Prodeje The Callisto Protocol měly zůstat dalece za očekáváním. Hra údajně stála 162 milionů dolarů, ale očekává se prodej jen 2 milionů kusů
i Zdroj: Striking Distance / Krafton
The Callisto Protocol Novinka Prodeje The Callisto Protocol měly zůstat dalece za očekáváním. Hra údajně stála 162 milionů dolarů, ale očekává se prodej jen 2 milionů kusů

Prodeje The Callisto Protocol měly zůstat dalece za očekáváním. Hra údajně stála 162 milionů dolarů, ale očekává se prodej jen 2 milionů kusů

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

15. 1. 2023 10:45

Od vydání The Callisto Protocol nás dělí pouze jeden měsíc a už se šíří zpráva, že vysoko rozpočtový titul studia Striking Distance nenaplnil prodejní očekávání vydavatele Krafton a nyní tratí. Podle korejského magazínu K-Odyssey, který čerpá informace např. u analytiků ze Samsung Securities, měl Krafton čekat, že se prodeje hry vyšplhají celkem přes pět milionů kusů, ale vzhledem k tomu, jak si doteď vede, uvidí jako úspěch i to, když tento rok přesáhne hranici dvou milionů prodaných kusů.

Reklama

  • Prodeje The Callisto Protocol měly dosud zůstat dalece za očekáváním
  • Náklady na vývoj a s tím spojený marketing činily podle odhadů skoro 162 milionů dolarů
  • Aktuální odhad celkového prodeje dosahuje však pouze 2 milionů kusů

Ze všech informací, které K-Odyssey přejímá, vyplývá i důvod, proč by měly být prodejní cíle natolik vysoké. Společnost Krafton měla za produkt a jeho další marketing totiž utratit až 200 miliard wonů, což činí v přepočtu asi 162 milionů dolarů neboli 3,6 miliardy korun. Pokud je tato informace pravdivá, jednalo by se o jeden z vůbec nejnákladnějších projektů herní historie, překonávající dokonce i první Destiny (140 milionů dolarů), Halo 2 (120 milionů dolarů) nebo Dead Space 2 (120 milionů dolarů).

Podle zprávy od korejské analytické společnosti Korea Investment & Securities (via K-Odyssey) lze opět dále potvrdit, že produkt neuspěl. Korea Investment & Securities ve své predikci snížila odhad celkového prodeje titulu ze 4 milionů na 2,1 milionu, přičemž snížila i odhad letošního příjmu Kraftonu z celkových 656 milionů dolarů na 508 milionů dolarů.

Krafton na situaci pochopitelně plánuje dále reagovat, i když je otázkou, zda se mu to povede. Mezi jeho největší zbraně patří totiž hlavně dodatečný obsah pro základní hru, což ovšem vyžaduje, aby ji někdo vlastnil. V plánu je zatím dvojice typy obsahu. Dva režimy (New Game Plus a Hardcore), které vyjdou příští měsíc, a placená DLC, která vyjdou až v létě. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama