@REK.CZ@seznam.cz
Grafickou uroven enginu, tedy technickou, prostredky zobrazovani zajistuji programatori. I kdyby Naughty Dog neudelali jedinou hru na PC a Xbox, tak je blahove si myslet, ze programatori Naughty Dog nemaji zkusenosti s programovanim na PC, tudiz i Xboxu. Programovani je narocna vec, tezko se to nekdo nauci a ziska si potrebne zkusenosti jen na jedne platforme od Sony.
@TarguMures
Tak, zase to ma jiny vyhody, i nevyhody... :) S tou gammou je to bohuzel zatim na editaci, taky me to prekvapuje, kdyz ma byt Ubuntu pro obycejne uzivatele. Treba tam v pristich verzi na to daji nejake hejblatko.
@Sir_Satyr_VI.
Ve vnimani prostoru a orientaci v nem nezalezi na zraku uprenem na plochu obrazovky ale na vjemu, ktery ti prostor z hry predava do mozku. Ve hre vnimas rozdil mezi druhou a treti dimenzi, vis, ze je neco pred a neco za, nahore a dole, blize a dale. To vse musis vnimat a jeste se soustredit na spoustu dalsich veci. Tim si orientaci cvicis.
Nejvice je to znatelne v 360ti stupnovych hrach, jako je Descent.
@Genesan
No takhle, naklon v prostoru, ale s tim naklonem souvisi i pozice. To znamena, kdybys mel objekt na obrazovce a ovladac premistil doleva o 10 centimetru, i objekt by se hnul tim smerem. Teoreticky nevidim mezi Wii ovladacem a Sonackym rozdil, v technologii snimani pohybu, to musi byt stejne, ta technologie je navic stara, jen zkratka to vyuziti asi bude jine, coz naznacuje hlavne uzpusobeni celeho ovladace.
@Robotron3
sleepless: Tak ta originalni nezmensena verze obrazku me az rozesmala :)) Hodne spatna kolaz Takze jestli jsem to spravne pochopil, oni si ve Photoshopu udelaji maluvku z puvodni DirectX9, namontuji na to realnou vodu, prozenou to Adobe efektama, vsemozne prosvetli, vsak pouze ve 2D, v popredi pridaji par keriku... A nakonec se budou teprve snazit, aby to vypadalo aspon trochu podobe, jako tato predstava. Pripada mi to tak trochu jako potemkinova vesnice :))
@Robotron3
Jenze co je v tomto pripade nestranne? Multiplatformni hry se nedelaji na miru PS3, ale na Xbox a PC, na PS3 jsou konvertovany. PS3 je oproti PC a Xboxu jina architektura, vyzaduje jiny pristup v programovani diky Cell, takze take neni tak uplne pravda, ze by v tom Valve a ID mohli byt objektivnejsi v posouzeni, co na PS3 oproti konkurenci jde a nejde. Kdezto Naughty Dog se vylozene specializuji na PS3.
@Robotron3
Loajalita je jedna vec, ale zakonite to neznamena, ze clovek bude verejne lhat, nebo manipulovat informace, proste jen rekne to, co je pravda, co si mysli a pro spolecnost to vyzni dobre, ale co by byla take pravda a pro spolecnost by to vyznelo spatne, to nerekne. Takze ja myslim, ze takovym vyjadrenim netreba hned zakonite neverit, ale jen byt obezretni :)
@Thomas.Libotovsky
No urcite, v 60tejch letech, v Americe. Tak ja koukam na hru z hlediska svejch neobjektivnich zajmu,... clovece, pro tebe je skoda zkouset jakoukoli novou hru.
@ElDoRado1239
Pro me je emotivni skoro kazda japonska hra, treba...
Naposledy Kingdom Hearts, ktere jsem hral se zpozdenim, emo jako prase, ted Rogue Galaxy, taky emo. Samy emo :)
A to uz vubec nemluvim o hrach jako ICO, to je takovy EMO, ze jsem se roztejkal na zidli, a jeste ted tecu! Kdyz si na to vzpomenu!
Jak jsem musel drzet svou kamaradku za ruku - a nepustit - vyrvat ji z paratu temnoty - a hlavne nepustit, jezis takovy hry by mely bejt preventivne zakazany srdcarum :) Jaky to byly emoce.
@Mc1305
Bude :) Znovu opakuji, ze pro svuj nazor pouzivam vidinu prumerneho lidoveho PC, jez si hraci kupuji v prizni co nejvyssiho vykonu za rozumny peniz. Nebavim se o highendu.
@Mc1305
Ja myslim, ze u cloveka, kteremu se xbox 360 zapsal do srdce a nemuze se jeho vlivu zbavit, by bylo docela zahodno, aby se nad sebou zamyslel, zda-li jakakoli koupe dalsiho herniho zarizeni bude zdravi prospesna.
@-Rob-
Ale ja preci nicemu nic nevycitam; ja nehodnotim dle toho, co se mi libi a nelibi, dle subjektivnich meritek k cemu mam sympatie, vztah, atd. vubec. Jen vyjadruji nazor, proc si myslim, ze ani Sony, ani Microsoft, Wii v jejich vedoucich pozicich neohrozi.
Postoj, ktery zastavas ty, mi prijde jako takovy nadrazenejsi pohled herniho fajnsmekra, ktery chce videt veci jinak, nez udava stredni proud. To je v poradku a prave to je jeden z aspektu, ktery zase utvrzuje jen muj nazor, ze Nintendo nema na to se tim strednim proudem stat, tedy konzoli, ktera by ovladla trh.
A opet opakuji svuj dojem z ps2, hry ktere jsem v posledni dobe hral, prave na teto konzoli, vidim a to i z produkce Sony, ze se zde usiluje o herni inovaci stejne tak, jako je to obecne prisuzovano Nintendu.
@-Rob-
Jestli me prestalo bavit ovladat hry analogovou packou, a vis ze jo? :)) Nejradsi bych nehnul ani brvou, jen pomyslel na tu postavicku a ona by to provedla co me napada :)) A ted s touhle lenosti mi strc do ruky nakej nuncak a mavej si s tim a blbni v pohybovych kreacich. No rekni, neni to proti paranskejm zasadam, hejbat se, zvlaste u her :)) Nutit se do pohybu?
Kde to skonci, zacnem snad u her cvicit? Boze muj.
:) Ted trochu vazneji: Pises ze v zaklade zbudou hry se stejnym obsahem jako vsude jinde, jenze neopopiratelnej problem wii je proste maly vykon a grafika oproti Sony bude zkratka technicky nevyrazna a zaostala. A rekneme si natvrdo, zijeme v dobe, kdy grafika jako povrchni hodnota urcuje stale valnou vetsinu uspechu vseho.
@-Rob-
Ja prave nevim, ono se obecne mluvi o vyborne hratelnosti titulu, skvelych hrach, ale krome toho, ze wii poskytne jine ovladani, je to takova velka zaruka, ze hry na wii budou neco vyjimecneho proti konkurenci, obsahove? A cim dalsim by melo wii zaujmout, kdyz bude vykonostne tak daleko za Sony? Wii bude jiste zezacatku skvela hracka, ktera nabidne jiny pristup, ale ten jiny pristup se stane stereotypem jako vsechno co je nove, a zustava jen herni obsah. Kde berou lide tu samozrejmost, ze na platforme Big N bude herni obsah lepsi nez jinde?
@-Rob-
Ja bych rekl, ze handheldy jsou trochu neco jineho, u tech uvazuji lide trosku jinak, neco takoveho maleho hezkeho do ruky a do kapsy :) a taky myslim, ze je kupuje sirsi okruh lidi nez skutecne konzole (urcite treba vice zen). Nesrovnaval bych to s konzolema. Ja Nintendo neodepisuju, rozhodne ne, bude pravdepodobne silnejsi nez drive, i kdyz tak silne jako u NESu asi stale ne :) Ale proste neverim, ze by hodnoty Wii zasahly obecnou verejnost v nejvetsim meritku, to si vubec nedovedu predstavit.
@-Rob-
I kdybych byl Nintendo nenapravitelnej optimista s nasazenejma ruzovejma brejlickama, ani tak bych neveril, ze se stane Wii konzoli no.1 i treba jen v Japonsku. O Wii se hodne mluvi, hodne pise, ale v konecnem vysledku bude proste treti, ta konzole je uz od zacatku koncipovana na urcitej okruh lidi, hracu, i kdyz vypada pro celou rodinu. Wii je proste Big N a Big N ma svou klientelu a styl, jede si na svem vlastnim pisecku. Polepsi si, mozna ano, ale prvne bude o pozici souperit Microsoft a Sony, protoze to jsou mainstreamove projekty.
@sleepless.
To mi pride naky divny, to se urcite takhle nepocita ty osy gyroskopickyho ovladani s analogovejma. Vzdyt jen osy analogu jsou 4, to uz by moc os na polohovani nezbylo :) A s tim vysouvanim a zasouvanim :) To mi taky pride jako spis naky nedorozumeni.