Redfall nabídne vůbec největší mapu ze všech projektů Arkane. Jediná lokace zastiňuje vesmírnou stanici z Prey
i Zdroj: Arkane Studios / Bethesda Softworks
Redfall Novinka Redfall nabídne vůbec největší mapu ze všech projektů Arkane. Jediná lokace zastiňuje vesmírnou stanici z Prey

Redfall nabídne vůbec největší mapu ze všech projektů Arkane. Jediná lokace zastiňuje vesmírnou stanici z Prey

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

20. 8. 2022 09:40

QuakeCon 2022 přinesl řadu oznámení, která se netýkala jen trochu překvapivého vydání plné verze Quake Champions, ale i Redfall. Studio Arkane, které za upíří akcí stojí, představilo na podiu diskuzní 20minutové video o herních systémech. Jednou ze zásadních novinek byla zpráva o velikosti mapy.

Reklama

  • Studio Arkane přináší diskuzní video o systémech Redfall
  • V diskuzi bylo řečeno, že mapa nového titulu přesáhne každou ze starších her studia, včetně Prey z roku 2017
  • Diskutovány jsou dále zbraně a systémy profilování postav

Už delší dobu víme, že Redfall bude příběhová FPS s otevřeným světem, kterou lze hrát samostatně i s týmem až čtyř hráčů. Ve hře jde o porážku upírů tvořících obležení pro kdysi malebné městečko Redfall. Karen Segars, umělecká ředitelka Arkane, popsala jeho prostředí jako malé, a to i navzdory tomu, že Redfall bude podle dalšího prohlášení „největší“ hrou studia. Talos One, známé jako vcelku rozsáhlá vesmírná stanice z Prey (2017), je výrazně menší než farmářská lokace, kterou hráči Redfall navštíví v jedné z raných misí.

Segars řekl, že Talos One má v celkovém součtu velikost asi pěti (amerických) fotbalových hřišť, což se rovná asi 27 tisícům čtverečních metrů. Redfall je tedy podstatně větší než cokoli, co studio kdy dělalo, ačkoli Arkane souběžně mírní očekávání. Ředitel studia Arkane Harvey Smith v rozhovoru prohlásil, že ačkoli Redfall má relativně hodně dost míst k navštívení, máme pamatovat , že se po něm pohybujeme pešky. Pokud bychom používali vozidla, a ne pouze vlastní nohy, mapa by prý působila mnohem menší. 

„Je to otevřený svět, ale ne takový, jaký by byl založený na měřítku vozidel. Je to otevřený svět založený na pohybu po svých a současně známé prostředí, strašidelné, Nová Anglie [státu Massachusetts]. [Můžete] si to tu procházet, jít do obchodů s potravinami, bytů, dostat se na střechu budov. Snažíme se do všeho vložit co nejvíce míst s vyprávěním pomocí prostředí, takže vše působí velmi živě," sdělil na téma světa Smith.

Video také podrobně popisuje, jak bude fungovat systém vylepšování postavy. Ve hře jsou z toho, co jsme zatím znali, celkem čtyři, přičemž každá má vlastní sadu dovedností a schopností. Nebylo však jasné, jak hluboce tyto schopnosti sahají, ani jak moc je lze ovlivnit. Video ale odhaluje, že každá postava má svůj vlastní strom dovedností, kde lze vybírat odlišné herní styly.

„Přišli jsme se sadou opravdu skvělých schopností, ze kterých si mohou hráči vybrat, stejně jako jsme to kdysi udělali v Prey a Dishonored,“ vysvětluje Ricardo Bare, kreativní ředitel Arkane, načež popisuje postavu zaměřenou na utajení, neviditelnost a havraního společníka. „Můj Jacob nemusí být stejný jako tvůj Jacob, protože se možná rozhodnu o něco více proniknout do stromu dovedností havrana a maximalizovat tamní schopnosti.“

Poslední bod, který stojí za zmínku, jsou zbraně, které jsou dělené na standardní útočné pušky nebo brokovnice až po více nezvyklé zbraně, jako jsou světlicové pistole. Asi nejzajímavějším kouskem, který jsme viděli, je ale kůlový samostříl, který můžete naplnit i pomocí ulomeného tága nebo násady od mopu. Má také různé nástavce, které mohou posloužit ii jako bajonet. Ve videu je takto vidět například harpuna, část kytary nebo přidělaný zahradní trpaslík.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama