Zpět na článek

Diskuze: Vydělat si kredity v SW BF2 je opět těžší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA vzdy byli a budou prototypem dnesnich nejvetsich prachatych arogantnich zlodeju,neco jako O2:-D,jejichz samotna prace nikdy za moc nestala....vzdy museli nekoho vlastnit,nekoho kdo pod nimi vydaval a ten byl vzdy 100krat sikovnejsi nez oni...sou to ubozaci..

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Hezkýý.

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale Jediové se neptali, ne? Prostě oznámili "Ty kredity ti budou stačit".

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Heh, tak ze by takhle vychcankovsky slovickarili, to bych se hodne divil. Obvzlast kvuli pritomnosti toho loot systemu, pro nejz je jedinou vhodnou obhajobou prave to, ze je tam proto, aby pokryli naklady na dodatecny obsah (a samozrejme si idealne jeste poradne nahrabali).

Pokud vim, tak vsechny dodatecna rozsireni maji byt do budoucna zdarma a to vcetne SP rozsireni. Uprimne si ted nepamatuju, jak presne to EA/DICE prezentoval, ale dost silne pochybuju, ze by to prezentoval tak, ze season pass nebude, ale nechaval si tim otevreny vratka pro placene dlc. Myslim, ze to uz by se trosku provalilo, kdyz vidim, jake shitstorm rozpoutali ty mikrotransakce :)

@Ocelotr2.0: Neni pravda, ze se k tomu obsahu muzes dostat jen skrzeRPNG loot system. Stravil jsem tam opravdu jen chvilku, takze mozna kecam, ale pokud se nemylim, existuje tam moznost si kazdou kartu za crafting parts poridit a vyupgradovat az na epic. Jiste, tuhle menu vetsinou ziskavas z loot crates (at uz primo nebo neprimo), ale minimalne by se timhle systemem mela eliminovat ma obava z toho, ze budu muset hrat treba i stovky hodin, aby mi padla epic karta, kterou bych rad chtel na svoji oblibenou classu, kvuli RNG. Zatimco nejakej jouda, co to pred hodinou zapnul diky svemu stesti vlastni kartu, po ktere bych ja prahnul stovky hodin hrani...

Druhou veci je za mi zatim crafting parts prijdou pomerne vzacne a ceny pomerne vysoke. Tak jako tak jsem rad, ze je tam moznost se zamerit na jednu kartu po ktere prahnu a ziskat ji samotnym hranim a ne jen doufat ve sve stesti.

Rozhodne tim ale nikterak system mikrotransakci neobhajuju, ale chapu, ze tam proste v nejak podobe pritomen byt musi.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VĚŠTBA: do dvou měsíců EA razantně upraví celý systém měn směrem k Battlefrontu 1. Reakce internetu její PR nedokáže zvládnout.

Neprojde li tenhle systém HVĚZDNEJM VÁLKÁM, neprojde v tomhle rozsahu dalších deset let nikomu. Jiná tak silná a buffed frančíza neexistuje.

Možná se zapomíná že první ždímačka podobného typu, na poli AAA her, i když bez placených LOOTBOXů, byla DESTINY1. Ten kdo si koupil hru v první den a následně zaplatil všechny DLC a prošel veškerými změnami systému, si musel připadat, jak když mu BUNGIE a ACTIVISION chčijou do očí, a ani se to nesnaží vydávat za déšť.

Ronko4fun
Ronko4fun
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom: nie bezdrotovu nabijacku... ale rychlonabijacku ktoru pri s6 uz davali v zakladnom baleni... samozrejme bezdrotovu nabijacku nedava nikto v baleni (ja osobne mam jednu doma a pouzil som ju asi 2x ) nehovorim ze to vsetko ma byt ale aspon klasika nabijacka ktora podporuje rychlonabijanie by mala byt samozrejmost (kazdy vyrobca ju dodava v baleni ak to smartfon podporuje len Apple musi byt vynimka)

Anarcha@seznam.cz
Anarcha@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ronko4fun: user score nikoho nezajímá je to naprosto neobjektivní ukazatel

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď jsi nejsem jistý, ale není Arcade režim jen proti botům ? Pokud ano, tak jaký má smysl, že si budu vydělávat na výbavu ve hře proti botům.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budou tedy kredity stačit? :D A nebo to nejsou ti droidové, které hledáme?

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím všechny. Sorry, asi budu jeden z mála lidí, ale já jsem z nového Battlefrontu 2 celkem nadšený. Grafika, hrdinové, kartičky, lootcraty za kredity ve hře pro zlepšení postav a zbraní apod. Jsem prostě fanda SW se vším všudy. Jediná věc co mi trochu vadí že jsou ve hře smíchané postavy hrdinů bez ohledu na období a že je ve hře tabulka skore. Kritika od lidí je dobrá věc v tom smyslu, že kdyby se pouze chválilo, tak by se hra nikam neposunula. Bohužel si na té kritie veze vlna spousty lidí Youtuberů co si chce udržet sledovanost a už jim tolik nejde o tu hru. Jinak si nemyslím, že by mě hra nutila si kupovat nějaké krystaly abych měl lepší výbavu. Dá se hrát i bez ní.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Prijde mi, ze to tu nejak motas :) BP bych ani tak uplne nepovazoval za menu. Me osobne se tehnle system otevirani "vyhod" behem zapasu skrze tvuj vykon ve hre pomerne zamlouva (libil se mi uz v MP k U4, kde jsem ho zaregistroval poprve). Rozhodne ho preferuji oproti tokenum.

Na jeden zivot doufam myslis jeden zapas.... Ty BP se tam samozrejme kumuluji. Jinak tedy Loot crates se daji koupit i za credity, nikoliv pouze za "premiove" krystaly. Navic je muzes odemykat i skrze ukoly. Tak jako tak mi prijdou dost mastny (4000 kreditu za tu nejdulezitejsi bednu s kartami pro infantry). Je ovsem pravda ze crafting parts (aka ocelotr scraps) padaji az odporne malo. Vcera mi z denni bedny padlo neuvertilnych 5 crafting parts (zakladni verze karty mam pocit stoji 40) a 75 kreditu :D

Dvacet Vaderu by tam behat nemohlo uz jen kvuli tomu, ze je tam na hrdiny nejakej limit, pokud se nepletu. Bud je to nejaky pocet na tym a nebo je to jeden konkretni hrdina na tym (tzn ze vic jak jeden stejny hrdina tam behat nemuze). Takze bacha s tema polopravdama :D

@Zarenix: Souhlas, nepritomnost nejakeho server browseru je docela k placi. Asi dalsi z veci, co nebyly pro DICE prioritni (v AAA MP hre v roce 2017!!!). Problemy s pripojenim bych prisuzoval porodnim bolestem, to bychom ovsem nesmeli byt jeste pred oficialnim zitrejsim launchem. Bojim se co se bude zitra dit, konecne se k tomu poradne dostanu, rad bych provetral poradne MP, ale bojim se, ze si zitra nezahraju.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tam Like button mám, ale je to spojený s fejsbůkem bohužel...

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: +1
A ted pro dobro nas i celeho herniho prymyslu doufejme, ze tahle prasarna jim neprojde. A pak uz to chce ty zakony na gambling. Jinak se tahle rakovina bude sirit do dalsich prumyslovych odvetvi co do principu.

@Khalashnikovf: Perfektni reference :D Bohuzel na EA tyhle Jedi-ske triky nefunguji...

Beerminator
Beerminator
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže EA nám ponúka za 60 € F2P hru - tak tomu hovorím kauf... :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě by si měli přikoupit ten patent od Activision a dílo je dokonáno.
http://www.hrej.cz/novinky/2017/10/18/activision-ma-patent-na-podporu-mikrotransakci-45935/

Takovým vydavatelstvím právoplatně náleží prostě zaniknout. Osobně od EA nekupuji a nehraji nic už dlouhý roky, takže pro mě se nic nemění.

Tataboj_
Tataboj_
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle praktika dává stejný smysl u Battlefrontu jako u takových Piano Tiles. Fajn, tak já tu vaši hru dál hrát nebudu, když mi to ta hra zakazuje.

Po takové bouři a pokrytí médií se celá ta věc EA snad už nemůže vyplatit... že ne?

Ronko4fun
Ronko4fun
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anarcha: jasne ale aspon vidiet co si o tom hraci myslia :) toto sw je ako iphone - kupis zakladnu hru (mobil) za kopu penazi a musis si priplatit aby si tu hru naplno vyuzil (u iPhonu zas si musis kupit rychlonabijacku za 50€ lebo sak do 900 a 1200€ balenia sa nezmesti :) - ale ked su ludia sprosti tak nech platia :)

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je to asi dobrá, beta mne bavila, ale tyhle věci mne děsně štvou pokaždé, když je někde vidím. Skiny, fajn, to se dá. Ale nějaké očividné zlepšení schopností v lootboxech? Takže ne skill, ale teda lepší výbava za cashík, nebo kopec hodin grindování?

Nazdaaar, jdu si dát Overwatch, protože tam je skill klucí, v BF vás rozmastí Vader za prachy :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: EA by mělo prostě začít dělat kartičkový hry a na tu omáčku kolem se vys*at.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JosefSvejk: Souhlasím. Velká většina lidí co to HRÁLO, tak hodnotí velmi kladně. Ti, kteří hru NEHRÁLI a jen si přečetli nějaký článek, popř. youtube video, kde se naváží do mikrotransakcí, tak se to snaží všude zhejtit.

rappix
rappix
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@j2142124: Ta AmA na redditu byla totální fraška. Na žádnou otázku na kterou odpověděli neodpověděli přímo, spíše to připomínalo nějakou předvolební debatu, kde se lidi ptají a politici odpovídají úplně na něco jiného.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
16. 11. 2017 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Rozmohl se nám tady takový nešvar!"

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MP teda nehraju, ale blahé paměti jsem hrával a užíval si Battlefield 1942. To si člověk koupil hru a hrál a hrál. Zlepšoval se tím, jak poznával mapu a její záludnosti, učil se taktice a strategii, nasával různé tipy a triky, které odkoukal od jiných.
Ale to by už asi lidi nebavilo, když by tam nebylo levelování, buffy, speciály, looting a tabulky a statistiky... V panice by tu hru vypnuli, když by tam nebyla žádná "měna" a žádné tlačítko "purchase" a políčko s číslem kreditní karty.
Někdy si připadám tak starý :-(

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
16. 11. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Nedobře se na to díváš. Říkám, kredity ti budou stačit. :-)

Reklama
Reklama