Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft si hodlá důrazně posvítit na pirátství

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejne se casem prolomi vsechno, pokud to nebude formou online registrace jako napr. u guild wars, ktery mi prijde vyborny. Internet ma dnes valna vetsina a natukat kod zily netrha. To by byla kvalitni ochrana. Ale taky je blbost, ze by jim to nejak zvedlo prodeje, ne kazdy, co to stahne si to koupi..

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jednou řekl EgoRaptor na otázku " Will you buy a PSP?" s odpovědí "I HAVE FAMILY TO FEED!"

To samý je to s hrama...platit takový prachy za tunel bez možnosti znovuhratelnosti? Málokterá hra dneska zabaví na tak dlouho aby to za ty prachy stálo...Já si hry kupuji,ale čekám i rok než zlevní na 700 a mín...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Piráti se hodlají důrazně vysmát Ubisoftu.

neon4
neon4
Level 1 Level 1
16. 8. 2009 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 souhlasim, akorat dalsi trapnej pokus. pridaj piratum akorat dalsi hracku se kterou si par dni pohrajou a pak ji prolomej a budou ji pridavat ke kazdy hre do slozky crack....

lamzor
lamzor
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

radsej by mohli zacat produkovat/vydavat lepsie hry.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ubisoft_games
z toho obrovskeho listu tam osobne vidim 3-5 hier hodnych kupy.

ubisoft mi pripomina Crytek. vkuse placu ze ako sa ich hry piratia, ale pritom urobili 1 lepsiu hru(farcry) a jednu nudnu hru(benchmark) s krasnou grafikou a nudnym multiplayerom - crysis.

maca89
maca89
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lamzor Crysis bylo cokoliv, jen ne nuda...

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maca89 ... hrozná nuda? :)

M1chl
M1chl
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maca89 Crysis byla opravdu skvělá FPS, ale samozřejmě jakmile se někde napíše že je to nuda, takse toho ovce chytěj. Stejně tak jako když se naíše, že HL 2 je olmyp všech her, tak to dost lidí veme za své a hlásá to všude možně....

lamzor
lamzor
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M1chl crysis je skvela hra iba z jedneho hladiska. a to vizualneho. ked pri vydavani hry hovorili ze nadsadene hardwarove naroky nevadia, lebo aj po roku to bude stale najlepsia hra co sa tyka vizualnej stranky, tak mali pravdu. ale osobne si myslim ze je to lepsi benchmark a eyecandy ako dobra hra.
to iste plati o Assassin's Creed(asi najvyhypovanejsi ubisoftacky franchise). uzasny engine(hlavne to lezenie po budovach) a vizualna stranka. ale herne, je to nuda - stale ten isty grind, 80% questov je to iste dokola.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
28. 7. 2009 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lamzor Crysis je skvělá FPS

Ubisoft vyrábí vynikající hry (bodejť ne všechny)

maca89
maca89
Level 1 Level 1
30. 7. 2009 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímavý pohled vývojáře (Derek Smart) na DRM : http://www.3000ad.com/aaw/2009/07/developer-blog-14/

Starmaniac
Starmaniac
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cetl jsem komentare pod stejnou novinkou jinde a tam nekdo spekuloval, ze by mohlo jit o hardwarove reseni - ze by u hry byl dongle (neco jako SIM karta), na ktere by se nachazela cast dat ve zcela jinem proprietarnim jazyku. Nevim, jsem naprosty amater, muze to byt kravina, ale znelo to jako dost neprustrelne. Skoda, ze uz nevim kde to bylo

Leffi
Leffi
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Starmaniac Jasně no nějaká obdoba HW klíče, ale neprůstřelného to nic není. Zase by to byla jen hromada dat, která by obsahovala nějaký klíč. Hacker by se na to podíval, během tří dnů by vytvořil generátor a pak už by si jen lidi zase vytvořili pro změnu vlastní HW klíče. To už neprůstřelnější je ta on-line registrace, která taky sice byla už asi milionkrát překonána, ale stále to nadělá víc starostí než cokoliv jiného.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 7. 2009 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leffi Asi tak. Koli kčasu by hackerům zabralo vytvořit emulátor tohodle USB zařízení, který by se pr ohru chovalo nerozeznatelně od toho HW? Jde jen o to z otho stáhnout data, narvat je do emulátoru a nacpat to do systému tak, aby se to tvářilo jako HW zařízení.

Sám byc hto nezvládl, ale věřím že to možné je. A určitě to nebude zase o tolik složitjěší než třeba prolomení SF apod.

Leffi
Leffi
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však, ale oni ty obraty z her nemají špatné. Jen chtějí mít větší.... Jednou ze zaručených možností byl produkční systém steam, který produkuje hry elektronicky a to i s mnoha jinými službami. Jenže, když přišel, tak to většina firem bojkotovala a snaží si udělat svoje vlastní produkce po netu. Teď jich je několik a pařan se na to zase vybodne, protože každá chce registraci, každá má neúplnou podporu pro náš region a orientovat se mezi portály taky není zrovna med. Navíc to zase zabila Evropská Unie, kvůli které se museli přepočítat ceny a to je vyhnalo o několik desítek výš než byly. Kdyby se vykašlali na ochrany a opravdu nabídli něco jednotného, nepřehnaně drahého a regionálně podporovaného, tak by se situace rozhodně změnila. Už jen, protože by kamenné obchody měly konkurenci a taky by museli něco dělat a ne stagnovat, jako to dělají do dnes.

GraVeGun
GraVeGun
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konecne je taky napadlo ze kdyz ke hre pridaji nejaky exkluzivni material tak ze to lidi budou vic kupovat ... skoda jen ze nevideli cisla prodejnosti u her, které byly docasne slevneny jako napr. Dead Space pres xzone jak byla vikendova sleva ... za dva dny se prodalo stejne kusu jak za 4 mesice ... toz by je mohlo napadnout vydavat hry s cenou nepresahujici 500 KC a k tomu jeste nejake darky ... to by se piratstvi podle me hodne zmensilo

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GraVeGun Tady je ale spíš problém s tím, že zapřisáhlí pirát nikdy nepřipustí možnost, že za software lze i platit.
Stačí že si přece kupuje nejnovější hardware .... natož ještě platit za další věci.

collector124
collector124
Level 1 Level 1
29. 7. 2009 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf lenže aj tak by sa veľa ľudí obrátilo na "stranu dobra" :D

a to že ich napadlo dať k hrám darček asi neznamená že by klesla cena zberateľskej edície ac2 (90€!!!) :(

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf Je to tak, pirát přepálí i DVD za 40,- z trafiky.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Nene, kdepak!
Udělají RIP, a na jedno DVD tak narvou 3 až 4 filmy :)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 7. 2009 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Kdy jen to. Kámoš za střední si nechla od piráta přepálit CD za stovku (inu vypalovačky tehdy nybly ,tak kdo měl tak na tom rejžoval), který v levných knihách stálo cca 35kč.
A vůbec si nepřipustil že by na tom bylo něoc divnýho. Přece nbdue vyhazovat peníze za originál, když to může mít přepáleený.

GraVeGun
GraVeGun
Level 1 Level 1
31. 7. 2009 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf pro nekoho je to paleni filozofie s tim se neda nic delat ale pokud budou originaly pristupnejsi tak to urcite bude kupovat vic lidi prece jenom mit doma original je daleko jiny pocit nez to mit palnute ...

Serj
Serj
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako vravi stary Gnarl : "Evil always finds a way"

hejno
hejno
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Az nebudou novinky na DS stat stejne jako novinky na PC, mozna se situace zlepsi...takhle se ani nedivim.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno Novinky na DS bohužel stojí jako novinky na konzolích :( Kdyby hry stály 400-700, bylo by to ideální...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Novinky asi jo. Na druhou stranu když jsem se teď díval po cenách her celkově, tak spousta titulů stojí kolme 400kč. O tom si jiný platformy můžou nechat jen zdát. Se pak nedivím že tam mají takový prodeje.
Možná i touhle cestou by se Ubisoft mohl vydat :-)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Oni se musí platit vysoké poplatky Nintendu (proto jsou PC hry nejlevnější) , nemůžou to bohužel jen tak slevnit :( Ale, máš pravdu. Dnes už je plno her na DS levně, viděl jsem hry i za 99,- :)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton No právě. Nevím jak to bylo předtím. Ale te´d co jsem koukal na nabídku, tak nový velký hry jsou kolem tisícovky. Zbytek je někde kolem pětikila. A hromada stojí pod 300kč. To se pak nedivím že jsou ty prodeje takhle vysoký. zvlášť na záapdě, kde ta cena proti platu je už totálně směšná.

Fox939
Fox939
Level 1 Level 1
29. 7. 2009 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsechny hry se budou piratit az na multiplayerove protoze pokud si chce poradne zahrat tak si koupi original a bud hrat na orig servrech jedinou vec muzete zmenit piraty dobrou mp hrou za levno :) tod muj nazor

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny ty ochrany pruděj jen jednu skupinu lidí... ty co si hru skutečně koupí. Pirát tam hodí crack a má vystaráno.

DarthCvrnda
DarthCvrnda
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bojovat proti pirátsví nějakými ochranami je vážně nesmysl, a to ze dvou důvodů. Zaprvé je to zbytečné, zatím se vždy našel nějaký crack, zadruhé VŽDY otravují protipirátské ochrany majitele originálek, ne piráty. Piráti si hru jednoduše cracknou a nemusí se zabývat ničím, ale my, kteří si hry kupujeme, máme jen samé problémy. StarForce a hlavně SecuROM jsou ideální příklady. Podle mě je opravdu jediná cesta nabídnout něco navíc. Zaklínač je ideální důkaz, stejně jako třeba dárky k předobědnávkám

GraVeGun
GraVeGun
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarthCvrnda tak tak kdyby se na ty ochrany vyrali jenom je to stoji prachy a pak to odsrou jenom ti co to koupi ...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarthCvrnda No nejlepší způsob boje proti pirátství je nabídnout hru, která člověku za těch 1500kč stojí :-)
Ono ve svým okolí mám spoustu stahovačů, kteří přesto když vyšel Fallout3 nebo GTA4 tak prostě šli a koupili třeba i speciálku. Protože za to dostali pořádnou herní porci. A ne předcriptovanej lineární šestihodinovej tunel.

Ono když někdo vydává každje rok NHL, kde akorát přepíše soupisky a prodává to za 1800kč, tka se nesmí divit, že za to lidi ty peníze nedají. To je jako nabízet jeden díl South Park seriálu za cenu tříhodinovjech eposů. Prostě cena neodpovídá.

Když budou dělat hry, který nabídnou patřičnou zábavu, jistě se jim prodeje zlepší :-)

Spellsword
Spellsword
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jedno, jestli udělají nějaký supermoderní systém. Za nějakou dobu se stejně objeví hromada ckracků. Jen se StarForce je to horší.

A já si stejně kupovat hru nebudu. V životě jsem ani jednu nekoupil, vše mám z netu.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spellsword Hovado. Proč to sem píšeš. Takové zasrané zmetky věsit do průvanu a kopat do koulí.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado No jo no... ale jak půjde do práce tak bude první z těch kdo bude řvát, že má malej plat, že potřebuje přidat a že mu za to surfování po netu platí málo :-)

Ach jo... kéž by tihle lidi aspoň nebyli pokrytci a když jim přijde normální za práci neplatit, tak že v práci chtějí mzdu... nechápu...

Highforce
Highforce
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spellsword Co dodat... totální demence!!

gygant
gygant
Level 0 Level 0
28. 7. 2009 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spellsword Hnus, vysmahni.

Reklama
Reklama