hrací doba bude okolo krásných 6-ti hodin, tak klidně vymlasknu i těch trošku hříšných 20 babek. Samorost rocks !!
@-Dexter-
Můžu jen souhlasit. Střídání akčních a stealth pasáží dělalo v mých očích hru zábavnější než trvalá akce jak nám prezentuje dnes většina her. Perfektního skloubení akce a pomalého postupu bylo podle mě dosaženo v málo známé, ale velice dobré hře Chamelon.
Já si teda dojmy z hratelné ukázky představuju jinak. Článek popisuje jen to, co bylo vidět v traileru a nic víc konkrétního. Spíš bych řekl, že autor žádnou část gameplaye neviděl a tak nás trochu "houpe".
Musím souhlasit s kritikou níže ohledně černého pozadí, po pár minutách mě bolí oči. Před časem jsem zkoušel programovat s nastavenou černou plochou a bílým písmem a za chvíli jsem to vracel na původní nastavení. Tohle fakt nefunguje.
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mě, kolik se podařilo podařilo prodat WoG, protože si matně vzpomínám, že WoG byla jedna z nejvíce pirátěných her. Není můj případ. Taky by mě zajímalo, jak se to hraje na Wii, protože mi připadlo dost nepohodlné manipulovat s goo kuličkami pomocí pohybového ovládání.
Pěkný ironický pohled na 'filmové hry'. Hned jsem si vzpomněl na hru Terminator Salvation, která by mohla všechny kroky splňovat. A nepochybuju o tom, že si na sebe přinejmenším vydělala.
Osobně mám taky pocit, že dnes se dělá jen jeden typ her stylu úspěšných GTA IV a Gears of Wars 2. Jenže asi to nikdo nezmění, když se takové hry tolik kupují, viz. nový RE5, oproti RE4 se z toho stala úplná střílečka bez špetky puzzle či jiného zpestření, hodnocení nic moc, ale prodeje hry obrovské. No tak co. Tak mě napadá, že jediný žánr, který prokazatleně je slabší dnes než dříve jsou adventury, ty nepotřebují grafiku ani pokročilou fyziku, ale páč je mnoho lidí nehraje, tak peněz na jejich vývoj je méně.
Ohledně What Makes You Tick jsem měl naprosto stejné pocity; fantastická hudba skvěle sladěná s příběhěm a celým jeho grafickým ztvárněním. A pokud se nepletu, tak se chystá pokračování WMYT2, kde by se měl navázat na otevřený konec . Ale mně se vlastně ten otevřený konec líbil.
Hra mi docela připomíná slávný a můj oblíbený Beneath a steel sky, kde byla také možné zemřít, což podlě mě silně napomáhá tísnívé a napjaté atmosféře. Jen to nesmí být moc často a nemožné logicky odvodit dopředu. Jinak moc fandím vývojářům, aby se jim to povedlo dotáhnout.
Video z E3 dostupné např. u konkurenčního games.tiscali na http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28417 pro utvoření vlastního názoru na zatím odhalené rysy.
Stejné video bylo prezentováno na E3 a nevzbudilo moc nadšení. Mě osobně se také nelíbilo, připadlo mi to jako střílečka s až komickou brutalitou, viz. zásah protivníka odstřelovačkou ho roztrhal na kusy jako by byl z plastelíny. Lépe je asi od F3 moc nečekat a třeba budem potom mile překvapeni.
Několik poznámek: 1) Doufám, že zlepší práci s kamerou, protože Fahrenheit na PC se nehrál moc pohodlně. 2) Velice originální mi připadá změna pohybu (běh, chůze, kradmý pohyb..) podle situace. V některých hrách stálý běh postavy degraduje atmosféru např. hitman - policie vás hledá a vy klidně prcháte zalidněnou ulicí, ikdyž to logicky působí nápadně. Jsem moc zvědavý, jak se jim hra vydaří a jestli to zviiklá moje rozhodnutí koupit Xbox360 v blízké budoucnosti.