Kontroverzní McNamara má novou hru
Sedm let vyvíjená detektivka L.A.Noire, kvůli které zkrachovalo autorské studio Team Bondi, je prý zapomenuta. Bývalý šéf nešťastného vývojářského týmu z Austrálie Brendan McNamara totiž upozornil na své dva nové herní projekty, se kterými chce dobýt herní svět. Jeden z nich hodlá investorům brzy představit, má být založen na "jednom z největších dosud nevyřčených příběhů dvacátého století.." Který to bude, netušíme. Ani kdy ho McNamara oficiálně odhalí. Prý bychom se měli dočkat v několika následujících týdnech, snad ještě do konce roku.
McNamara aktuálně píše první stránky scénáře. Zatím nevíme, pro jaký ze dvou projektů je určen a zda se náhodou z oněch dvou brzy nestane jeden. McNamara totiž o své nové práci mluví spíše v jednotném čísle a to, co chystá, by se prý lidem obecně mělo líbit ještě víc než L.A. Noire. Nevznikne tedy ze dvou nápadů jedna velká hra? McNamara každopádně upozorňuje, že chce stále tvořit s velkým rozpočtem a po The Getaway a L.A. Noire se chce posunout zase dál a prodat víc než pět milionů kopií.
Ohledně technických detailů k nové hře (nebo novým hrám) McNamara slibuje použít slavnou technologii MotionScan pro herní charaktery, která je známá z L.A. Noire a McNamara k ní má uživatelská práva.
Z práce v Teamu Bondi, kde se rozhádal s mnoha pracovníky kvůli nekoncepčnosti vývoje a stresujícím pracovním podmínkám, si prý odnáší spousty poznatků, které chce při nové tvorbě využít. Tak nezbývá než popřát, aby také našel lidi, kteří s ním do dalšího podniku půjdou.