Náhodou, tenhle směr je moc sympatický a hlavně, stokrát zajímavější. Doufám, že se s tím bude pojit i propracovanější a dospelejsi příběh. Supertvrďácké postavy se už do dnešní doby nehodí. Gearsy jako značka a Coalition jako first-party studio mají na víc. Postavy přeplněné testosteronem by už mohli nechat za sebou a vytvořit sofistikovanější charaktery. Navíc, tahle značka už potřebuje razantnější změnu :)
@TheSibep: rádoby poučná odpověď pobavila. Můj příspěvek, tebou chybně označovaný jako úvaha, byl mířený vůči tvému vyjádření. Nikoliv článku. Zamysli se ještě jednou ;-)
@Miami Vice: Souhlas. Čím víc diskutujících, tím líp. Ti, o kterých mluví hell.power potřebují být vyváženi normálníma lidma :) PS: Vzhledem k tvé přezdívce jsem si představoval bílé Ferrari, nemohu tedy skrýt mírné zklamání ;D
@Zdeněk Pudivítr : Nebudu se hádat, co píšeš dává smysl. Jen info opravdu bylo tak napsáno: http://twitter.com/Detroit_PS4/status/1025251063094538240?s=09.
@Mitsurugi: id Tech 6 ani 7 (podle všeho) není stavěný na open-worldy.
Bioware by k tomu určitě mělo co říct, jaké to je používat engine na typ hry, ke kterému nebyl vůbec určený. A to Inquisition a Andromeda dokonce ani openworldy v pravém slova smyslu, jako dělá Bethesda Game Studio, nejsou.
@Fogg88: nenapsal jsi, jaké žánry hraješ, takže napíšu pár her co jsem hrál já a považuji je za kvalitní příběhově i hratelnostně. Upřímně se mi to nechce dohledávat, takže jen co se domnívám, že bylo PO roce 2010: Witcher 2 a 3, BioShock Infinite, Dead Space 2, Wolfenstein The New Order, Borderlands 2 (ano, i příběh má dobrej), Dishonored 1 a 2, NieR Automata, Metro Last Light atd. A to jen co si teď vzpomínám a ani nezmiňuji exkluzivity a indie produkci... Pokud jsi neco z toho nehral a neni ti zanr cizi, tak vřele doporučuji a divil bych se, kdybys nezměnil názor.