Zpět na článek

Diskuze: Call of Juarez: Bound in Blood

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OG-Gringo
OG-Gringo
Level 1 Level 1
7. 9. 2009 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hral jsem jen demo a byl jsem nadsen!!1.dil byl super a 2 no aspon to demo bylo vynikajici .Dost jsem si myslel ze kecaj s HW narokama ale rozjel jsem to ja na nejvysi a to mam prumernej pocitac!

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První díl jsem úplně miloval (otravné principy? Vůbec). Doufám, že to bude podobné, ale podle recenze to vypadá jako nějaká tupá střílečka ala první hra za reverenda raye.

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Máš v zásadě pravdu. Ostatně se to píše i v recenzi. Obecně je ta akce mnohem rychlejší a brutálnější než v jedničce, o pohodových pasážích za Billyho ani nemluvě. Krasně je to vidět třeba na tom, že Gatling byl v jedničce dvakrát a byla to dost událost a tady ho má každý pako, střelba z něho je rychlejší a arkádovější a Ray ho může vzít i do pracek a přenášet ho(nezkoušel jsem). Ale i když jedničku mám taky hrozně rád a nedám na ní dopustit, tak mě dvojka zatraceně baví. Ta hra má prostě vytříbený styl a úžasnou atmosféru. Nicméně chápu, že lidi, co nejsou moc na střílečky typu CoD, nebo Kane&Lynch (= Bound in Blood v současnosti :)), můžou být pod dojmem z prvního dílu zklamáni.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Mě prostě mrzí že dvojka ztratila tu jedinečnost které si tak cením na evropských hrách, čili že nejsou tak prvoplánové a jednoduché jako západní hry a nebojí se vnést vlastní nápad. Mě třeba z jedničky v hlavě nejvíc utkvěly dvě mise co se úplně vymykají - dlouhá a zbytečná cesta na skálu pro orlí pera a ještě zbytečnější mise kdy lovíš králíky a přitom tyhle dvě mise považuji za to nejlepší z COJ. A vůbec mise za Billyho měli nejlepší atmosféru co jsem kdy ve hrách zažil a navíc byly na divokém západě! Desperados z pohledu vlastních očí (další desperados díly nepočítám, na jedniču ani trošku neměli). Všechno to plížení a denní situace pri vykrádání cizích obydlí, nebo útěk z města byly prostě super, zatímco raye jsem bral jako takové lehké spestření. Jestli je to tady aopak, dost mě to mrzí, ale věřím, že to furt bude paráda, minimálně grafikou která zajistí jakous takous atmosféru. A zábava to bude definitivně. Ale jestli to bude postrádat atmosféru jedničky je to pro mě poměrně zbytečná hra. CoD z divokého západu nechci (i CoD by pro mě byla průměrná hra nebýt těch atmosferický vsuvek z černobylu).

Lerus
Lerus
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Můžu jen souhlasit. Střídání akčních a stealth pasáží dělalo v mých očích hru zábavnější než trvalá akce jak nám prezentuje dnes většina her. Perfektního skloubení akce a pomalého postupu bylo podle mě dosaženo v málo známé, ale velice dobré hře Chamelon.

lukyn111
lukyn111
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RakeW, ser na ne, nejses jedinej kdo ma doma neco neoriginal... Jiny lidi si to koupej, jiny zase ne.... Ber to tak jako ze ses tesil a neodolal si....xD

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukyn111 Kdyby premyslel kazdej jako ty, tak si nezahrajes nic...

lukyn111
lukyn111
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast ja vim

birddy
birddy
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslel jsem, že toto má být diskuze o hře (postřehy, dojmy apod.), nikoliv vášnivá debata o legalizaci.

Jako člověk, který si chce hru zahrát a neví, jestli do ni může investovat, jsem se z této diskuze dozvěděl, že těm, co ji mají "kovíodkud", je doporučeno mlčet a ostatní hru nemají, tudíž toho moc neřeknou.

Díky ice.beast, pomohl jsi mi.

Až si hru koupíš, prosím písni nějaké dojmy, ať si mohu udělat o hře obrázek.

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

todle je jasná koupě, všechny videa vypadaly úžasně, hratelneost dopadla taky skvěle, coop zamrzí, ale co, i single bude muset stačit...už se těšim

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DexterhCZ1 Alespon nekdo normalni, kdo zmini, ze se tesi a KOUPI...
Tady si clovek pripada, uz pomalu jako na warez foru...

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast na X360 jedině origo :), jinak se stahováním bude dycky problém, ale aspoň v letních měsících by studenti za peníze z brigád mohli koupit nějakej origoš

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
30. 6. 2009 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hej, s tím koněm souhlasím. Oproti jedničce se jízda zjednodušila (rychlé otáčení, neomezený sprint), ale je taková nějaká debilní. Jinak celkový dojem ze hry je fakt výborný. Ještě jsem si předtím znovu projel jedničku (stále super) a je pravda, že člověku ze začátku na dvojce trochu vadí ty odlišnosti a třeba šílený počet mrtvol. Jenže na to se dá dost rychle zvyknout a i to, co se nejdřív zdá oproti jedničce jako hůře vyřešené se ve výsledku k ražení dvojky hodí víc. A taky se člověk nesmí nechat odradit začátkem, jak vystříženým z Call of Duty. Myslím, že hlavně kvůli němu se (warez) fóra plní zklamanými reakcemi. Dost mě překvapila ta absence koopu, to mi příšlo jako jasná věc vzhledem ke stylu hraní. Taky se recenze mohla trochu zmínit o technickém zpracování, které je hlavně po stránce optimalizace velmi vyvedené.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Ty mas urcite doma original, vid? Urcite je koupeny treba v USA, nebo jsi ho jako premiant dostal na Steamu, nebo je z Nemecka a podobny kecy...

A ja si myslel, ze vyjde az tak za tyden, no asi jsem se spletl...

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Zkus se radši vyjádřit k samotné hře...

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW A nejlépe originální.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Nemuzu, ja nekradu ! Takze na rozdil od tebe jsem ji jeste nemohl hrat...

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Ok, tak v tom případě se raději nevyjadřuj vůbec.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Myslim, ze drzet hubu by meli hlavne lidi jako jsi ty, kvuli takovym dementum je hrani tam kde je, hrat vsechno, to jo, kritizovat to, to jo...Ale KOUPIT si hru, to ne...

Za kasparka jsi tady jen ty, ty hnupe...A jeste se snazis byt ostrej, no to me poser...

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Ach jo. Ano, stáhnul jsem si to. Nejsem na to hrdej, ale ani jsem neměl potřebu to tady nějak ventilovat. Když ti to ale tak leží v žaludku, tak se k tomu vyjádřím. Ty si kupuješ celej život všechny hry originální a já uznávám, že máš právo bejt na to hrdej. Takže když jsme si vyjasnili, kdo je tady větší borec, tak už bychom mohli tuhle debatu ukončit. A abych to vzal po pořadě - zdaleka nehraju všechno, nekritizuju všechno a občas si něco koupím. Ani se debilně nevymlouvám se, jak si mi naznačil svým prvním postem.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Konecne z tebe vypadlo i neco rozumneho...Mas pravdu, alespon se nevymlouvas...Nejvtipnejsi jsou vzdy ti, kteri pisou v den vydani, ze to maji dovezene z USA a podobne...
Ja chapu, ze si proste nelze koupit vse, dokonce i chapu lidi, kteri si hru stahnou, zkusi a pokud se libi, tak ji i koupi. U nekterych her to stejne jinak ani nejde, dema nam nejak pomalu mizi...
Jen aby jsi mi rozumel, nesnasim akorat takove ty pripady, kteri stahuji vsechno a porad...

A sorry za ten muj ostrejsi komentar...

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Ok, jsem rád, že jsme si to nakonec vysvětlili :).

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem měl tu možnost si to zahrát a byl jsem velice mile překvapen.Takovýto žánr jsem nikdy ani nechěl ozkoušet ale tohle je tedy něco.Nejdřív bych vyzdvyhl grafiku ta se dá srovnat skoro k Far Cry 2 nebo Stalker:Clear sky s tím rozdílem že náročnost je o dost menší.Jako fanoušek ozvučení u her jsem opět spokojen hlavně s hudbou.A taky jsem byl překvapen že i v dnešní době se dá ve first-person střílečce vymyslet něco nového(ted mám namysli hlavně krytí za překážkami,protože je to tak jednoduché a přitom to vypadá velice pěkně a je to i užitečné.)Taky z toho málá co jsem zatím viděl musím vyzdvyhnout i ohen,který se podle mě do určité míry chová jako v Alone in The Dark(střelil jsem do petrolejové lampy,díky čemuž se vznítila bedna,po chvylce kusy dřeva vedle,který se pak rozpadly a zapálily trávu)
Takže velice doporučuji
pro mě největčí překvapení tohoto roku

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja vam neviem, 9/10, tej hre nieco chyba...neviem presne co, je to len neisty pocit, ale...tazko povedat. Hra sa fajn, dej odsypa, prostredie, hudba, vsetko je OK, ale stale mam taky divny pocit, ze nieco nie je v poriadku :( Neviem.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Asi to, ze nemas original...

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Asi, ze mam, dokonca priamo od Ubisoftu :)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage No, jestli tohle melo byt vtipne...

Fadad
Fadad
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage ice beast: Mick píše pro jeden slovenský portál. Jinak ti gratuluji k dokonalosti :)

Graal
Graal
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Co je zrovna TOBĚ do toho jestli má nebo nemá originální verzi,do všech se tu jen navažuješ,do těch,kteří sem napsali jaký mají názor za tu hru,ty tvý chytrý kecy za dvě deci patří nikam jinám než sem - "o hře"...

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal A jak muze prosim tebe nekdo psat sve dojmy z hrani hry, ktera jeste nevysla? Hmmm, zamysli se nad tim...Jen se do me klidne pust, ale tim, ze si hry kupuju prispivam na to, aby podobny jantari meli co piratit, takze nez se budes zase navazet do lidi, kteri za hry plati, tak si uvedom, ze diky nim mas co hrat i ty...

Graal
Graal
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal To mi mohlo být jasné že člověk jako ty nepochopí co jsem tím vyjádřil...
Jde to o že TY se navažuješ do jiných a tady v té diskusi "o hře" mají být převážně dojmy z hraní,nikoho tady nezajímá že má nebo nemá originální kus...
A jinak nevěřím že jsi si NIKDY nestáhl žádnou hru ani žádný program nelegálně...leda bys byl rozmazlenej maminčin hošánek nebo byl ve vrstvě bohatších...
Tohle btw,že si někdo stáhne hru (jen pro vlastní použití,což je z 60% cca),není pirátství,tím však netvrdim že to neni v souladu se zákonem...Neřikám že si hry stahuju,to ne,ale taky nemůžu říct že jsem si ještě nikdy žádnou nestáhl...Jinak áčkový a béčkový tituly si lidi kupují víc než staují...to je vše,jen každýmu kdo napíše svůj dojem ze hry nepal že má staženou hru...to je blbost která v týhle diskusi u tebe hraničí s demencí.
A pro tovjí informaci,tahle hra se dá stáhnout v podobě digitální a originální,tak si svoje chytrý kecy,že to nikdo nemůže mít,strč do (zbytek si domysli).

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal Dej mi prosim link, na stranku, kde si muzu tu hru ted hned legalne koupit, dekuji !!! I na oficialni strance je Pre-Order, jestli vis co to vubec znamena...

Graal
Graal
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal Tak to jsi dost vedle...zkus se tam podívat - je tam bohužel "In stores now" a jen při pohledu na to by ti to mohlo bliknout...
Hezky si tu začínáš dělat lidi co tě nemají rádi svojí blbostí,až drzostí...

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal Ted uz to tam je, ale pred pulnoci tam bylo Pre-Order...

A jestli me tu ma nekdo rad nebo ne, je mi uplne ukradeny...
Lidi, kteri pirati a jeste se tim de facto chlubi, jsou idioti a na tom se nic nezmeni...

Jinak mas samozrejme pravdu, krast hry je naprosto normalni, neni to vlastne pirateni a tech ackovejch her se nestahuje vlastne moc, nejvic na torrentech leti dvacet let stary hry a hlavne budgetovky...

Hry si kupuju a to je proste out, in je nasadit si ksiltovku krive na palici a chlubit se kamosum kolik jsem toho dneska stahnul....

Graal
Graal
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal Já jsem napsal všechno co jsem chtěl,dál něco rozpitvávat nebudu,ale taky jedno si vem,tady nejsme v americe,kde to lidi fakt dost stahujou a podobný věci z kterých ti je asi koukám dost zle...to musím na jednu stranu říct že nechápu,protože k tamním platům v práci je ta hra za normální peníze a tady ? Tady ani moc ne...já si kupuju max opravdový hitovky a hry,který před rokem stály 999kč a teď stojí 199kč/299kč...všechno co jsem ale chtěl je,abys nechal psát ty dojmy z hraní i když třeba jessště hra nevyšla,mě ty dojmy docela zajímají,jako ostatně všem lidem v téhle diskusi. (dot)

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ako by som ti to, aby si tomu rozumel...slovensky to nejde,co...hmmm. Tak to skusim este raz...taky isty original ako autor tejto recenzie (velmi pravdepodobne). Cize ziaden warez (vzhladom na to, ze uz ju mam asi 2 tyzdne)...uz chapes? Zapaluje? Docvakava?

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage ice.beast - okrem toho, riesis koniny...podstatou je, ze tej hre nieco chyba, napriek tomu, ze vyzera na povrchu bezchybne. A nie odkial ja mam hru (to ty samozrejme nemozes vediet, a ako som uz povedal, tvoj zaver o wareze bol chybny a hotovo).

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Jasny, mas to primo od Ubi a muzes tady jen tak ventilovat sve dojmy...

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Víš je super se navážet, ale občas by bylo třeba něco o člověku, do kterého se navážíš, zjistit, abys pak nebyl za debila...

Reklama
Reklama