@Merengues9: Mně je to jedno pouze v MP. V SP to fakt nemusím, pokud to není historií podložené. DICE se pak většinou snaží moralizovat a zbavit společnost těch zlých a hloupých rasistů a výchovu hráčů ze strany vývojářů fakt nemusím. A to neplatí jen u her...
@JabJab21: Naprostý souhlas s druhým i třetím odstavcem, děkuji i za tvůj souhlas. Máš nějaký link, který souvisí s prvním odstavcem? Zajímalo by mě, jestli je ten zdroj o vikingovi mezi asassins důvěryhodný, a pokud ne, tak alespoň pro zajímavost.
Po roční pauze se dočkáme AC: Primal, hrát budeme za neandrtálce a bojovat budeme proti Sidovi z filmové série Doba ledová. Nedivil bych se, kdyby se to tak stalo. Trh už je roky naprosto bez nápadu, a tudíž se většina vývojářů (a to nejen herních a filmových) pouští do jednoduchých prequelů.
@schmauz: Nějaký argument? Zatím pouze stupidní moralizování a útoky ad hominem, žádné věcné argumenty na obhajobu hry a vývojářů. Tvé útoky se dají převrátit, aby naprosto stejně pasovaly na tebe, tedy aby to byly stejné argumentační fauly. Kde bereš tu jistotu, že to nehrál? Jak si představuješ rozdíl mezi "hejtem" a kritikou? Chápeš, že kdyby tu hru vydali v early acces, tak se tato kauza nikdy, ale nikdy nestane?
Poměrně průměrný trailer. Battlefield je rok od roku rychlejší. Za chvilku už to zase budou muset dát do budoucnosti, aby ospravedlnili tak naprosto zbytečně rychlej gameplay. Černoši v řadách nácků? V BF1 mi to bylo poměrně ukradený, ale tohle je fakt facka obětem WW2.
@Mitsurugi: I taková GTX 1060 rozjede průměrně optimalizovanou hru na ultra 1080p/60fps. To by ta optimalizace musela být vyloženě prasácká, abys musel snížit detaily, byť třeba shadows tu grafickou kartu vždycky drtí celkem dost. Záleží taky na tom, kdo jak bere ultra, pokud si třeba zapne i TAA nebo MSAA 8x, tak to pak potřebuješ výkonnější model. Výjimkou a příkladem prasácké optimalizace pak budiž hra jako Ghost Recon Wildlands, kde jsi na ultra 1080p/60fps tu 1080tku opravdu potřeboval.
@Mitsurugi: Pamatuji si, co lidi čekali od současné generace konzolí. Dokonce i vývojáři čekali silnější HW. Proto je lepší zůstat skeptický, například si dokonce myslím, že příští generace konzolí bude ta poslední.
@Nigfire: Spíš kdyby prohodili ta dvě vývojářská studia. Anthem by dali těm patlalům z Montréalu, druhý tým by pracoval na Andromedě. Žel to udělali přesně naopak...
@Miami Vice: Nedělal bych si přehnané naděje. Se současnou technologií je prakticky nemožné, aby na průměrných PC a konzolích fungovalo tak obrovské a živé město. Možná se jim to podaří a vytvoří skvělý level design pro celé město a jeho okolí, v což i doufám. Na hře pracovali od roku 2013, tuším, (opravte mě někdo, jestli se mýlím) a tudíž je možné, že se jim to podaří optimalizovat, když stanoví realistické datum vydání.