Zpět na článek

Diskuze: Xbox by Uncharted 2 neutáhl, říká Naughty Dog

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sám tam píše že to je HDD a blu-ray mechanikou, to je dobrej důvos proč by to na X360 nešlo...a myslim že Forza 3 ukáže dost a i kdyby nebyla nejhezčí na světě, furt se X360 prodává výborně, hry sou na něj skvělý, neni co řešit...

drsnak4
drsnak4
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a zase na xbox vychazi spoustu jinych titulu co ps3 hraci nemaji sanci ani na pc si zahrat takze takhle to je :D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pocet her, ktere Nagty Dog delali na X360 : 0
Jejich zkusenosti s dev-kitem X360 : 0
Vlastnik Naghty Dogu : Sony
= hodnota tohoto blabolu Christophe Balestry : 0

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Pod tohle se podepíšu. Patrně by museli svět opatřit krátkými loady jako to mají jiné hry. Aktuálně by to nešlo, protože je Uncharted šitá na triko PS3 a ta má jinou architekturu, ale udělat takovou hru na Xbox? Myslím, že s tím, co měli k dispozici oni, by to jiný tým mohl zvládnout taky.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Kvalitní, poprvé dva kvalitní a pravdivé komenty v týhle diskuzi...

KubecJan
KubecJan
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už od nadpisu jsem čekal flame =) no ale naštěstí to tady neni jen samá urážka, ale i občas i zajímavé názory. O jeden se také pokusím =) podle mě je nesmysl se tu hádat o tom, jak by hra vypadala, kdyby se dělala jako mutiplatforma, či jak by to bylo, kdyby se dělala pro XBox a pak na PS3 atd atd. Kdyby to tak bylo, tak by zase asi nemohla být v dostatečném časovém intervalu stejně optimalizována na PS3, jak je teď. Prostě tady se srovnává nesrovnatelné. Berme hru, tak jak přijde a srovnávat se dá leda tak s jinými exkluzivními tituly, které byly speciálně optimalizovány pro tu kterou platformu. PC nevýjmaje. Někdo tu říká, že když se dělá multiplatforma, tak to je tak, že PC je nej, pak X-Box a poslední PS3. A je to přesně tak jak to má být...podle složitosti architektury. Mám PS3 a mám jí moc rád a mám jí proto, že když je něco programováno specielně pro tento HW, tak to stojí za to. Multiplatformy si zahraju na PC a pokud je to XBOX exclusive, tak mám prostě smůlu, ale to je ta volba, kterou každý musí udělat při koupi. Zbytek je už jen trapnej a zbytečnej flame ;)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KubecJan A ty žvásty o zbytečnosti flamu jsou jak užitečné?

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(a je jen škoda, že se tohoto skvostu dočkáme pouze na platformě PlayStation 3)
kdybyste věděli co je dobrý tak to PRO VÁS nemusela bejt škoda :)

Slig-cz@seznam.cz
Slig-cz@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel jsem strach ze se tahle zprava nekomu nebude zamlouvat.
A mel jsem pravdu :)

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig-cz@seznam.cz konečně hry jako Uncharted 2 ,GOD of WAR 3,Heavy Rain,GT5 proměný mýtus (o PS3 výkonu) v realitu

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udelal neco ND na Xboxu360?

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Ne. Je to interní studio Sony.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures To jsem si myslel.
V tom pripade je to docela blbost to co rekli.prece to nemuzou vedet jestli s architekturou Xboxu nedelaly, ne? :)
A nerikejte mi ze veskery interni vykonostni testy Xboxu se valej na internetu :)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Je to prostě PR blábol. Jen Otacon si myslí že MS pravidelně posílá dev-kity do Sony. :)

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zni to pekne.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až to řekne někdo kdo není int. studiem Sony, tak by se tomu dalo věřit. Jinak je to blábol stejně jako "Nextgen přijde až my řekneme","Vibrace jsou past-gen" nebo "Lidé budou pracovat přes čas aby si naši konzoli koupily".

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Sony: Novy technologicky standart je diky Cell a Blu ray nastaven na 1080p-60fps-7.1 zvuk.

Pocet her ktere to po 3 letch splnuji : 0

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Tak pár se jich najde, sporty od Sony, Wipeout, Tekken 5... ne že by to na tom něco měnilo :) FullHD je stejně zlo! :)

imam360@seznam.cz
imam360@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy nejen FullHD, ale i Blu-ray je zlo, pohybové ovládání je zlo ( tady až do příchodu Natalu ), HDD v základu je zlo, bezporuchovost je zlo.

lamzor
lamzor
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ps3 je vykonnejsi, ale vacsina hier ktore su na xbox a ps3 na ps3 vypadaju horsie.
verim tomu ze ak by bola hra robena multiplatformovo tak by najlepsie vypadala na pc(ako kazda), horsie na xbox a najhorsie na ps3.

Patrabus
Patrabus
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Xšrot by neutáh ani první díl, natož druhý. Je to jasný, když je PS3 výkonější, na tom není nic zvláštního

spoock
spoock
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrabus tak to se špatně hodnotí, PS3 je dost jiná architektura, ale X360 by to samozřejmě zvládl, ale vyžádalo by si to zcela jiný přístup k tvorbě hry
nemám rád, když tvůrci takhle vyzdvihují jednu platformu, jde vidět, že je to reklama jako blázen, pokud by jim teklo finančně do bot, tak by tvrdil něco jiného

hejno
hejno
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock souhlas

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co furt ty dementni xboxaci maji s tim tunelem?
gow neni tunel?gow ma otevreny svet jako gta?to tezko.
spousta her je v dnesni dobe tunel a vadi to nekomu?ne!jen trapnejm boxakum ktery tenhle rok hrajou jen bidu s nouzi a muzou tak akorat prskat v diskuzi.zatimco mi si budem uzivat ratcheta,uncharted a dalsi.

jen pro priklad tyto hry jsou(podle inteligence deadboxaku) taky tunel.
bionic commando, mirror's edge, resident evil 5,gears of war, imeshift, fracture, turok...a mnoho dalsich.

edit:nesmime zapomenout ze vsichni deadboxaci jsou insideri u naughty dogu a uncharted 2 uz zajiste vsichni hrali, tak muzou tvrdit ze je to sracka :D

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Laskavě, ty hlavo dementni, neházej všechny Xboty do jednoho pytle. Kdybych tě hodil do jednoho pytle s ostnanima Plejkoboys, asi by mě ukamenovali....

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ narazka je myslena samozrejme jen na ty co se bavi o tunelu.takovej dexterhCZ1 se treba u zadnem tunelu nebavi ze?

drsnak4
drsnak4
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja sem se svim xboxem spokojen a za ps3 bych ho nemenil a kvuli jednomu titulu uz vubec ne

astaroth88@post.cz
astaroth88@post.cz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodne Naughty dog vi o cem mluvi,se staci podivat na nejaky trailer z Uncharted...
A uz narazilo i Konami, si puvodne myslelo ze Metal Gear Solid: Risen bude moci udelat na xbox 360 na enginu Metal Gear Solid 4,ale ouha Xbox ten engine neutahne,takze musi delat novy engine...

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@astaroth88@post.cz Jj, je to vlastne vsechno velmi proste. V matrixu hry je tajny option, staci zmacknout ctrl-insert-num lock-knoflik od pyzama a objevi se nabidka "Prepnout engine konzole". Tam zvolis Xbox 360.. ale ono to pak vyhodi chybu: "insufficient iq of the user, please consult your therapist". Takze tady je jasne videt, ze Xbox proste na engine PS3 her nestaci a vsichni vyvojari Xher jsou tluste madarske prostitutky!

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@astaroth88@post.cz Není to protože by to Xbox neutáh, ale protože konzole mají rozdilnou architekturu. Kdyby byl MGS 4 původně na Xbox, port na PS3 by bylo stejně obtížné jako naopak. Nejdřív si zjisti fakta než tady postneš laické názory...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"jo to máš pravdu ale stejně si zahraju třeba FAR CRY 2 ve stejné kvalitě jako ty a nepotřebuju nejlepší grafickou pc kartu"

Myslím že si na stejnou kvalitě FAR CRY 2 jako já nezahraješ, pokud máš konzolu tak na mém pc to bude vždy hezčí. Netvrdím že na všech pc ale na mém 100%

PS: jinak si myslím že ta hra by na xbox šla, jedná se čistě jenom o optimalizaci.

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado vyděl FAR CRY 2 na PC na max. PS3 na FULL HD televizi a bylo to rovnocené

neon4
neon4
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KAREL-KRATOS ano pane cestinari

teclado
teclado
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KAREL-KRATOS Máš asi tvrdej pohled co ?

Highforce
Highforce
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KAREL-KRATOS Já viděl také srovnávací videa Far Cry 2 XBOX 360 vs PS3 vs PC. Nejlépe to jelo, samozřejmě, na PC :). Na XBOX 360 to jelo též dobře, ovšem na PS3 byl znát pokles FPS ;). Jo, kvalita se pozná hned :D...

FreeGoro
FreeGoro
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tvurci Ucharted maji pravdu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak sa to spravý na Xbox 360 tak to bude behať aj na Xboxe podla mna je to len dalsí blbý hype:D:D:D:D len preto aby si majitelia PS3 myslely že majú niečo viac ako Xbox360:D Keby to bol multiplatform potom by sa dalo porovnávať ale takto:( je to doslova oničom!

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel táhni hrát na PC a nezapoměn si koupit lepší grafickou kartu abys mohl hrát na max. JAKO MY

Scorpio_DB
Scorpio_DB
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KAREL-KRATOS nejlepší grafická karta na pc bude vždycky NAD váma......+ si připočítej SLI mod, a PhysX chlape.....

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scorpio_DB jo to máš pravdu ale stejně si zahraju třeba FAR CRY 2 ve stejné kvalitě jako ty a nepotřebuju nejlepší grafickou pc kartu

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel v čem máš lepší tvoje PC než můj PS3?

loifd
loifd
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel jezis jakej idiot mu muze dat kvalitni :-@

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd loifd ?

loifd
loifd
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop trapko

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já dělám platformovku na PC...

Playstation 3 by to absolutně nemohl utáhnout. Nikdy, prostě to není možné. Mimoto sponzoruje mě Microsoft

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.

maca89
maca89
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures souhlasim

Karton
Karton
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zealcore to vystihl naprosto přesně :-D .... já nevyzdvihuju ani jednu konzoli, každá má něco do sebe. Sám vlastním jen Xbox, ale určitě nebudu do světa vytrubovat, jak je xbox nejlepší, ps3 na hov**o, atd. Každý prostě upřednostňuje něco jiného a každý by to měl respektovat.

Souhlasím s Lykantropem, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Nedokážu si představit, že firma, kterou vlastní sony by říkala, jak by bylo možné vydat hru na xbox, že by tam vypadala např. lépe, atd. Potřebují prostě podpořit prodeje PS3ky

Wlasta
Wlasta
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také myslím že XB by schopný zvládnout Uncharted byl, jako i jiné hry, jen by to max nebylo tak shodně vypadající jako na PS3. Nicméně bez jakékoli zášti vůči konzolím je myslím jasné že z grafického hlediska má dnes nejlepší šance pro nejlépe vypadající hru z hlediska grafiky PC platforma, ať již díky možnostem RAM, novějších GPU apod.. Dokud nepřijde třeba PS4, které zřejmě opět předstihne graficky a výkonově všechny platformy možná i na roky. (i když vzhledem k technol. postupu rozvoje už to asi nikdy nebude náskok cca 5 let jako tomu bylo u PS3)

rappix
rappix
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Četli jste vůbec ten článek: "Je to kvůli kombinaci Blu-ray mechaniky a harddisku. Využili jsme každý kousek z 25 GB disku. Investovali jsme hodně času do zkoumání, jak využít výkon PS3 naplno." Skoro všichni tu píšete samé nesmysly a odbočujete úplně mimo toho o čem je řeč.

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rappix a taky díky post-processní efekty děláme s pomocí SPU (Synergistic Processing Units).

risix
risix
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý je že ještě zádný studio , které děla hry pro xbox 360 , nepřišlo s tvrzením , že jejich hru by PS3 neutáhla - proč asi ? Třeba " kluci" od ND vědí o čem mluví , pochybuju , že by neměli ponětí o výkonu Xboxu ........)))

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Protoze nejsou idioti ?

risix
risix
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop špatně , zkus to znova............

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) Naugty Dog neudelali dosud jedinou hru na X360, tezko tedy mohou rikat ostatnim, co na teto konzoli jde, nebo nejde.

2) Naughty Dog patri Sony. Koho chleba jis, toho pisen zpivej...

Ale jinak by to mohl rici naprosto kazdy vyvojar, ktery tvori exklusivni tituly.

Rikal to i Crytek a vida Crysis bude na konzole.
Proste PR blabol...

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
27. 8. 2009 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Xbox je PC, tady neni co resit, viz problemy s jakyma se potyka id u rare je proto, ze architektura je tak odlisna (xbox / ps3)
Na pc programuji deti, tady se o potrebnych sbirani zkusenosti nebudu bavit (u nas ve meste se na kdejake SPSE se vyucuje tusim od prvaku).

co se crysis tyce, tak to co je na konzolej je znacne odlehcena verze, viz jakejkoli seriozni clanek kterej to rozebira (frekvence stinu a podobny setrici srandy)

na xboxu sem hral zatim jen gow2 a rikal sem si ze i pc by dostalo zabrat, jinak xbox zatim moc nepredvedl (halo 3 ? skoda se rozepisovat)

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mili xboti, zajimaly by me 3 veci:
1. Proc bych mel verit vic vam, nez clovekovi, ktery je clenem tymu vyrabejicim nejkrasnejsi konzolovou hru pod sluncem?
2. Proc, kdyz by tedy xbox Uncharted v pohode zvladnul, se za ty dva roky od vydani prvniho dilu neobjevila na xboxu JEDINA hra, ktera by se technologicky aspon priblizila?
3. Pohlednete do svych zelenych vnitrku a uprimne odpovezte: psali byste ty same odpovedi, kdyby tohle nekdo rekl o xboxove hre (hehe)?

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz 1) Protože pracuje pro Sony, dostává za takvoudle reklamu prachy
2) Většina multiplatformovek...
3) Ano psal, dokonce o par řádek niže

;)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Prvni bod: To prave vubec neni tak jasne, jak se nekdo snazi zjednodusit. Kdyz nekdo pracuje na takove pozici a rika verejne pod svym jmenem nejake informace, neni to jenom o tom, ze by mu Sony za to mohla platit, co chce, aby rekl. V takovych mistech vubec neni jasne, jestli bude pracovat v Naughty Dog a pro Sony cely svuj zivot. On si tezko muze dovolit verejne ocernovat sve jmeno nejakou blbosti, ktera by nebyla pravda. Pro nej samotneho by to nebylo dobre. A to mu Sony tezko vyvazi penezi. Spis je pravdepodobnejsi, ze rika to, co si opravdu mysli, ale na druhe strane zase kvuli Sony by nerekl nejake negativum nabihajici konkurenci.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Silně pochybuju že by mu prošlo kdyby na veřejnosti řikal všechny svoje názory... Netvrt že např. zaměstnanec MS bude chodit ve vším od Sony do práce. Na přednášce bude mít MacBook a bude poslouchat Ipoda. Takhle to prostě funguje, az bude i jiný společnosti, bude zase těžit z nich,,,

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Loajalita je jedna vec, ale zakonite to neznamena, ze clovek bude verejne lhat, nebo manipulovat informace, proste jen rekne to, co je pravda, co si mysli a pro spolecnost to vyzni dobre, ale co by byla take pravda a pro spolecnost by to vyznelo spatne, to nerekne. Takze ja myslim, ze takovym vyjadrenim netreba hned zakonite neverit, ale jen byt obezretni :)

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Myslím že lhaní je na obou stranách,jak Sony tak MS ,takže tady jsem nestranej. A jestli mi nějaký člověk ze Sony nebo jeho studia řekne jak by konkurenčí (která pořád vede v prodejích) konzole jejich hru nezvládla, tak tomu nevěřim... A to platí i opačne...

když to řekne nestrané studio třeba VALVe, IDSoft atd. tak bych tomu věřil ale jelikož jsou obě konzole téměř totožné, příjde mi jako blbost aby jedna hra nešla na obou konzolích. Tam jde už jen o tu architekturu a moc dobře víme, Xbox je snažší a pokud nějaké studio dělá nějakou hru jen na Xbox, je to protože se mužou soustředit jen na svoji vizi hry,universum a né se ještě půl roku věnovat zdlouhá a složité konverzi na PS3...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jenze co je v tomto pripade nestranne? Multiplatformni hry se nedelaji na miru PS3, ale na Xbox a PC, na PS3 jsou konvertovany. PS3 je oproti PC a Xboxu jina architektura, vyzaduje jiny pristup v programovani diky Cell, takze take neni tak uplne pravda, ze by v tom Valve a ID mohli byt objektivnejsi v posouzeni, co na PS3 oproti konkurenci jde a nejde. Kdezto Naughty Dog se vylozene specializuji na PS3.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jenomže jestli se jedno studio specializuje na PS3, nemá o Xboxu verzi ani páru. Sice programují na PC ale neprogramují na xbox ale na PS3 takže prd věděj...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No, spis vime prd my, sprominutim, jak to vlastne je. :)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz 1.Prototože ten člověk má zkušenosti s Xboxem nulové.
2. Uncharted je tunel kde se na scéně objevuje malý počet protivníků.
Kdyby v Gearsech byl jen Marcus a proti němu 2-4 protivníci, jak by ta hra asi vypadala ?
3.MS není tak namachraovaný aby neustále vymýšlel nové hlášky. ;)

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures 1. Xbox je low end PC v krabici a tudiz na nej nejsou potrebne prakticky zadne zkusenosti.
2. Ze je hra tunel je odpoved stara jako lidstvo samo a tohle prirovnani v soucasnosti sedne na 99% her.
3. Ja se neptal na odpoved Microsoftu, ale na odpovedi zdejsich xbotu.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz 1. A Naughty Dog něco někdy udělaly na PC ? Ne.
2. Hra je tunel s max. počtem lidí kolem 4-7. V takových Gearsech máš 4 parťáky + 5-8 locustů. Jdou tam rozstřílet zídky, a obsahuje mnohem více efektů. Kdybys všechno todle oddělal, nechal tam Marcuse a 3 locusty tak by ta hra mohla být v klidu lepší než Uncharted. Takže tím nejlepší technologociky vyspělá hra bych se moc neoháněl.
3. A já jsem ti odpověděl, MS prostě nemá blbé kecy jako Sony takže je tvá otázka mimo.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz Grafickou uroven enginu, tedy technickou, prostredky zobrazovani zajistuji programatori. I kdyby Naughty Dog neudelali jedinou hru na PC a Xbox, tak je blahove si myslet, ze programatori Naughty Dog nemaji zkusenosti s programovanim na PC, tudiz i Xboxu. Programovani je narocna vec, tezko se to nekdo nauci a ziska si potrebne zkusenosti jen na jedne platforme od Sony.

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures nu ale neodpověděl si

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz to je pravda jaká hra na xbox 360 se technologicky podobá hrám na PS3-KILLZONE 2 ,Uncharted 2,GOD OF WAR 3,METAL GEAR SOLID 4,GT5,Heavy Rain

Reklama
Reklama