Zpět na článek

Diskuze: Pravidelné hraní Unreal Tournament zlepšuje zrak

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

libor.bibo
libor.bibo
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Platí to i pro CSS? :)

Sir_Satyr_VI.
Sir_Satyr_VI.
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak vetsi nesmysl sem uz dlouho necetl. Hraju UT04 temer kazdy den i nekolik hodin a mam slaby zrak. Ze by se mi ale zlepsoval, to sem si opravdu nevsim, spis naopak uz potrebuju silnejsi dioptrie. A ze hrani UTcka zlepsuje prostorovy vnimani? Taky blbost. Hrani her obecne velni snizuje schopnost orientace a vnimani okoli protoze je zrak hrace upren na dvourozmernou plochu monitoru a sluch upren na par bedynek, nic jinyho nevnima. Nevim teda, jak je to u hrani her 1 hodinu denne ale u hrace jako ja neni na hrani akcnich her typu UT nebo Q3 vubec nic prinosnyho pro normalni zivot.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sir_Satyr_VI. O vnimani okoli ta studie nebyla, to za prve. No a za druhe, odkdy pri hrani 3D her a nejenom jich sleduje hrac dvourozmernou plochu monitoru? Naopak musi se orientovat v 3D prostoru herniho světa :) Pokud bychom meli pri hrani zrak upreny na samotnou plochu obrazovky, tak bychom nepotrebovali, aby se na nic neco hybalo :)

Sir_Satyr_VI.
Sir_Satyr_VI.
Level 1 Level 1
8. 2. 2007 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Ano musi se orientovat v 3D prostoru herniho sveta, ktery je ale promitan na plochu monitoru, coz je ve skutecnosti jenom placka. Je trochu rozdil mezi vnimanim 3D sveta za obrazovkou a toho skutecnyho 3D sveta. O tomhle by se dalo samozrejme polemizovat, ale to, ze hrani her zlepsuje zrak je proste nesmysl. Mozna, kdybych hral UTcko na nakym zazracne lecivym monitoru heh...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
8. 2. 2007 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sir_Satyr_VI. Ve vnimani prostoru a orientaci v nem nezalezi na zraku uprenem na plochu obrazovky ale na vjemu, ktery ti prostor z hry predava do mozku. Ve hre vnimas rozdil mezi druhou a treti dimenzi, vis, ze je neco pred a neco za, nahore a dole, blize a dale. To vse musis vnimat a jeste se soustredit na spoustu dalsich veci. Tim si orientaci cvicis.

Nejvice je to znatelne v 360ti stupnovych hrach, jako je Descent.

Efendri
Efendri
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jednou proběhl nějaký výzkum, který zase říká, že hráči FPS mají mnohem rychlejší reakce, než nehráči. A že dokážou třeba rychleji zareagovat a odvrátit tak například autonehodu.
Nevím, no.

Istary
Istary
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to blbost apon co se tyce lidi s nemocnymi oci ja sam sem byl na 2 operaci s ocima a zadne zlepseni pri pravidelnych kontrolach ohledne ostrosti apod. nezaznamenavam

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Istary Za predpokladu, ze by na tom neco bylo, tak by se to asi tykalo spise lidi s lehkou vadou - podle me.

Jinak, je jasne, ze kdyby si pro testy vybrali pravidelne hrace, tak by bylo ono zlepseni minimalni, protoze oci a mozky hracu uz jsou na neco podobneho zvykle. Takze jsem si jist tim, ze u 90 procent lidi co chodi na hrej by zadne zlepseni prostoroveho videni vypozorovat neslo.

Nedivil bych se vsak, kdyby se za par mesicu objevila studie, ktera by tuhle poprela...jako vzdycky. Na vylsedky ma vliv strasna spousta faktoru..rekl bych.

Reklama
Reklama