Zpět na článek

Diskuze: Šéf BioWare obhajuje budoucnost jediné konzole

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pavello
Pavello
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, a ta jediná konzole bude PC :-)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavello To snad ne :D Na PC vecne jsou problemy... kua jak ja je na hry primo nenavidim xDDD

SidViciousEssence
SidViciousEssence
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Souhlas - taky doufám že se donuceného návratu k hraní na PC už nedožiju... :-) Ty věčné trable že pořád něco nefungovalo anebo jen za cenu snížení detailů, zase nový Direct X ???, zatracený windousy, restart... atd...
Děkuji, už nikdy více nechci. Už jen ta představ shrbeného obrýleného "pařana", čučícího z 30 cm na monitor je pro mne dnes neakceptovatelná.
Zlaté konzole. Jakékoliv značky.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Ta predstava je zcela mylna, trapna a prezita. Nevim proc to dokola omilate. Zrejme protoze nemate jine argumenty, nez jen vasi neschopnost poprat se s technickou strankou veci a nedodrzovani doporucene vzdalenosti od monitoru.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Nastvany_Cernobyl:
"nez jen vasi neschopnost poprat se s technickou strankou veci"
Tím ovšem defacto přiznáváš, že je tam třeba se s technickou stránkou prát? Což je důvod proč většina lidí šáhla do peněženky a ke svému PC ještě přikoupila konzoli, kde to potřeba není.

Kolega ani nedohrál GTA4 jak je to prej zmrvená konverze. (btw kolik hodin u orginálky trvá než ji vůbec přes všechny registrace spustíš?) A to do PC nacpal chudák tolik peněz. Jak si PC hráči užívají přídavek do Fallouta 3? Aby zákazník někde lovil torrent případně crack? A když se tak konverze výjmečně povede tak čakt půl roku jen kvůli high-res texturám na který aby si člověk koupil grafárnu která stojí víc než polovinu celé konzole?

Snad není těžký si domyslet, že ne každýmu tohle vyhovuje.poté co jsem koupil dvě originálky který jsem bez úprav registů, ini souborů, a přepisování DirectX v HEX editru ani nespustil. A pár dalších co mi několikrát do dne spadli, jsem na PC hraní docela rezignoval. Když za to platím ať to jede. Představu, že budu trávil čas "prací" při troublesootingu proč to padá nebo nejede jak má, ta mě něláká.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence re: glutton

Nikdy jsem se nesnazil zatajit, ze hrani na PC je pro pokrocile uzivatele.
Jinak GTA jsem nakonec rozchodil a dokonce ho i hraji. Hra je to dobra, o to vic zamrzi zmrsena konverze, to ano.
Pridavek do Fallouta prijde. Spis by me zajimalo, jak si ho uziji majitele PS3.

Navic na PC prichazi s konverzema nejen vylepsena grafika, ale i bonusy, ktere se na konzolich plati. Vse generalizujes jako kolega Sid.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Nastvany_Cernobyl:
Inu za generalizování se omlouvám. Sám ho nemám rád :-)
Je to prostě otázka preferencí. Když mám na výběr "Hru půl roku pozdě, mnohdy padající, s DMR a často nutností zkoumat jak ji co nejlíp rozchodit. S lepšíma texturama a občas nějakou drobností navíc" vs "Hru bez čekání, s jistotou že mi pojede plynule dvě minuty poté co přijdu domů." tak osobně neváhám. Období nudícího se studenta už mám bohužel za sebou. A strávit 40 minut instalací, hodinu registracema, a potom goolením kde co poladit aby to nepadalo - tehle čas už fakt raděj ivěnuju hraní. Pokud chci řešit prolémy s něčím na PC, nechám si za to zaplatit v práci.

Tím se nenavážím do PC. To má pořád svoje hry (World of Goo, Dwarf Fortress, MMO,...). Ale sám za sebe už nevidím důvod proč na něm hrát vci jako GTA4, Mirrors Edge apod. Když to můžu mít mnohem pohodlněji.

Třeba až budeš v práci od 8 do pěti. Doma rodinu, která tě taky bude chtít vidět - taky zjistíš že ono "praní se s technickou stránkou" začne velice rychle prudit - zcela bez ohledu jak velkej jsi PC guru. To co je pro tebe teď "práce a jedno dopoledne", z toho může být časem "práce na dva herní dny" - a to se u hypovanýc ha očekávaných titulů velmi těžko snáší.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence re: glutton

Souhlasim. Ono casove mi to moc nevychazi uz ted. V praci same prusery a rodinu nekomentuju...
Jenomze ono PC je srdecni zalezitost a opoustet ho nehodlam. Omezim, odstavim, prekopu... ale vzdy se k nemu rad vratim :)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SidViciousEssence Nastvany_Cernobyl:
Jo. Člověk se k němu vrátí. Ale kvůli starým klasikám případně indie scéně. Ale na tzv AAA tituly mi už přijde konzole lepší. Ne místo PC (v diskusích se to pořád hrotí jako by jsi musel mít pc NEBO konzoli) ale k němu.

Anebo jak vždycky říkám - PC je lepší než konzole. Ale konzole je lepší než upgrade. K čemu rvát do PC tisíce (stejně to tu 99 procent lidí dlěá jen kvůli hrám a a opravdu minimum lidí potřebuje upgrade na něco jinýho), když za stejnou (ne-li nižší cenu) člověk může mít herní HW. PC mu zůstane, starý hry a indie věic na tom spustí. Přibude mu možnost hrát exkluzivky i na jiné platformě... Prostě nidky nepochopím řeči "5000 za Xbox nedám, je to jen na hry" od lidí, kteří vrazí 15 000 do upgradu, kterej dělají jen na hry.

Mighty.Mjkl
Mighty.Mjkl
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavello Souhlasim. Pryč se všema konzolema. Ať zůstane jedině PC.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
28. 1. 2009 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mighty.Mjkl Správně. Pryč s konzolema.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vize jedne konzole je nesmysl, protoze by na to zakaznici tezce doplatili. Stejne jako streamovani her ze serveru. Mozna za par generaci konzoli. Tuto a dalsi generaci je to diky rychlostem internetu a rostoucim objemu her nerealne.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Souhlas. Fanboyové se můžou kočkovat jak chtějí. Ale konkurence je vždycky potřeba. Jestli se někdy dočkáme světa "jendé konzole" tak to bude na seknutí s hraním. Nikdo nebude mít důvod nějak spěchat s inovacema, snažit se slevnit nebo nedejbože vyvynout killer titul kterej svou kvalitou prodává i HW.
Dá se z lehkou nadsázkou říct, že PS3káři by bez MS neměli Home a Xboxáři by bez Sony neměli exkluzivní přídavek do Fallouta a konzoli za 5000. (samozřejmě berte s rezervou. Konkrétní příklady jso unesmysl... jde o princip)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Souhlas. Fanboyové se můžou kočkovat jak chtějí. Ale konkurence je vždycky potřeba. Jestli se někdy dočkáme světa "jendé konzole" tak to bude na seknutí s hraním. Nikdo nebude mít důvod nějak spěchat s inovacema, snažit se slevnit nebo nedejbože vyvynout killer titul kterej svou kvalitou prodává i HW.
Dá se z lehkou nadsázkou říct, že PS3káři by bez MS neměli Home a Xboxáři by bez Sony neměli exkluzivní přídavek do Fallouta a konzoli za 5000. (samozřejmě berte s rezervou. Konkrétní příklady jso unesmysl... jde o princip)

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však oni by si fanboyové něco našli :-) Třeba jestli je u té společné platformy lepší ovladač od Sony nebo od Logitechu :-)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka ja znam sony, tak ti nezmeni ovladac nikdy :D Spolehaji na to ze ti lidi uz jsou zvykli na 20 let stary ovladac :D

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Oni ho změnili, ale lidi chtěli zpět ten starý ;).

leco77
leco77
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek jj to vim ;) ani se nedivim, ptz ten puvodni k PS3 vypadal jeste hur...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Každopádně triggery by molhi vyříznout. Protože jejich delší držení je docela nepohodlný. Je to naprostá prkotina (jen změnit tvar plastu) a nechápu proč ji ještě neudělali. Já bych si hned běžel koupit druhej dualshock :-/

Shadow_
Shadow_
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S drobným dodatkem v tom, že flashové aplikace běží přímo v klientském počítači (proto ten "loading...").
Ale smysl to dává. Spousta desktopových programů (email, dokumenty, kalendáře) se už na net stěhuje.
Proč by neměly / nemohly i hry?
Problém bude ale asi ještě dlouho ve výkonu...

Pavlik
Pavlik
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shadow_ Ne tak výkonu jako rychlosti internetu dyk i ta blbá flashová hra se loaduju docela dlouho a už vidim jak loaduju mass effecet abych si na 20minut pred spanim zahral

Reklama
Reklama