Nízká cenovka nové Mafie se vyplatila, pochvaluje si šéf Take-Two
Nepříliš zdařilý rok společnosti Take-Two zlepšila Mafia: Domovina. Vedení společnosti si pochvaluje sázku na nízkou cenovku a nepříliš dlouhou herní dobu.
- Vydavatelství Take-Two si pochvaluje výsledky Mafia Domovina.
- Společnost chce do budoucnu vydávat více takových titulů.
- Naopak Take-Two poškodil odklad GTA 6, spor s odbory i neuspokojivé výsledky Borderlands 4.
Nejnovější zpráva o hospodaření společnosti Take-Two odhalila, že Mafia: Domovina rychle překonala očekávání společnosti. „Potvrdilo se to, co jsme tušili,“ řekl generální ředitel Strauss Zelnick v rozhovoru pro The Game Business .
„Což znamená, že pokud zákazníkům poskytnete skvělý narativní zážitek, který je zábavný, do jisté míry nepříliš dlouhý a za rozumnou cenu, pak můžete dosáhnout perfektního výsledku,“ dodal Zelnick.
V konferenčním hovoru o výsledcích hospodaření Zelnick uvedl, že úspěch The Old Country znamená, že můžeme očekávat další tituly ve stejném duchu jako hra od studia Hangar 13, a to jak v rámci série Mafia, tak i v „budoucích projektech“.
Úspěch hry The Old Country byl podle serveru Gamespot vrcholem hospodaření Take-Two, přičemž odklad vydání GTA 6 způsobilo prudký pokles ceny akcií společnosti. Take-Two navíc naznačilo, že ani Borderlands 4 si nevedly tak dobře, jak si společnost přála.
Právě podzim nezastihl společnost v dobré kondici. Dceřiná společnost Take-Two studio Rockstar Games je pod palbou kritiky, kvůli nedávnému propuštění více než 30 zaměstnanců a dostala se do střetu s odbory.
Zatímco studio Rockstar tvrdí, že propustilo zaměstnance za „hrubé porušení pracovních podmínek“ v souvislosti s únikem tajných informací o GTA 6. Odbory ale tvrdí, že propuštění zaměstnanci byli terčem kritiky za zapojení do odborových aktivit.