Zpět na článek

Diskuze: Problémy s aktivací The Last Remnant

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Steam byl donedavna velice dobra sluzba, ale moc se roztahuje.

Proc si kurva musim aktivovat krabicovku Dawn of War 2 ? Kdyz si to chci zahrat na chate v notebooku, jsem nahranej.

Proc jsou hry na Stemu diky famoznimu prepoctu 1 Dolar = 1 Euro, kolikrat drazsi nez krabicovka, i kdyz takhle usetreji minimalne 40% nakladu ?

To jsou paradoxy, diky kterym uz hraju z 99% pouze na konzolich a pc hry mi muzou....

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Za prvé, warez můžeš craknout...
Nemýlím li se...
To by jsi musel nejdříve vědět, že hra vyžaduje aktivaci přes Game for Windows, tak že pláčeš na špatném hrobě.

Za druhé...
Proč tě zajímá cena, když sis to stejně nekoupil? Nutí tě někdo kupovat si to přes Steam ne? U nás to výhodně není(krize), ale jinde jim to vyhovuje. Na takovou prel jako je Česká Republika a její věčně kritizující obyvatelstvo se radši každý vyere a upřímně se jim ani nedivím.

Ano hraju z 99% na konzolích, ale mám Dawn of War 2 a k tomu ještě haldu dalších. Jo jo to znám...
99%, tak to máš hodně, ale opravdu hodně her...
Něco kolem 150 000 Kč za hry na konzole... Mno...

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ "Za prvé, warez můžeš craknout..."
Proč bych měl crackovat originálku? Hra by měla být funkční i bez toho.

"Nutí tě někdo kupovat si to přes Steam ne? "
To sice nenutí, ale nutí mě přes STEAM aktivovat i krabicovou verzi, což vyjde téměř na stejno.

"Proč tě zajímá cena, když sis to stejně nekoupil?"
Odkuď jsi z jeho příspěvku vyčetl, že si to nekoupil?

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Ehm, tady je někdo trochu mimo, přečti si 10x raději 20x co jsem napsal a pak něco piš.

Hry si kupuji jedině originál, tak že trochu mimo mísu.

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Já neříkal, že si nekupuješ originál. Nauč se význam uvozovek, uvozuje se jimi přímá řeč ;-) Takže to v uvozovkách, bylo vytaženo z tvé reakce na Lykantrop-ona. Kterého si mimochodem podezříval z pirátství. Pak, kdo je tu mimo...

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Proboha co se tu s váma dnes děje? :-)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Ty jsi kamo tezce mimo, jako jsi to uz ukazal u meho prispevku...Steam se proste cpe i tam, kde nema jeho pritomnost opodstatneni a to nikomu nevymluvis...
Kde jsi z jeho prispevku vycetl, ze to nekoupil a hlavne kde jsi prisel na tech 150 000,- ? Pokud jsi k tomu dosel trapnou logikou chytanim ho za slovicko tak, ze by musel mit minimalne 100 her, z toho pouze jedna by byla na PC tak jsi dement a neni ti pomoci...

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Jak? Hra na konzoli stojí v rozmezí 1500 - 1799 Kč To si ujasněme.
99% Her má na konzole, 1% má na PC.
Ano zní to možná divně, ale přece 99 her má na konzoli(99%) a to 1% je právě Dawn of War 2. Mě vždy dokáže učarovat jak má někdo 99% her na konzole a na pc jich má jen 20 :-D

Uvažuj nejdřív a přečti si to co napsal.

Ehm aktivace na Game for Windows je větší otrava a nestěžuji si...
(Dawn of War 2...další věc, ano nejsem opět mimo...).

Ano pro hlupáka dement je každý.
Slovíčkaření? Pokud si někdo chce hrát na geroje, tak mu to vrátím s plnou parádou.
Ledová bestie... Jo jo bílej nigga mi tak může něco říkat...

Nejdříve hochu použij hlavu, jde vidět, že jsi ji dlouho nepoužil, na rozdíl od mé maličkosti...

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast to ARDJQ: Uvažuj a nejdřív si přečti co napsal: "uz hraju z 99% pouze na konzolich " 99% se nevztahuje na počet her co vlastní, ale na čas, co u her stráví, to znamená, že 99% času co stráví hraním, stráví hraním na konzoli ;-)
Příště použij hlavu, než se tu začneš chvástat, jde vidět, že jsi ji dlouho nepoužil...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Tve argumenty jsou proste smesne a trosku mimo...

emberiseg@centrum.cz
emberiseg@centrum.cz
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že steam tak upadl v nemilost.. nejdřív změní ceny, pak dojde k nedorozumnění mezi valve a vydavateli/vývojáři, což způsobí, že si hráči nemůžou hru po koupi retail verze zahrát.. (mimochodem tohle se u Last remnant už vyřešilo! viz. http://kotaku.com/5177713/the-last-remnant-on-pc-has-a-shaky-launch , takze uz cekat nikdo nemusí!).. a najednou je strašně in na steam nadávat, jak je to hrozné, otravné, k ničemu, achichouvej!...

Pak bych se snad neměl divit, že se tu objevují skvělé informativní a konstruktivní kritiky typu fekálního, argumentace vlastní leností, ignorancí,...

A když už teda někdo odmítá všechny ostatní funkce steamu a zůstane mu jen protipirátská ochrana.. v čem je steam horší než starforce, secorum, atd.?

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emberiseg@centrum.cz Mě Steam vůbec nevadí a nikdy sem s ním neměl problémy, naopak jsem spokojen

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emberiseg@centrum.cz Proč ? Securom a starforce jsou sami o sobě neviditelní, Steam jde vidět a je otravnej.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Ano není vidět, to je sice super...
Ovšem bylo by lepší odstranit Securom úplně...
Jak ji psal...není vidět

loifd
loifd
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja se vam vubec nedivim ze ste nastvani.On je STEAM sracka nehorazna,

segy
segy
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevite jestli to unas bude vychazet s titulky?

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To radši Securom než Stream.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures To jde vidět, že sis žádnou originálku nikdy nekupoval...

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Mám jich jen přes 70! Ale jinak dobrý pokus...

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures V tom případě opravdu nechápu jak ti může vyhovovat něco tak primitivního jako Securom...

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Nikdy mi ještě nijak neublížil, ale Stream je podle mě blbost abych ho musel instalovat kvůli jedné hře. (Popřípadně dvoum) Chtěl jsem si Empire koupit ale Stream do svého počítače nechcu, tak nevím.
Např. Se Securomem jsem si dobrovolně koupil Sacred 2, licence jde během jednoho kliknutí vrátit. Prostě pohoda.
Chtěl bych vidět jak dlouze bych se zbavoval Streamu než bych ho kompletně vymazal.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Jo a prominte že píšu Stream :-) Je to Steam, teď mi to došlo.

emberiseg@centrum.cz
emberiseg@centrum.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures můžeš prosím zdůvodnit >proč< steam odmítáš? A na čem je založené tvrzení "Chtěl bych vidět jak dlouze bych se zbavoval Streamu než bych ho kompletně vymazal."?

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Proč ho odmítám ?
Kvůli jedné hře nechcu instalovat humus co bude ve startu, bude se chtít zapínat po startu, budu muset se registrovat na další kktině, navíc je to nedobrovolné a jde to vidět... Securom je aspoň neviditelný.
A na čem ? Na ničem, jen se ptám co je rychlejší zdali "restore activation key" nebo odinstalace celého Steamu ?

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Co je těžkýho na tom, v nastavení si odškrtnout, aby se nespouštěl s oknama?

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures "bude se chtít zapínat po startu" píšu tam bude, je jasný že se dá vypnou ale proč bych měl zbytečně klikat myší.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Asi proto aby sis ho vypnul, ne? Je to komunitní služba, 99% hráču startuje s oknama protože tam mají friendlist a chat... ale to je tak, když to někdo nezná. Holt jsi ta menšina... takže se smiř s tím, že musíš 3x kliknout, abys v nastavení Steamu odškrtnul, že se nebude automaticky spouštět. Nebo ty hry nekupovat a máš to vůbec vyřešený.

eroror
eroror
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1:0 pro warez...

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eroror Ehm Tohle bylo teď i Dawn of War 2...vyřešeno za den...
Pokud požádají Valve, tak je to otázka několika hodin.

Tímto zdravím věčného stěžovatele na Steam pana Rybku :-D

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Jenze Steam je nehoraznej shit a to mi nikdo nevymluvi...Nakonec jsem si ho i ja MUSEL nainstalovat aniz bych o nej stal, mel jsem si Empire:Total War jen stahnout z netu a byl klid, zadnou hru ktera bude mit co docineni se Steamem uz nekoupim...

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Mám celkem dobrou náladu a proto ti na takovou ptákovinu nebudu odpovídat...
Jo jo žiju v Čechách, tak mě to snad nemůže ani rozhodit... :-D

rebel44@volny.cz
rebel44@volny.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast To by ssis nepomoh kdybys to stahnul - ja si ETW uzivam zatimco kamos kterej si to stahnul jeste furt ceka na funkcni crack...

Tvoje zaslepena nenavist vuci Steamu je vtipna.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Mily rebeliku, moje zast vuci Steamu neni jen zaslepena jak rikas, sveho casu jsem si koupil za 1500,- HL2, o tom, ze vyzaduje internetovou aktivaci nebyla nikde ani zminka, na prvnich obalech v regalech proste nebyla, casem byli nuceni tam dat upozorneni...Nainstaloval jsem steam, ten zacal s rozkodovavanim hry ci co, a to se na 99% seklo a dale uz s tim nijak neslo hnout...Po delsi komunikaci s Valve jsem dospel k nazoru, ze oni proste nemaji jakykoli zajem muj problem ZDARMA vyresit a stale mi jen cpali reset cd-klice za tehdy lidovych 10 babek...Proc ale platit petinu hry kvuli chybe jejich systemu? Dodnes mi tato kopie HL2 nefunguje a od te doby jsem nikdy nekoupil nic co ma neco spolecneho s Valve, az na Empire, kdyz jsem se dovzvedel, ze bude mit steam bylo mi z toho zle...Priste drz radeji klapacku, kdyz nic nevis...

CryoCactus
CryoCactus
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Nemají zájem nic zdarma vyřešit ? Není to tak dávno co mi někdo hackl účet na steamu a do 2 dnů jsem ho měl zpátky. HL2 jsem si taky koupil v krabici a bez problémů mi jel. Jestli ti není milý overlay nebo automatický update her, to už není můj problém.

rebel44@volny.cz
rebel44@volny.cz
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Mily blastiku, stejne byl nejspis problem u tebe mezi klavesnici a zidli :)

P.S. priste si nech zdrobneliny pro nekoho jineho, jo a kdybys dal "Verify integrity of game cache" tak by se tvuj problem pravdepodobne rychle vyresil.....

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 05:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ty jsi asi trosku jinej, kdyby bylo reseni takto jednoduche jak rikas, nejspis by mne na nej asi lide z Valve se kterymi jsem komunikoval odkazali nemyslis? Ono to bude spis tim, ze meli tenkrat se Steamem slusne problemy, zvlaste v dobe vypusteni HL2, ale to tva omezena hlavicka asi nepobere...

-VooSTooK-
-VooSTooK-
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ kvalitní :)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ No je videt, ze ve fronte na rozum jsi byl jeden z poslednich...K cemu je para dobra? K nicemu, hry jsou na ni stejne drahy, nebo i drazsi nez normalni krabicovky. Koupis si vlastne co? Data? No to je ohromny, pokud nemam krabicku, medium, manual atd., tak to u mne neni original, ale jen pekne drahej warez, ja mezi tim nevidim rozdil...To, ze se ti Steam nacpe do PC aniz by jsi ho chtel je dalsi jeho uzasna vlastnost, jiste, instalovat jsem si ho nemusel, ale koupil jsem hru, ktera bez nej zcela nesmyslne nefunguje, nemuzes si navolit slozku ani disk na ktery hru chces aniz by v tom nemel Steam nejakej problem...Proste je to hnus a TECKA.

rebel44@volny.cz
rebel44@volny.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast kecy - co se tyka tyhle hry tak nekolik lidi z holandska a nemecka mi potvrdili ze uz maj krabicovou verzi aktivivanou na Steamu. Jinak ja osobne hry kupuju pouze prez Steam jednak me neotravujou protikopirovaci ochrany (a na vyjimky), nemusim mit doma tunu DVD a vymenovat je pokazdy kdyz chci neco hrat. Automaticky aktualizace mam taky velmi rad.

Jonish
Jonish
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 01:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Proč by hry na Steamu měly být dražší, než krabicový? Zkus porovnat ceny krabicových u nás a na amazonu, a např. u WoW:WotLK ti vyjde, že u nás je 2x dražší. Pochybuji, že by na Steamu byly takové ceny, že by i u nás vycházely dráž. Nevím, zda se Steam opravdu nacpe do PC bez upozornění, pochybuji o tom, ale to samé dělá i takový Punkbuster a ten dokonce ani nejde vypnout, aby startoval s Windows.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 03:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Já ten rozum mám. Pokud by jsi přemýšlel, tak hry "pro Steam" lze koupit v obchodě, kde vidět, že jsi tam v životě nebyl :-)
Krabička, manuál...
Ehm informace máš i v readme souboru...
V podstatě potřebuješ jen SW, nikoli krabičku. Dříve se SW jinou cestou distribuovat nemohl, pochop to...

Ehm mám si vybrat Securom, který mě omezuje tak jako tak, nebo Steam? Raději si vyberu ten Steam...
Pro mě je lepší možnost instalace SW kdekoli. Účet můžeš aktivovat na jakémkoli PC, platíš si za licenci, nikoli za množství.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast ARDJQ , ty jsi ale jelitko vid? Sam pisu, ze jsem si koupil krabicovou verzi HL2, tim ti pada tvoje hloupa teorie o tom, ze jsem nikdy nebyl v obchode pro hru...Tou dobou jsem o Steamu samozrejme vedel, ze se posrala aktivace HL2 a oni mi nabidli pouze reset klice za deset dolaru a zadne jine reseni jejich chyby nenabidli akceptovat proste nebudu stejne jako nebudu platit deset babek za neco co neni moje chyba...Samozrejmne tim myslim rok 2004, dens uz HL2 koupis levne, ale to nemeni nic na faktu, ze od nich uz nic nekoupim...

Readme nejak nahrazuje fyzicky manual a krabicku? Nevsiml jsem si, jestli ty nevidis rozdil mezi originalkou se vsim vsudy na policce a datama ze Steamu, tak je mi te lito...Mam doma pres 200 originalek, z nich zhruba dvacet je v nadhernych sberatelskych edicich, ktere neormalnimu cloveku nejaka cista data ze Steamu nikdy nahradit nemohou, jenze to ty asi nepoberes, to by jsi si musel povolit ten tvuj Ventil v hlave a pustit misto te pary trochu rozumu...

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eroror a to není rozhodně ojedinělý případ ... vážně ty vydavatele nechápu. Ostatně přesně tenhle problém shrnul Vávra v posledním Levelu. Piráti prostě nabízejí luxusnější a komfortnější služby než oficiální vydavatelé. To je prostě ironie, kterou nepochopim :D

Klokani-trus
Klokani-trus
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eroror To už je tak 12:0

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klokani-trus V prvním poločase. :-)

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bylo i u FEARU 2 měl jsem to 10.2. ale kvůli steamu jsem si ho mohl zahrát až 13.2. zatímco v USA už si pařili

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ Co takhle změna data v systému? Takový problém to přece není .-)

rebel44@volny.cz
rebel44@volny.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ nepomuze - Steam uvidi IP adresu uzivatele porovna to s tim kdy ma byt hra vydana v te lokalite a jaky je cas podle Steam serveru - pokud ten datum jeste nenastal tak te to dal nepusti.

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Velký problém to není, ale proč se někde štrachat, když by to mělo být funkční již od zakoupení ;-)

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak maly deti ~~! proste si nainstalujte Steam, vytvorte si ucet, kupte si hru, stahnete si ji a hrajte ~~! = 10 minut + max. 3 hodiny stahovani. ...... a proc si to musim instalovat a proc si a proc tohle a tamto blahhhh

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Ne asi

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 četl jsi ten článek? Myslím, že lidi kteří si koupili krabicovku a teď musejí tři týdny čekat než ji budou moci spustit jsou naštvaní zcela právem.

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton ja vim ja jen reagoval na ty hadky pode mnou. The Last Remnant je problém samotného vývojáře a ne Steamu. Steam nemůže za to, že nějakej pitomej japonec neumí nastavit správně datum vydání retailu a online distribuce .............

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 No není to přímo problém Steamu, ale online aktivací všeobecně. A tahle hra není první případ - co třeba nedávný GoW, který najednou nešlo spustit vůbec, dokud se někdo neuráčil to opravit? Co omezenej počet instalací?
U her bez aktivací máš jistotu, že se taková prasárna nestane.

Jak už bylo řečeno - kdo chce taht online, pak Steam jo. Ale proč ho rvát do krabicové verze? Přinese to něco užtečnýho? Já jsem zatím o žádné výhodně nečetl. Pouze o těchto problémech. Takže vždycky budu proti tomu.

Ať se pak nedivěj, že jsou lepší prodeje na konzolích, když na PC vymejšlej takovýhle kraviny jak platící hráče odradit.

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Jak malý dítě! Prostě si hraj na STEAMU a nevztekej se tu, proč jsou ostatní tak neschopní a proč nemají STEAM rádi.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
21. 3. 2009 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemožnost volby, zda chci, nebo nechci Steam, je velmi nedobrá, a to jsem fanda Valváckých her.
Automatické updaty a riziko instalování vadného patche atd. je ještě děsivější, a i když to snad jde vypnout, mělo by to být mnohem jednodušší, a buď hned při instalaci Steamu položit dotaz, zda si to přejeme, nebo ještě lépe se ptát před každou aktualizací.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Klikneš na hru v seznamu pravým tlačítkem, vybereš poslední položku - properties - tam vybereš záložku - Updates - a tam vybereš, že nechceš hru automaticky aktualizovat...

to jen tak pro doplnění.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi by tyhle krabice měli začít hromadně posílat zpátky distributorovi s dopisem "Děkuji, ale již jsem sehnal funkční veria vaši nepotřebuji. Pro příště jsem již poučen."
Teba by se někdo chytit za nos...

panek.jan@centrum.cz
panek.jan@centrum.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe, jak to tak vidim, jeste, ze jsem si Empire nekoupil s tim "bonusem" zvanym Steam. Pochopim, ze ma nekdo Steam, kdyz pres nej hry kupuje, ale obhajovat jeho pritomnost na fyzickem mediu je zhuverilost. Reknete mi jednu jedinou vyhodu Steamu na fyzickych mediich. Ale opravdovou vyhodu. Kecy typu nemusite mit DVD v drivu neberu jako vyhodu.

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@panek.jan@centrum.cz automaticke updaty, komunitni sluzby, in-game overlay > pristup k Internetu ve hre, ...

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Přesně

panek.jan@centrum.cz
panek.jan@centrum.cz
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Aha, takze automaticke updaty po zkusenostech z Empire jsou fakt desna vyhoda. Komunitni sluzby pro SP jsou mi ukradene a to same pristup na net ve hre. Proc bych behem SP kampane lezl na net? Takze zopakuji dotaz. K cemu, jakozto SP hraci, je mi Steam. Odpoved? K nicemu. Kdyz budu chtit komunitu, tak si zapnu EVE, ktera mne nebuzeruje spoustenim se pri instalaci, necpe mi tri prdele reklam a hlavne nema k sobe zadny vir v podobe Steamu.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@panek.jan@centrum.cz Zadna samozrejmne neni, je to vylozene k nasrani, stejne jako social club u GTA IV...At si Steam pouziva kazdej jak chce, ale cpat ho za kazdou cenu do PC i tem, kteri si koupili krabicovou verzi je humus...

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Pravda vedlejší featurka je to dobrá ale nutnost?Ani omylem

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ ale nechapu proc si ho proste nenainstalujete a nepouzivate ... to tak strašně šetříte místem na disku nebo co ? na Steamu nevidím žádný zlo jenom dobrou službu PC hráčům

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ Já ho mám a docela jsem zpokojenej hlavně protože že můžu jít v loadingu na net nebo mrknout co vychazí za hry nebo co se zlevnuje atd.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K té aktivaci...
Práce na max 3 minuty.
To je tak těžké naťukat CD key do kolonky a potvrdit? :-)
Souhlasím, souhlasím...konec...hotovo

Reklama
Reklama