The Wolf Among Us 2 letos nevyjde. Jedním z důvodů je snaha vyhnout se náročným přesčasům
i Zdroj: Telltale Games
Wolf Among Us 2 Novinka The Wolf Among Us 2 letos nevyjde. Jedním z důvodů je snaha vyhnout se náročným přesčasům

The Wolf Among Us 2 letos nevyjde. Jedním z důvodů je snaha vyhnout se náročným přesčasům

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Během letošního roku mělo dojít k vydání druhého dílu The Wolf Among Us od Telltale Games. Nyní ale vyšlo najevo, že si na pokračování počkáme o poznání déle.

Reklama


  • Telltale Games oznamují odklad The Wolf Among Us 2 
  • Hra vyjde až v příštím roce
  • Studio odmítá crunch, snaží se chránit zdraví svých zaměstnanců

Studio se rozhodlo, že své příznivce nebude tahat za fusekli. V příspěvku na Twitteru oznámilo, že chce fanouškům doručit pokračování, jaké si zaslouží, zároveň ale hodlá chránit zdraví svých zaměstnanců. Bigby tedy dorazí až někdy v příštím roce.

Bližší detaily pak nabídl magazín IGN, který doručil rozhovor s výkonným ředitelem studia, jímž je Jamie Ottilie. Vyšlo najevo, že se tým za každou cenu chce vyhnout vyčerpávajícím přesčasům. “Sám jsem crunchoval, ale už se k tomu nikdy nechci vracet. A není fér něco takového požadovat,” vysvětlil. “Takže ano, částečně jde o udržení zdravé pracovní kultury. Nechceme, aby naši šikovní lidé vyhořeli.”

Ottilie následně zdůraznil, že je v dnešní době velmi těžké najít vhodné kolegy, není tedy rozumné přetěžovat stávající zaměstnance, jelikož to může vést k jejich odchodu. “Takhle se byznys nedělá.” Šéf Telltale Games je přesvědčen, že je herní průmysl s tímto problémem úzce provázán, což není dobré pro jeho budoucí vývoj. “Pokud chceme pokračovat v růstu, musíme to zastavit. Musíme to přestat praktikovat a dělat lepší rozhodnutí.”

Pokračování The Wolf Among Us potěší i hráče, kteří nemají zkušenosti s prvním dílem
i Zdroj: Telltale Games

Pokračování The Wolf Among Us potěší i hráče, kteří nemají zkušenosti s prvním dílem

Adventura The Wolf Among Us si našla celou řadu fanoušků, ti nyní netrpělivě vyhlíží druhý díl a spolu s ním i další trampoty Bigbyho Wolfa. Na své si ale přijdou i hráči, kteří Fabletown neznají.

Vraťme se ale ke hře. Za zpoždění částečně může také přechod na Unreal Engine 5. Ottilie potvrdil, že je kvůli této změně potřeba předělat některé věci, což je samozřejmě práce, s níž se původně nepočítalo.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama