Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
23. 9. 2009 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant N0NECZ:
Mě se pořád líbí ta naivní představa, že na konzolích hrajou hloupé malé děti, tkeré si všechny hry kupují. zaítmco na PC (už vídím toho šestiletýho pepíka od vedle, jak jde dvakrát měsíčně do krámu s koupí hru za dva litry. "Dobý den posím. Já byšem chtěl Need Fol špd."), zatímco ti pracující inteligentní dospělí lidé to pořád musí pirátit.
Připomíná mi to hrozně Cimrmana, kdy se v chudé rodině narodil maličký hrabě Nikoliš a rodiče se před svým synkem styděli za svoji chudobu :-)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Aby se zvedla návštěvnost flmae diskusí, kde se pak lidi můžou hádat na téma - proč to není HD? :-)
POkud by to bylo HD hend z novinky... tka by tu byla polovina příspěvků.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 7. 2009 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Kdy jen to. Kámoš za střední si nechla od piráta přepálit CD za stovku (inu vypalovačky tehdy nybly ,tak kdo měl tak na tom rejžoval), který v levných knihách stálo cca 35kč.
A vůbec si nepřipustil že by na tom bylo něoc divnýho. Přece nbdue vyhazovat peníze za originál, když to může mít přepáleený.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 7. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P4inkiLL3r Overload:
Tak s tím kanystem to není špatnej nápad - něčím se napáje mmusí a ceny benzínu šli v době krize dolů. Tak proč to nevyužít ne? Vezmeš handhel, naleješ 5 litrů naturalu, nastartuješ tahadlem jak motorovou pilu a paříš... jen teda na ulici a v dopravních prostředcích se můžeš setkat s nelibostí kolemjdoucích kvůli hluku toho čtyřválce co bude uvnitř. Zvláště u nezodpovědných hráčů, kteří budou zapomínat pravidleně promazávat ložiska a leštit elektronky.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Proto radím Dwarf Fortress. Tam je úplně hromada generovanýho osahu. Ale ale ne stylem "vygeneruju miliony stejnejch předmětů"... generujou se tam obří mapy, jejich historie a tak. A z valné části dění uvnitř pevnosti. Ale to co tam jde dělat... toho jsou mraky. Představ si Dungeon Keepera s naprosto detailně zpracovanou simulací života obyvatel tých jeskyň a máš zrhuba představu co dostaneš :-)
Já jsem fakt strašně zvědavej kam až ten týpek tuhle hru dožene. Teď je to obří dílo a pořád ji označuje jen za alfu se spoustou plánů do budoucna...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand Já jsem na tom stejně. nejvím mi vadilo město, který nemělo šťávu - prsotě placka s barákama. nějakej kopec, tunel, ... cokoliv na čem by se dalo vyřádit tam scházelo :-(

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
14. 7. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@typek747 Je to rozdělený - ale rozpočet je vždycky omezenej. A vždycky budu raději, když vyhodí polovinu grafiků a místo nich zaplatí scénáristy a skriptaře.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
4. 6. 2009 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hanzz027 Nokato:
idko t unesrovnává Xbox360 s PS1. Srovnává se tu jedna hra více disků (kde to nikomu nevadilo) s jinou hrou na více disků, kde je to podle stejných lidí nepřekousnutelný problém :-)
Lidi by si mlěi urovnat žebříčky. Vadí mi hry na více disků a nesnáším MGS. Nevadí mi hry na více disků tedy ani Forza 3.
Některá mísntí jména by měla být uvedna v opisném slovníku u slova Pokrytectví.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Tohle není o tom jestli film nebo seriál. Hlavní je provedení a jestli se na to bude dát koukat. A u kvalitního kousku dám přednost seriálu - vydrží na dýl :-)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
17. 4. 2009 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Bussiness:
A ideálně i FF sérii :-)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant BigCapo:
I když už jsem PC hraní téměř zapích, tak myslím že plácáš nesmysle. To že je hraní na gamepadu "větší výzva protože je těžší zaměřit" není určitě klad. Pokud je obtížnost naháněná nepohodlností ovládání (Viz KZ2 před patchem), tak je to opruz a ne věší výzva. Větší výzva má být dělaná jinak - lepší umělá inteligence, reálnější dopad zranění, ukazatel opotřebení zbraně, víc protivníků.... cokoliv - těch cest jak udělat na "primitivní myši" obtížnou hru je spousta - zkus si třeba Project IGI na nej obtížnost a vykládej o tom jak je myš pro děcka. :-)
A je fakt že zrovna na FPS a hlavně RTS není gamepad úplně ideální.
na durhou stranu těžko říct čím to nahradit. Konozle a myš se moc nesnese. Snad každej to pouští do telky. A většina na to čumí v pololeže z pohodlnýho křesla - v takový poloze se fakt hodně blbě jezdí myší. To nen jako se "zdravě" narovnat k pracovnímu stolu a mít na něm položený ruce...

Jako řešení pro "konzolovou myš" vidím ty pohyb snímající ovladače - který si "nulovuo polohu" nastaví podle potřeby - takže tím budeš moct hejbat klidně ve vzduchu s rukou svěšenou z křesla nebo tak.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 No není to přímo problém Steamu, ale online aktivací všeobecně. A tahle hra není první případ - co třeba nedávný GoW, který najednou nešlo spustit vůbec, dokud se někdo neuráčil to opravit? Co omezenej počet instalací?
U her bez aktivací máš jistotu, že se taková prasárna nestane.

Jak už bylo řečeno - kdo chce taht online, pak Steam jo. Ale proč ho rvát do krabicové verze? Přinese to něco užtečnýho? Já jsem zatím o žádné výhodně nečetl. Pouze o těchto problémech. Takže vždycky budu proti tomu.

Ať se pak nedivěj, že jsou lepší prodeje na konzolích, když na PC vymejšlej takovýhle kraviny jak platící hráče odradit.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
7. 3. 2009 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Ne-ne - já záměrně použil slovo downscaling - Pokud obličej postavy na obrazovce zabírá 100x100 pixelů - tak je úplně jedno jestli použiješ texturu 100x100 a nebo jestli použiješ nějkaou high-res texturu 512x512. Obě budou vypadat stejně, protože ta větší se prostě bude muset zmenšit na počet pixelů (snad jedinej Joe je schopnej tvrdit že PS3 umí zobrazit víc než kolik má fullhd TV pixelů)
Jediný kdy si toho všimneš jsou detaily, který třeba ani hra nezobrazuje. A proto jsem říkal, že vysoký rozlišení textur není všechno, protože od určité hranice už není při běžným hrani poznat (příliš velký textury se zmenší na počet piselů kolik zabírá předmět).
A když se podíváš jaký scény dokáže Xbox vykreslit (bez viditelnejch hran na modelech, nebo roztaženejch textur - myslím při hraní, ne že se típne detail kterej během hry není vidět), tak fakt podivný když si někdo stěžuje na nedostatečnej výkon.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
7. 3. 2009 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton A ta právě nemá nic společnýho s velikostí hry.... což je to čím narážím že řeči "na Xboxu by to nejelo kvůli DVD" jsou nesmysl. By se hodili některý textury v nižším rozlišení a šlapalo by to stejně - znovuhratelnsot a AI (nebo jakákoliv jiná vlastnost krom textur) by byla totožná.
Proto vážně nechápu jak někdo může tvrdit že Jedna aréna a dvě postavy jsou na Xboxu oříšek? HD rozlišení má omezenej počet puxelů, takže zvětšovat textury apod donekonečně stejně nemá smysl, protže budou kvůli velikosti předmětu na obrazovce downscalovaný a vypadat stejně apod..

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
7. 3. 2009 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@makaisson76 Jak píšeš "a protože vydavatel chce"... nechápu jak za tohle může Xbox?
Pokud budou chtít, můžou na PS3 vydat plnohodnotnou nezjednodušenou hru a zjednodušit ji jen na slabší konzoli (tak jak to bylo uděláo třeba u Force Unleashed a šlo to taky)

Fakt nějak rozumím jakou vinu nese Xbox na tom, že "vydavatel chce".
Nechpu proč se všude nadává "za vzhled multiplaformovek může slabší Xbox" (když jiné slabší konzole vzhled multiplatformovek nijak neovlivňují) - kdž by Fans nadávali na vývojáře, vydavatele, jejich lenost, šetření na vývoji, tak jo. Ale tohle je fakt hledání zástupnejch problémů. MS ještě nemá patent na "Nic nesmí vypadat líp než u nás". Takže není nic co by nutilo vývojáře chtít to mít na PS3 osekaný.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 2. 2009 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gib.rennis Smím se jen pro zajímavost zeptat čemu v té větě nerozumíš?

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Q-Q Anglicky bych se učil - a třeba párvě hraním je to nejpříjeměnšjí způsob. Vzpomínám jsi jak jsem k Morrowindu sedal a nerozumněl pomalu jediné větě. A po druhém dorhání četl ingame knížky s prset v nose...

Máš tu finanční krizi, čeká nás reponá krize... najít práci není zase tak lehký. A angličtinu dnes vyžaduje ledaskdo. Pokud člověk nechce někdy vyskládávat zboží... bez angliny se neobejde.

A navíc je to super i pro osobní život. Jakmile se angličtinu jendou anučíš, už nidky nebudeš muset řešit jeslti bude nějaká hra lokalizovaná. Jestli už jsou na film titulky. A nebo kdy u nás nadabujou další řadu tvýho oblíbenýho seriálu. Prostě už si to jen užíváš a lokalizaci vůbec neřeší. Už jen pro tohle to stojí za to zatnout chvíli zuby.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Nastvany_Cernobyl:
Jo. Člověk se k němu vrátí. Ale kvůli starým klasikám případně indie scéně. Ale na tzv AAA tituly mi už přijde konzole lepší. Ne místo PC (v diskusích se to pořád hrotí jako by jsi musel mít pc NEBO konzoli) ale k němu.

Anebo jak vždycky říkám - PC je lepší než konzole. Ale konzole je lepší než upgrade. K čemu rvát do PC tisíce (stejně to tu 99 procent lidí dlěá jen kvůli hrám a a opravdu minimum lidí potřebuje upgrade na něco jinýho), když za stejnou (ne-li nižší cenu) člověk může mít herní HW. PC mu zůstane, starý hry a indie věic na tom spustí. Přibude mu možnost hrát exkluzivky i na jiné platformě... Prostě nidky nepochopím řeči "5000 za Xbox nedám, je to jen na hry" od lidí, kteří vrazí 15 000 do upgradu, kterej dělají jen na hry.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Nastvany_Cernobyl:
Inu za generalizování se omlouvám. Sám ho nemám rád :-)
Je to prostě otázka preferencí. Když mám na výběr "Hru půl roku pozdě, mnohdy padající, s DMR a často nutností zkoumat jak ji co nejlíp rozchodit. S lepšíma texturama a občas nějakou drobností navíc" vs "Hru bez čekání, s jistotou že mi pojede plynule dvě minuty poté co přijdu domů." tak osobně neváhám. Období nudícího se studenta už mám bohužel za sebou. A strávit 40 minut instalací, hodinu registracema, a potom goolením kde co poladit aby to nepadalo - tehle čas už fakt raděj ivěnuju hraní. Pokud chci řešit prolémy s něčím na PC, nechám si za to zaplatit v práci.

Tím se nenavážím do PC. To má pořád svoje hry (World of Goo, Dwarf Fortress, MMO,...). Ale sám za sebe už nevidím důvod proč na něm hrát vci jako GTA4, Mirrors Edge apod. Když to můžu mít mnohem pohodlněji.

Třeba až budeš v práci od 8 do pěti. Doma rodinu, která tě taky bude chtít vidět - taky zjistíš že ono "praní se s technickou stránkou" začne velice rychle prudit - zcela bez ohledu jak velkej jsi PC guru. To co je pro tebe teď "práce a jedno dopoledne", z toho může být časem "práce na dva herní dny" - a to se u hypovanýc ha očekávaných titulů velmi těžko snáší.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Nastvany_Cernobyl:
"nez jen vasi neschopnost poprat se s technickou strankou veci"
Tím ovšem defacto přiznáváš, že je tam třeba se s technickou stránkou prát? Což je důvod proč většina lidí šáhla do peněženky a ke svému PC ještě přikoupila konzoli, kde to potřeba není.

Kolega ani nedohrál GTA4 jak je to prej zmrvená konverze. (btw kolik hodin u orginálky trvá než ji vůbec přes všechny registrace spustíš?) A to do PC nacpal chudák tolik peněz. Jak si PC hráči užívají přídavek do Fallouta 3? Aby zákazník někde lovil torrent případně crack? A když se tak konverze výjmečně povede tak čakt půl roku jen kvůli high-res texturám na který aby si člověk koupil grafárnu která stojí víc než polovinu celé konzole?

Snad není těžký si domyslet, že ne každýmu tohle vyhovuje.poté co jsem koupil dvě originálky který jsem bez úprav registů, ini souborů, a přepisování DirectX v HEX editru ani nespustil. A pár dalších co mi několikrát do dne spadli, jsem na PC hraní docela rezignoval. Když za to platím ať to jede. Představu, že budu trávil čas "prací" při troublesootingu proč to padá nebo nejede jak má, ta mě něláká.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
15. 1. 2009 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnyQuest A přesně pro tohle si myslím ž enás žádný Tokio nečeká... možná někdy časem... místo San Andreas - v týhle grafice s výkonem dnešních konzolí a tím že R* je dobře sponzorovnaje MS (viz přídavek aapod) - takže nevěřím že by to vyšlo PS3 only... no a na Xko vydávat otevřenej San Andreas v GTA4 kabátku? Sebevražda. Tak možná budeme mít LV, VC a pak do třetice San Tokias.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Tahle - to záleží strašně na hře. Neobhajuju tenhle koncept do všech her. Třeba pro hopsačky typu Banjoo, Crash nebo FPS hry (ať už COD nebo Fallout) je to prostě nevhodný. Mluvím tu o hrách typu MGS4, Lost Oddysey, Valkyria Chronicles, Final Fantasy - aneb hry, kde neinteraktivní část je takřka soběstačná a zábavná sama o sobě. U těhc bych to mnohdy velmi uvítal.
Jak už jsem tu psal - třeba bych strašně rád znovu projel příběh Lost Oddysey. Super zážitek. Ale stereotypní gameplay mě odradí do tří hodin a dál se nedostanu. Nejde mi o možnost koukat na to jak hra sama bojuje. To by byla ještě větší nuda. Ale možnost sjet si filmečky + nejdůležitjěší části ingame (což nejsou souboje ale třeba dialogy apod...) samostatně.

Stejně tak neobhajuju využití tohodle principu jako návod pro zákysy - ale jak řešení pr očlověka co chce vidět příběh a žánr hry mu nesedne. Takovej MGS1 jsem třeba zkoušel rozehrát dvakrát a ani jednou u toho nevydržel do konce - přitom mě příběh zajímal. Naštěstí vyšel v podobě komixu na PSP - což byla teřba ideální obdoba toho co bych si od tohodle patentu sliboval. Nemusel jsem hrát co mě nebaví, přesto jsem si velmi dobře užil příběh.

Kažoddápně jde jen o řešení následků ne příčiny. Ideální by bylo, když by gameplay těchto her byla natolik záabvná že člověka neodradí. Ale sto lidí, sto chutí - takže se nidky nejde zavděčit všem a určitě tento autoplay někteří ocení. I když je vhodný jen pro některé (příběhové) hry.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Fenek::
Napsal jsem to blbě dohromady. Jízdu a bosse nepovažuju za anamici. Jen jsem uváděl že mezi těma dvěma dlouhejam animačkama (setkání s Big Mama a rozhovor s Drebinem o tý holce+odchod z věže+Liquid na lodi+Briefing) zase tolik interaktivní zábavy nebylo.
U MGS4 si na animace nestěžuju (tam mi spíš vadí ta hra mezi tím). Jen jsem uváděl že údaj o těch neinteraktivních částech byl sice ironicky nadsazený, ale ne daleko od pravdy. Od chívle co jsem odstřelil lítací mrchu do chvíle než jsem mohl znovu hrát mi to vzalo hodinu 40 minut (uznávám že i s loadingama a meziinstalací, ale to přeskočit nejde takže to počítám do doby neinteraktivní části). Přeskočit jsem to mohl... ale to bych potom musel ten kus před tím hrát znovu a nebo animaci vůbec nevidět. TO není ideální řešení.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
25. 11. 2008 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Co bytu plácal? Správně kárá Otacoma za jednostranej názor. Ať teď úplně stejně zhodnotí prodeje PS3. Nástupce snad nejoblíbenější konzole všech dob, skvělý HW, BR,... u Xboxu je špatné že tepve te překonal úspěchy předchůdce. u PS3 se naopak najde nějaký důvod proč je vlastně dobře, že prodeje původního Xboxu ještě nepřekonal :-)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
26. 9. 2008 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamLake Tuna lidí považovala "Přiložení editoru navíc" = "Dodělejte si hru sami." - I když je to nesmysl, spouta odpůrců dávala editor jako největší zápor hry. Smutné, ale je to tak.

Reklama
Reklama