Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jedno kolik cen ta hra od koho dostane. Až herní historie u hráčů ukáže jestli byla ta hra dobrá nebo špatná. A hráči si to budou mezi sebou říkat jaká ta hra je, protože je to obrovská zapálená komunita, která nezná hranic. Lidi nejsou blbý a každý má od přírody vlastnosti aby si udělal vlastní názor. K tomu nepotřebují vodítka jako recenze nebo počty cen. A pan Kojima se s tím bude muset poprat sám a uvědomit si, jestli má taková cena od kamaráda nějakou váhu či nikoliv. Je to jeho boj. Upřímně bych řekl, že pro mě by měla taková cena váhu asi jako kdybych si jí dal já sám.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
19. 10. 2019 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra má vyjít za měsíc, ale necítím v tom takový ten správný Hype. No uvídíme, ale mám z toho špatný pocit.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OnlyCORE: Přesně tak. Tohle mohli udělat tvůrci her už dávno, kdyby chtěli.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
11. 11. 2019 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru mám zprostředkovaně z Agraelových streamů. Ze začátku jsem byl nadšený z originálního příběhu a prvních asi 6-8 hodin gameplaye, kdy všechno co děláte, tak děláte úplně poprvé. Zajímavý je i ze začátku ten strach a napětí pokaždé když se objeví VV. Bohužel, poté se začne děj zpomalovat a začíná nudná repetitivnost. Potom co dostanete zbraň proti VV v podobě granátů a palných zbraní, tak se napetí úplně vytrácí. Je to něco jako to co bylo v první půlce Alien isolation než jste dostali plamenomet. Sdílím názor s Agraelem a jinými, že gameplay by mohl být klidně i kratší na 20 hodin. V podstatě je na té hře vidět, že Kojima kdyby natočil tohle jako film a neudělal z toho hru, tak by to byl dle mého názoru klidně i nástupce Matrixe. Zajímavý příběh a herci. Ale to je co by kdyby. Ještě jsem neviděl celou hru do konce, tak uvidíme. U mě je to tak, že dokud to nevyjde na PC, tak se můžu jenom koukat. Mám Xbox a PC a PS4 si kvůli tomu kupovat nebudu. Snad je tady někdo, kdo má podobný názor.

PS: Myslím si, že české herní weby se s tím vysokým hodnocením trochu unáhlili. Ale dávám to za vinu tomu čerstvému prvnímu dojmu. Na podruhé by to třeba hodnotili jinak.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
14. 12. 2018 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZEMPION: Máte pravdu. Mělo by to být zatím jenom na Xboxu v EA Access. Na PC to je pouze zatím součástí Origin Premier.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
8. 12. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Internetem ta hra nepadá. Je to oficiální Bug, který se objevil po Update. Mě to někdy spadne po 20 minutách a někdy i po hodině. Včera mi to spadlo tak, že se mi sám restartoval počítač. Předtím to padalo taky, ale kvůli nastavení zvuku(když jste měli nastavené Headphones 3D a nebyly zrovna zapnuté v PC) nebo kvůli DX12. Také to padalo lidem s AMD. Jinak tam jespousta Bugů jako propadajícá Ammo crate do země nebo skrze koleje z mostu atd. Také bohužel se blbě plní Assigment s použitím Ammo a Heath cratů jelikož je nikdo nepotřebuje. Lidi je úplně ignorujou. Ale dokončil jsem první týden Overtune a mám Vickerse K a skin na něj.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
3. 9. 2019 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera jsem si po dvou letech zapnul jentak ze zajímavosti Battlefronty 1. Tak asi nikoho nepřekvapí, že ta hra je mrtvá jak týden starý karbanátek ze závodní jídelny. Na ty velké mody se stěží připojí 5v5 lidí a je potřeba 8v8 aby vás to pustilo. A na těch malých modech pro 16 lidí je tak polovina lidí cheatři co z vás mají srandu, že jste to zapli. Je to škoda, že to takhle posr.li tím, že vydali druhý díl, místo rozšíření stávajícího. Ten sice nebyl bez chyb(balance postav, kartiček a zbraní), ale některé mapy byly moc hezké a někdy i hezčí než ve dvojce. Jako dvojka je už sice trochu vybalancovanější a je tam celé období Star Wars, ale je to takové nemastné jako diskuze Václava Moravce.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
9. 8. 2019 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta otázka co jim položil ten redaktor je svým způsobem pro nás hráče nepodstatná. Oni říkají, že politiku si každý najde všude dle svůho pohledu. Oni pouze ve hrách využívají klasické témata jako okupace, svoboda, terorismus, invaze, technologie budoucí i současné a hlavně jde o fiktivní události hodně volně inspirované tím co se děje nebo dělo ve světě.

Co se týče Válečných zločinů, tak je to hra a War crimes ve hrách prostě neexistují, jelikož je to simulace ve virtuálním prostředí. Specifikace Válečných zločinů se týkají pouze reálného válečného prostředí. To znamená vesměs zločiny na civilistech, nebo střílení zajatců, použití chemických zbraní apod. Mimochodem to použití bílého fosforu není ve válce zakázané jako takové. Je zakázané použití v hustě obydlených oblastech. Na vojáky a vojenské objekty je normálně použití povolené. Dnes se tohle všeobecně porušuje ve všech konfliktech na středním východě i jinde.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
28. 6. 2019 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty odpočívací místa jsou vidět v té prodloužené verzi E3 gameplaye zveřejněné nedávno. Je na nich vidět, jak to zhruba funguje, když do toho !odpočívajícího" místa vstoupíte.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
22. 6. 2019 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silná konzole dejme tomu, vesměs k tomu ale stejně 90 procent lidí potřebuje novou televizi aby to využil.

Mě by spíš více zaujalo, kdyby konečně udělali crossplatform u her Xbox a PS. Chci si zahrát s kamarády některé hry a nemůžu, jelikož mají jinou konzoli. Podle mě je to kravina, když to v dnešní době nejde. Oni si Xbox kupovat kvůli tomu nebudou a já PS taky ne.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
7. 2. 2019 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte někdo jak funguje ten přístup do BETY? Předobjednal jsem si na Xbox One Standard Edition a pořád nic. Mail jsem zkontroloval i Xbox PM. Asi ten dotaz nepatří sem, ale na podporu Ubisoftu, ale snad mi někdo odpoví. Díky moc.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
23. 12. 2018 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych řekl, že mu ta změna pomohla. Mě se teď ta postavička líbí daleko víc než ta předtím. Je daleko roztomilejší.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
17. 12. 2018 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já Westieho odebírám stejně jako JackFragse, LevelCap, TartarusCast apod. V některých věcech s nimi souhlasím a v některých ne. Ale v poslední době obzvláště Westie udělal už několikáté video o tom samém a je to už trochu otravný jak tlačí nereálně na pilu. Obzvláště o věcech o kterých se ví, že to jsou tzv. Known Issues a DICE pracuje na jejich odstranění. On to podává tak, že by to měli odstranit hned což nejde. Sám to musí vědět jelikož je s DICE ve velice blízké spolupráci a hází jim tím docela klacky pod nohy. Trochu si tím přidává na popularitě aby nevypadal jako Fanboy kterého DICE platí za hraní této hry. Podle mě trpí i syndromem veteránského vyhoření a už se hraním Battlefieldu ani nebaví. Já to zažil u několika her. To potom člověku vadí všechno možný. Navíc on jakožto profík hraje tuhle hru na trochu jiném levelu než hráč jako já a tak od toho asi očekává něco jiného.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
13. 12. 2018 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Znáte filmy jako Tucet Špinavců nebo Hanební parchanti apod? Dost mi to tím BFV připomíná. Historický základ z fiktivními postavami a fiktivním příběhem. Pokud to člověk bere takto, tak v tom problém nevidím. Jde o to jak to vidí vlastně DICE. Jestli se snaží překrucovat historická fakta jenom aby to bylo genderově vyvážený a sociálně korektní, tak je to smutný. Třeba pokud chtěli vysloveně ženský v singlu, tak mohli použít třeba sovětské odstřelovačky, zdravotnice, tankistky, pilotky a udělat příběh z Východní fronty. Pokud chtěli mít ve hře Černochy, tak mohli udělat singl o stíhacích pilotech 332. FG z Afriky/Itálie nebo tankisty od stíhačů tanků v Evropě. Pokud chtěli Asiaty, tak mohli udělat misi za Američany Japonského původu co bojovali v Itálii a Evropě v jejich jednotce atd. Za Němce mohli udělat cokoliv, tam je výběr nevyčerpatelný. Jenomže to by hra nesměla vzniknout za rok(informace od JackFragse insidera) Co se týče autentičnosti uniforem a zbraní, tak informací je dost bud v knihách nebo muzeích. Klidně bych se obešel bez 3x optiky na Lewis Gunu nebo na kolimátoru ze Spitfira na STG-44. Takhle to nutí používat to i když nechcete jelikož jste potom v nevýhodě vůši ostatním a to je škoda nemyslíte?

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
13. 12. 2018 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten nový TTK mi vyhovuje víc než ten předtím. Ted mám větší šanci zabít někoho na koho střílím. Dříve to bylo těžší, ale i tak by mi to nevadilo. Jinak hned první Assigment 6xRevive squad teamates as Assault, Support or Recon v druhém týdnu Tides of War je asi zabugovaný. Za 3 hodiny hraní mi to nezapočítalo ani jednou oživení kolegy z čety.Tak nevím jestli to je náhoda.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Máš s tím nějakou negativní zkušenost jo? :D

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes jsem to koupil a vyzkoušel. Chápu, že to je teprve preview, ale tohle opravdu nemyslí vážně? Tak nedodělanou hru s tak špatným ovládáním a grafikou jsem viděl snad naposledy v roce 2012. Tahle hra vůbec na konzole v téhle podobě nepatří a už vůbec né jako jednen z taháků na koupi konzole Xbox One X. To bude hodně lidí zklamaných. Jako myšlenka dobrá, atmosféra taky, ale zbytek nič moč. Navíc než stihnete se prokousat přes první barák díky tomu ovládání, tak se vám zmenší území a vy chcípnete. Na PCvěřím, že to bude asi super zábava.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
24. 12. 2017 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: V pohodě, vždyt každý má jiný vkus a jiný pohled. Všichni jsme ve finále fanoušci SW.

PS: Na čem hraješ SW:BF2 jestli hraješ? Já na XBoxu. Jestli jsi taky Xboxák, tak bychom mohli hrát spolu.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Aha, tak to jsem vůbec nevěděl. A to se historií zabývám od mala.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
20. 12. 2017 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorát že soudruzi z Activision jaksi dali všude do té pražské mapy ruské vlajky místo našich československých. Jsem jim napsal na Support, že nejsme Čečensko, ale že jsme v Evropě. Tak snad to opraví, když se tedy chlubí tím, že pilně studovali historické podklady.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to o povaze, výchově a zákonech. My tady taky hrajeme násilný hry od malička a nikdo tady po nikom nestřílí. A máme svobodu a k ní nepotřebujeme mít doma zbraně.(i když je některý lidi mají) Máme Policii a Armádu a hlavně lidi v sobě nemají tu povahu někoho zabíjet nebo někomu ubližovat. Proto jsem rád, že žiju v Česku a né v USA i když ten náš a jejich president jsou si v mnoha věcech podobní. Hlavně v tom, že jsou hloupí.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
28. 6. 2019 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono už třeba i to CoD WW2 vypadalo moc pěkně a to nejenom v Cut scénách, tak i ve hře.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
17. 11. 2017 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@suchanekmirek: Moje řeč.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
7. 2. 2019 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tyros: Moc děkuju za odpověď.

JosefSvejk
JosefSvejk
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,

určitě jste to už nejspíš probírali, ale jaký máte názor na hraní multiplayerových FPS stříleček s pomocí myši na konzolích místo gamepadu? Jsem sice nováček v multiplayerovém hraní na konzoli, ale občas narazím na někoho u koho mám silné podezření, že hraje s pomocí myši. Neříkám, že to používá každý, kdo mě při hraní pokoří. Jsou i skvělí a zkušení hráči, ale pokud někdo hraje s myší, tak má určitě výhodu a mě to trochu štve. Ale asi se s tím budu muset smířit a nebo si taky pořídit myš. Co myslíte?

Reklama
Reklama