Očekával bych že to posunou ještě trochu dál a například hru která obsahuje ikonku "In-Game Purchases" automaticky hodí do skupiny her 18+. Pak by si dle mě autoři teprve rozmysleli kam ty mikrotransakce narvou a kam ne.
Zcela upřímně, myslím že tohle je tak trochu krok zpět vzhledem k tomu jak to dynamické vyhledávání funguje. To "mřížkové/klávesnicové" rozložení totiž vrací zpět to, co právě "řádkové" rozložení vylepšovalo. Tedy hromadu dalšího zbytečného klikání. Dle mě ideální vylepšení by bylo zkomponovat do sebe starý systém vyhledávání nalevo + nové náhledy vyhledávaných položek napravo.
...ab absurdum... Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem.
@JabJab21: Dá se předpokládat že save systém bude stejný jako u ostatních her od Quantic Dream. Hra se prostě uloží po každé akci hráče bez možnosti se vracet a měnit své volby.
V době kdy se všichni výrobci telefonů snaží přijít s nějakým řešením na naprosté minimalizování rámečků svých zařízení, vypadají tyhle prototypy jako velký krok vedle.
Já bych to zase tak černě neviděl. Je to prostě jen další evoluční krok herního průmyslu. Navíc to streamování i vzhledem k těm požadavkům nikdy nebude pro všechny. Takže nějaká obava že by to zcela nahradilo fyzické nosiče je dle mě zcela zbytečná.
Je ale zajímavé že Ubisoft se snaží s AC: Odyssey o jakýsi průlom na poli streamování her. V japonsku si lze koupit AC: Odyssey i pro Nintendo Switch a taky se jedná o streamovanou verzi.
Já pořád tak nějak nechápu kde se z ničeho ni najednou vzala ta honba na čarodějnice. V době předešlé generace kdy byl Microsoft na koni a Sony chtěla ve hrách crossplatform, tak se to Microsoftu nehodilo do krámu a řekli že do toho se Sony prostě nejdou. Teď když se situace otočila, na koni je Sony a crossplatform chce Microsoft tak se to zase nehodí do krámu Sony. Úplně totožná situace ale ze strany hráčů naprosto odlišné přijetí.
@tuter: 24. 7. vychází hra na Xbox One už s Nextem (!) a ve stejný den dorazí update Next i na PS4 a PC.
Osobně si myslím že se Hello Games podařilo neuvěřitelně vykoupit ze všech přešlapů které kdy udělali a že jasně ukázali že nikdy nebylo jejich zájmem hráče nějak poškodit. Naopak když si vzpomenu jaké problémy tehdy do vývoje přinesly nečekané povodně a že se uprostřed vývoje musela celá hra začít dělat úplně od začátku takříkajíc od rýsovacího prkna, tak musím ještě smeknout před tím co dokázali. Veškerý nový obsah který do hry přibyl (a že ho nebylo málo) je úplně zdarma a i přes veškerý hate který se na ně valil se drželi své herní vize a šli si cíleně za ní. Respekt.
Poslední půlrok se šušká o tom že Bethesda místo nového The Elder Scrolls kutí pro HBO open-world hru z licencí Game of Thrones která by měla vyjít po skončení seriálu.
@Masarkavtrenyrkach: Ale aby se tohle změnilo, tak by se museli změnit i hráči. Ale když to hrají stále ti stejní, tak je jasné že to budou hrát i stejně. Nebo co konkrétně za herní mechaniky by jsi změnil aby hra byla opatrnější, realističtější a taktičtější? 1hit = kill? Takovou hru by nikdo nehrál protože by to byla nuda.
@DeviR1: Ale pojmy sci-fi a fantasy se přece nijak nevylučují. To přirovnání ke Star Wars je poměrně hodně trefné. Na první pohled se jedná o typického zástupce sci-fi, ale ve skutečnosti obsahuje hromady typických fantasy prvků jako "rytířské klany", aristokratické rody, tajemnou magii v podobě Síly atd. Mimo to samotný pojem science fantasy není žádná novinka, existuje už od padesátých let minulého století a počítá se pod něj třeba série Mad Max nebo knihy s Johnem Carterem.
@JMBounce: Když už zmiňuješ i ty jiné hry, tak musím osobně říci, že co se komplexnosti větvení příběhu týče, tak to zatím nejdále dotáhl právě Until Dawn. Mám rád všechny hry od Davida Cage, ale ruku na srdce, ty volby v drtivé většině nic neovlivňují. Doufám tedy že se Cage tentokrát pořádně rozepsal a dotáhl k dokonalosti to k čemu měl Heavy Rain perfektně vykročeno.
@Gerri: Vedení studia vědělo že celek spěje ke krachu už několik let, už jen proto, že nic nevydělávalo a studio celou dobu přežívalo jen z peněz které jim vydělal Minecraft. Ostudné mi přijde to, že se celou dobu neobtěžovali nikoho varovat a prostě to vedení před všemi tutlalo.
@Mart9: To je následek právnických věcí. Ty hry totiž patří jak EA, tak Warner Bros, jedni mají vydavatelská práva a druzí zase práva na samotnou hru jako software. Výsledek je ten že jsou ty hry v podstatě nesehnatelné. Trochu to připomíná situaci okolo Kingdoms of Amalur: Reckoning kde hru vlastní THQ Nordic ale práva na vydávání drží EA. Rozdíl je v tom že THQ Nordic si nenárokovalo stažení z prodeje a tak se hra dá pořád normálně koupit.