Zpět na článek

Diskuze: Automatické hry, nový návodový patent Nintenda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Filias
Filias
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tímto hra ztratí jeden svůj podstatný element: výzva. Navíc si myslím, že pro "absolutně občasné?" hráče nějaký rozsáhlý JRPG určitě nebude a není lepší dělat jen hry buďto casual anebo harcore/mainstream. Raději udělat 2 hry a pořádně než jednu all in one.

Jediný místo kde by se to mohlo uchytit jsou hry-filmy, kde už od začátku jsou 4h filmečků a hráč si vybere jestli těch 15minut mezi nima bude hrát nebo se jen koukat.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miyamoto je normalni blazen. To je neuveritelne toto...

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Až po sledování automaticky běžící hry bez zásahu člověka" To je vtip? Hry se mají hrát, ne sledovat.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Hry mají být předně zábava a ne povinnost kvůli dobrýmu příběhu.
Pokud nedokáží udělat hru jejíž hraní mě bdue bavit, potom ji raději zhlédnu jako film...

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Když tě nebaví jí ani hrát, tak jak dlouho myslíš, že tě bude bavit koukat se, jak se hraje sama? Nuda to bude pořád stejná, akorád to nebudeš ovládat ty.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Tahle - to záleží strašně na hře. Neobhajuju tenhle koncept do všech her. Třeba pro hopsačky typu Banjoo, Crash nebo FPS hry (ať už COD nebo Fallout) je to prostě nevhodný. Mluvím tu o hrách typu MGS4, Lost Oddysey, Valkyria Chronicles, Final Fantasy - aneb hry, kde neinteraktivní část je takřka soběstačná a zábavná sama o sobě. U těhc bych to mnohdy velmi uvítal.
Jak už jsem tu psal - třeba bych strašně rád znovu projel příběh Lost Oddysey. Super zážitek. Ale stereotypní gameplay mě odradí do tří hodin a dál se nedostanu. Nejde mi o možnost koukat na to jak hra sama bojuje. To by byla ještě větší nuda. Ale možnost sjet si filmečky + nejdůležitjěší části ingame (což nejsou souboje ale třeba dialogy apod...) samostatně.

Stejně tak neobhajuju využití tohodle principu jako návod pro zákysy - ale jak řešení pr očlověka co chce vidět příběh a žánr hry mu nesedne. Takovej MGS1 jsem třeba zkoušel rozehrát dvakrát a ani jednou u toho nevydržel do konce - přitom mě příběh zajímal. Naštěstí vyšel v podobě komixu na PSP - což byla teřba ideální obdoba toho co bych si od tohodle patentu sliboval. Nemusel jsem hrát co mě nebaví, přesto jsem si velmi dobře užil příběh.

Kažoddápně jde jen o řešení následků ne příčiny. Ideální by bylo, když by gameplay těchto her byla natolik záabvná že člověka neodradí. Ale sto lidí, sto chutí - takže se nidky nejde zavděčit všem a určitě tento autoplay někteří ocení. I když je vhodný jen pro některé (příběhové) hry.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu to zní jako hroznej nápad. Na druhou stranu je spousta her, který mají super příběh ale jejich žánr nemusí bavit všechny... Tak proč je do toho "nutit"?
Osobně mě už u několika her napadlo, že bych byl raději když by ch se nemusel otravovat hraním těhc miniher a prostě zkouknout animačky jako film. A do ruky chipsy místo gamepadu (třeba Lost Oddysey, MGS4, Blue Dragon, Valkdyria chronicles jsou zářným příkladem).

Je tady tak trošku chybou samotného gamedesignu, dkyž je zábavnost neinteraktivních filmečků větší než zábanvost samotného hraní. Ale když už taková hra vyjde, tak rád ocením možnost zkounout příběh a herní čas následně věnovat hře co mě baví.

Hraní má být zábava. Ne povinnost mísot příběhu.
Samozřejmě že bych raději viděl aternativu "Dělejme hry tak zábavné aby hráč neměl důvod přeskakovat" - ale toho se asi nikdy nedočkáme (ostatně každej má jinej vkus). Takže já jsem ve výsledku pro. Příběh Lost Oddysey jsem si chtěl projít podruhé už několikrát. Škoda že jsem vžycky cca po třech hodinách málem usnul a vypnul...

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co je na tom tak uzasneho? Myslim ze urcite hodne hracu napadlo totez... Nevidim na tom nic prevratnyho.

Amper
Amper
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že bych se jen díval, jak za mě (občas) umělá "demence" hraje? tak nějak nevím, to se rovnou můžu podívat na nějaký film, hry jsou podle mě o interaktivitě

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uplna hovadina, naco sa budem polroka snazit niekam dostat, ked nejaky hlupak si len zapne automatyku, a kym sa naveceria, tak sa mu to tam dostane samo. Sak je to normalne cheatovanie.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pche, to uz ma futureproof Ps3 davno.

Mgs4 - 20 minut se hraje a pak se 2 hodky posouva dej dal v animacce.

V Nindendu jsou salati :)

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop I kdyby to, co jsi napsal nebyla lež, tak by šlo stejně o něco úplně jiného, než o čem se píše v novince ;).

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek No pokud se dobře vzpomínám, tak po nalezení Big Mama (snad 30 minut animačka) jsem jezdil 15 minut po městě (jízda nešla ovlivnit, jen jsem mohl střílet). Následoval stereotypní souboj s bossem a potom cca 1 hodina 40 minut animaček (jsme to fakt sledoval protože jsem potřeboval odejít a každá další scéna mi už začínala jít na nervy) - takže zase tak daleko od pravdy to není.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton - Dlouhá byla jen záverečná animace, kdo tvrdí opak je mamut :))).
- "jízda nešla ovlivnit, jen jsem mohl střílet". Běžný prvek, se kterým jsem se ve hře setkal mockrát. Někdo řídí vozdilo a vy střílíte. Rozhodně nejde o animaci.
- sterotypní souboj s bossem? Haha :)). Ale ok, Tvůj názor. Každopádně ne animace.
- myslím, že animace ve hře jdou vypnout, stisknutím start a pak exit

shrnuto - vydáváš tady za animace něco, co vůbec není animací, ale normální gameplay. Nikdo Tě nenutil se na to, co bylo skutečně animací dívat a mohl jsi to klidně vypnout.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Fenek::
Napsal jsem to blbě dohromady. Jízdu a bosse nepovažuju za anamici. Jen jsem uváděl že mezi těma dvěma dlouhejam animačkama (setkání s Big Mama a rozhovor s Drebinem o tý holce+odchod z věže+Liquid na lodi+Briefing) zase tolik interaktivní zábavy nebylo.
U MGS4 si na animace nestěžuju (tam mi spíš vadí ta hra mezi tím). Jen jsem uváděl že údaj o těch neinteraktivních částech byl sice ironicky nadsazený, ale ne daleko od pravdy. Od chívle co jsem odstřelil lítací mrchu do chvíle než jsem mohl znovu hrát mi to vzalo hodinu 40 minut (uznávám že i s loadingama a meziinstalací, ale to přeskočit nejde takže to počítám do doby neinteraktivní části). Přeskočit jsem to mohl... ale to bych potom musel ten kus před tím hrát znovu a nebo animaci vůbec nevidět. TO není ideální řešení.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Aha, ok ;)

Sinnistra
Sinnistra
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pouze to prodlouží dobu vývoje a efekt žádný

Taan-Stari
Taan-Stari
Level 1 Level 1
12. 1. 2009 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To video jak hru projít by se někdy fakt hodilo... Ne často, ale někdy přece :)

Reklama
Reklama