Quantum Break slibuje revoluci
Až devět kamer najednou snímá pohyby a mimiku obličejů herců pro tvorbu postav do hry Quantum Break. Technickou perličku zmínilo renomované studio Remedy (Max Payne), které na akci pro Xbox One pracuje.
Remedy tvrdí, že v otázce technologie přinese Quantum Break skutečně nové standardy. Výstavním prvkem má být právě mnohonásobné snímání obličejové mimiky pro motion capture. Výsledný obraz z devíti kamer se zpracovává při vysokém rozlišení ve speciálním programu zvaném Dl4D od skotské firmy Dimensional Imaging. Zatím žádné jiné studio tento software nepoužívá, takže Skotové i Remedy vydali poměrně jásavé tiskové prohlášení.
Vývojář Sam Lake v něm za Remedy mimo jiné říká, že Quantum Break je skutečně ambiciózní projekt, který míchá prvky akční hry se světem filmu, a právě proto je ztvárnění postav tak důležité. Ostatně, hra sama bude z jistého důvodu obsahovat i mnoho hraných filmečků.
V otázce grafické technologie se hned nabízí srovnání s akční adventurou L.A. Noire, která díky technologii MotionScan jako první dala lidským obličejům fotorealistické rysy. Remedy hodlá nastavenou laťku samozřejmě překonat.