Z každé hry se nemusí stát obrovský live-service titul, říká šéf Xboxu
i Zdroj: Bethesda
Novinka Z každé hry se nemusí stát obrovský live-service titul, říká šéf Xboxu

Z každé hry se nemusí stát obrovský live-service titul, říká šéf Xboxu

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Phil Spencer promluvil o trendu v podobě live-service her. Microsoft chce dávat prostor i čistě singleplayerovým počinům.

Reklama


  • Phil Spencer naznačil, že v herní divizi Microsoftu budou i nadále vznikat singleplayerové hry
  • Díky Game Passu je pro ně prostor

V herní branži je stále patrný důraz na live-service tituly, jako příklad může posloužit společnost Sony, která má v přípravě hned několik takových her. Phil Spencer v této souvislosti zdůrazňuje, že herní divizi Microsoftu nechce tomuto trendu přizpůsobovat.

V rozhovoru pro Xbox Era připomněl nedávnou prezentaci Xbox Developer_Direct, kde dostaly prostor hry Ninja Gaiden 4, Doom: The Dark Ages a South of Midnight, tedy čistě singleplayerové zážitky. „Nechtěl jsem sledovat, jak se každá hra změní v nějaký velký live-service počin, protože [vývojáři] mají pocit, že právě to je náš obchodní model,” vysvětlil.

Právě Game Pass podle něj umožňuje investovat do produkce singleplayerových her. Lidé si možná nekoupí hru za 60 dolarů, ale už se tak nezdráhají zaplatit výrazně levnější předplatné, skrze které se k ní rovněž dostanou.

Také zmínil, že by měla dostat prostor i menší studia, jako příklad uvedl Double Fine či Compulsion Games. „Nestojí o to, aby se z nich staly obrovské týmy, kde pracuje tisíc lidí. Chceme zajistit, aby mohla odvádět skvělou práci, a tak chci vytvořit platformu, která to dokáže podpořit.”

Podobně střiženou hru nyní servíruje studio Obsidian, Avowed je rovněž koncipováno jako čistě singleplayerové RPG. Titul bude k dispozici během zítřka.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama